Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



İmmobilizer ve Benzin pompası hatası.

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

rcpydmr

arkadaslar öncelikler herkese merhaba bayadır yoktum netlerde,
2 gundur 156 ların kronık vakalarıyla bogusuyorum malum buralarda alfa ustası yok , arabam bı anda sabah marş basmadı bı baktım immo lambası yanıyo çalıştıramadım benzınde ama gazda çalıştırdım sonra sanayıye gıttım ve önce benzin pompasına baktılar yanmıs dedıler ve değiştirdik ama yine çalışmadı immo ışığını söndürdük çalıştı tamam kurtuldum derken biraz kullandıktan sora ışık yanmıyor ama yine marş benzınde basmadı baya zorladım bır turlu çalışmadı sonra tekrar gazda çalıştırıp devam ettim stop ettikten sonra tekrar çalıştırmaya çalıştığımda zorlanarak benzin çekişi var immo yanmıyor ama sorun devam ediyor yardım bekliyorum çünkü burda arabadan anlıyan usta yok alayı sazan
74 BU 007

rcpydmr

yardım beklıyorum eskı konuları okudum ama yınede yardım bklıyorum
74 BU 007

misket

direksiyon alt kapagını sokun, soketlere yagsız kontak spreyı sıkıp gerı takın aynı yerde bir anten kablosu olacak onu tekrar yerıne oturtun %99 immo problemi kalmayacak.
+Alfanızı bilgisayara bağlatın önden o şekilde bir incelesinler.
K I R M I Z I

[url="http://kucukisler.blogspot.com.tr"]http://kucukisler.blogspot.com.tr[/url]

Alfista35

You are not allowed to view links. Register or Login
direksiyon alt kapagını sokun, soketlere yagsız kontak spreyı sıkıp gerı takın aynı yerde bir anten kablosu olacak onu tekrar yerıne oturtun %99 immo problemi kalmayacak.
+Alfanızı bilgisayara bağlatın önden o şekilde bir incelesinler.

wd40 böyle işlemler için uygun mu?
Alfa Romeo 156 1.6 TS Distinctive

nanotechmilas

wd 40 yağlayıcı sprey size yagsız kontak sprey lazım elektronikçilerde vardır... tüpü 5 -10 lira arası birşey

rcpydmr

arkadaşlar tşkler deniyeceğim bunu ama benim sürekli immo ışığı yanmaya devam ediyor bi anda yanıyor yolda bırakıyor kutup başlarını sökerek ışığı söndürüp devam ediyorum ama tekrarlıyor böyle giderse iptal edeceğim immo yu
74 BU 007

Kutay

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login


buralara bi göz at
[url="https://hizliresim.com/2bAebA"]https://hizliresim.com/2bAebA[/url]

98" 156 1.6
99" 156 2.0
99" 166 3.0 Sportronic