Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



İstanbuldan Selamlar

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Aytug Gerek

Merhabalar,


Üye olalı bir kaç ay oldu fakat,sizlerle tanışmak için yeni fırsat bulabiliyorum,
İstanbul / Anadolu yakasında ikamet etmekteyim, Otomotiv sektöründe çalışıyorum. Severek aldığım aracımı forumdan olan eski bir arkadaşım vasıtası(SercanKeklik) ile aracı satın alırken tanışıp, tanıştığıma çok memnun olduğum (Alfadanadam - Bülent) abiyle güzel bir samimiyetimiz oldu. Anlayacağınız aracım Alfa Romeo Mito Quadrifoglioverde, Aracımı özelliklerini araştırıp bilinçli olarak satın aldım, bir çok alfa kullanmama ramen sahip olduğum ilk alfam. Daha evvel otomobil forum platformlarında farklı markalarda güzel samimiyetler ve hala devam eden sıkı dostluklarım oldu, Sizlerlede tanışmak için ve kendimi tanıtmak için bir yazmak istedim. Herkese keyifli sürüşler diliyorum.  :alfisti:

You are not allowed to view links. Register or Login

krm1983

Aramıza hoşgeldiniz. Güle güle kullanın tam nokta atışı.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Siamo fatti della stessa materia di cui sono fatti i sogni.

Aytug Gerek


You are not allowed to view links. Register or Login
Aramıza hoşgeldiniz. Güle güle kullanın tam nokta atışı.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Teşekkürler, Hoşbulduk.


Sent from my iPhone using Tapatalk

radar54

Hoş geldiniz kazasız belasız inşallah  :nazar: :nazar: :nazar:
2004_156 1.6 TS Progression 2015-2018

2008_147 1.6 TS Collezione 2018-2019

2004_156 2.0 TS Distincive Selespeed 2019-2023

2006_159 1.9 JTD Distincive Manuel 2023-2025

hsyn_159

kazasız belasız güzel günlerde kullanmak dileğiyle hayırlı olsun...  :nazar:

Adza

Hoşgeldiniz, kazasız belasız sürüşler dilerim  :alfisti:
Çok güzel MiTo QV maşallah  :nazar:

akaydoruk

Hoşgeldin abi :) Aracı şahsen test etme fırsatım oldu gerçekten çok keyifli bir araç böyle bir harekette bulunarak nokta atışı yapmıştı,kazasız belasız inşallah  :alfisti: :clover:

11' Mito Qv

34 VK 5478

Sercan Keklik

Tekrardan hoşgeldin kardeşim
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

burak_unsal

Alfa Romeo 147 / 1.6 TS Blackline..

a-y-k-u-t

yeni bir şey yaratacaksan eskiyi tamamen yok et!!

DcD-Semih

Hoşgeldiniz, Mito için en sevdiğim kombinasyonlardan birisi maşallah
2001 Alfa Romeo 145 1.6 T.spark - Giallo Zoe
2002 Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed - Rosso
2002 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Bianco Polare
2002 Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed - Grigio Chiaro
2000 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Rosso
2004 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Grigio Metallico
2012 Alfa Romeo Giulietta 1.4TB - Bianco Pastello

Gouki

Aytuğ bey aramıza hoşgeldiniz. Bülent abi ile alışveriş yapmak şans.

alisto

Yanlış hatırlamıyorsam geçen yaz bu araç ile dragos sahilde bi sıkmıştık ;) fenaaaa..
hayırlı olsun.

cgokce

Güle güle kullanın. Çok yakışıklı araç

LT25i cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Alfadanadam

Hoşgeldiniz Aytuğ'um. Kazasız belasız inşallah.  Satılacak araba değilmiş dediğim bir Alfa kendisi.
Hayrını görürsün inşallah.  : )

LG-D802TR cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


Ugur55

Hayırlı olsun alfaniz. Güzel günlerde kullanın :nazar:
2012 Giulietta 1.4 MA Distinctive Mk1
2015 Giulietta 1.6 JTDM Distinctive Mk2
2015 Giulietta 1.4 MA TCT Distinctive Mk2
,,

schumi

Hayırlı olsun,kazasız belasız...

Tolga033

Hoşgeldiniz. Hayırlı,uğurlu olsun. Kazasız belasız. :nazar:

esatkaracan


kuti147

34 BS 3090 - Rosso Mk1 147
34 FH 3300 - Rosso Mk2 147
34 KY 5602 - Jarama Mk2 156 SS
34 NT 0522 - Jarama Mk2 156 SS
A4 2.0T Quattro Sline
——————————————-
34 ERH 07 - Jarama Mk2 147
34 KT 159 - Grigio Titanio 159 Sw 2.4

Jakomo

Hayırlı olsun, allah kaza bela vermesin...
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik
1999 166 V6 TB
1997 145 QV
2004 156 SWSS
2010 MiTo 1,4 TB

MuRaT34

Hayırlı olsun allah kaza bela vermesin nazarımızı takalım göze gelmesin  :nazar:

Aytug Gerek


You are not allowed to view links. Register or Login
Hoş geldiniz kazasız belasız inşallah  :nazar: :nazar: :nazar:
You are not allowed to view links. Register or Login
kazasız belasız güzel günlerde kullanmak dileğiyle hayırlı olsun...  :nazar:
You are not allowed to view links. Register or Login
Hoşgeldiniz, kazasız belasız sürüşler dilerim  :alfisti:
Çok güzel MiTo QV maşallah  :nazar:
You are not allowed to view links. Register or Login
Hoşgeldin abi :) Aracı şahsen test etme fırsatım oldu gerçekten çok keyifli bir araç böyle bir harekette bulunarak nokta atışı yapmıştı,kazasız belasız inşallah  :alfisti: :clover:

You are not allowed to view links. Register or Login
Tekrardan hoşgeldin kardeşim
You are not allowed to view links. Register or Login
Aramıza hoşgeldiniz..  :alfisti:
You are not allowed to view links. Register or Login
Hoş Geldiniz...
You are not allowed to view links. Register or Login
Hoşgeldiniz, Mito için en sevdiğim kombinasyonlardan birisi maşallah
You are not allowed to view links. Register or Login
Aytuğ bey aramıza hoşgeldiniz. Bülent abi ile alışveriş yapmak şans.
You are not allowed to view links. Register or Login
Yanlış hatırlamıyorsam geçen yaz bu araç ile dragos sahilde bi sıkmıştık ;) fenaaaa..
hayırlı olsun.
You are not allowed to view links. Register or Login
Güle güle kullanın. Çok yakışıklı araç

LT25i cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
You are not allowed to view links. Register or Login
Hoşgeldiniz Aytuğ'um. Kazasız belasız inşallah.  Satılacak araba değilmiş dediğim bir Alfa kendisi.
Hayrını görürsün inşallah.  : )

LG-D802TR cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun alfaniz. Güzel günlerde kullanın :nazar:
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun,kazasız belasız...
You are not allowed to view links. Register or Login
Hoşgeldiniz. Hayırlı,uğurlu olsun. Kazasız belasız. :nazar:
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun  :nazar: :clover:
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun, allah kaza bela vermesin...
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun allah kaza bela vermesin nazarımızı takalım göze gelmesin  :nazar:


Sıcak karşılama için çok teşekkür ediyorum. Umarım en kısa zaman da yüz yüze de tanışmış oluruz sevgili forumdaşlarım

Bu ara da istanbul için yakın tarihli bir etkinlik varmıdır?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kaan

Hoşgeldiniz. Güle güle kullanın.
Etkinlik iyi fikir ama havalar biraz engel gibi bahara kadar.
Yoksa çok güzellik var görülecek  :alfisti:
1 hayal
5 duyu
6.his

harunk

Hosgeldiniz aramiza arac hayirli olsun
Ford Focus 1.6ecoboost 180hp
Alfa Romeo 159 1.9jdm  10 HK 757  & Regal Raptor E350-6
Polo 2011 1.6tdi            10 HK 216
A4 2010 1.8tfsi             10 HR 358
A3 2010 1.4tfsi             10 HR 355 & Borelli Ledow 250cc
Golf 6 2011 1.4tsi         34 GT 5151