Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Merhaba

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ako91

Öncelikle herkese selamlar  :alfisti: Selamımı sizlere İzmir'den iletiyorum, 25 yaşındayım. Forumunuzda yeniyim, takriben de 1,5 aydır temiz ve içime sinecek bir 147 arayışı içerisindeyim. Malumunuz Alfa Romeo konusunda hurafelerin had safhada olduğu bir coğrafyada yaşıyoruz. Bu ön yargıları kırmak adına yaptığım küçük bir internet araştırması beni buraya yani aranıza getirdi.
Tabi buraya yazmadan önce forumda biraz gezinip farklı konulardaki görüşlerinizi okudum ve aranızdaki yardımlaşma, dayanışma ruhunun sağlam bir temele dayandığı düşüncesine vardım. Buna sebep de Alfa Romeo tutkusu diye düşünüyorum. Ben de bir Alfa Romeo meraklısı, tutkulusu olarak bu güzel ortamdan, sizlerin bilgi ve tecrübelerinden istifade etmek amaçlı aranızdaki yerimi almak istedim.

Araba konusunda acemiyim. İlk arabamı alacağım ve özel bir şey olmalı diye düşünüyorum. Bu düşüncem de beni Alfa Romeo 147 arama macerasına sürükledi. Sanırım bu arayışımı belirtmek için yanlış bir başlıktayım ama girizgahı bozmamak ve parçalamamak adına ilk mesajımda bunu da belirtmek istedim. Daha sonra uygun başlığa da yazacağım. Bu husus için kusura bakmayın.

Umarım sizin de tecrübe ve yönlendirmeleriniz sonucunda tercihen İzmir ve komşu illerinde olmak kaydıyla iyi bakılmış, temiz bir 147 bulabilirim.
ve yine umuyorum ki alacağım otomobilin sağını solunu, içini dışını kısacası her şeyini sizlerin de katkılarıyla keşfederim ve en az sizler kadar tecrübeli bir Alfa Romeo kullanıcısı olurum. Kim bilir belki ben de kısa bir süre sonra arabamla ilgili başlıklar açar paylaşımlarda bulunurum :)

Hepinize tekrardan selamlarımı iletiyorum. Kazasız belasız sürüşler diliyorum.

ArtemiS


schumi


ako91

Hoş bulduk, teşekkürler.

brkcnn

Hoşgeldiniz.. Umarım kısa zamanda gönlünüzdeki alfaya sahip olursunuz..  :alfisti:

Adza


ako91

Hoş bulduk. İyi dilekleriniz için teşekkürler.

fatihmehmet

Hoşgeldiniz. Foruma böyle giriş yapan bilinçli kullanıcıları cok seviyorum. Umarım gönlünüzce bir 147 bulursunuz. :arkadasim:


Sent from my iPhone using Tapatalk
2007 - Alfa Romeo GT Q2 1.9 JTD (2019-.....)
2004 - Alfa Romeo 156 mk2 2.0 TS Manuel. (2016- 2019)
2008 - Alfa Romeo 147 1.6 TS - Alfa Rosso. (2013-2016)

Bandırmalı

Hoş geldiniz.
Gerçekten yazdıklarınızı okuduğumda tam bir alfista ruhunuz olduğuna inandım.
Umarım en kısa zamanda gönlünüzdeki alfaya kavuşursunuz.

ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

06 EF 773 2006 159
ALFA AŞKI CEHENNEM BUZ TUTANA KADAR..


[url="https://www.alfistiturkey.net/forum/uyelerimiz-ve-alfa-romeo-lari/06-ef-773-artik-istanbul'da/msg442414/#msg442414"]https://www.alfistiturkey.net/forum/uyelerimiz-ve-alfa-romeo-lari/06-ef-773-artik-istanbul'da/msg442414/#msg442414[/url]

TRSemih

Hoş geldiniz.
En kısa zamanda gönlünüzdeki 147'ye kavuşmanızı dilerim.
GT Q2 Blackline '08 1.9 JTDM (2026-...)
A4 B8 '09 2.0 TFSI QUATTRO (2022-2026)
Giulietta '15 1.6 JTDM (2021)
159 '06 1.9 JTDM (2016-2021)
156 '05 1.6 TS (2012-19)
156 '98 2.0 TS (2014-15)

Koful


harunk

Hosgeldiniz, umarim en kisa surede aklinizdaki gibi bir 147 e ulasirsiniz
Ford Focus 1.6ecoboost 180hp
Alfa Romeo 159 1.9jdm  10 HK 757  & Regal Raptor E350-6
Polo 2011 1.6tdi            10 HK 216
A4 2010 1.8tfsi             10 HR 358
A3 2010 1.4tfsi             10 HR 355 & Borelli Ledow 250cc
Golf 6 2011 1.4tsi         34 GT 5151

esatkaracan

Hoşgeldiniz. İnşallah içinize sinen bir araç bulursunuz.  :alfisti:

E.Ç.M. (MiTongin)

*Smiles per gallon*

( Yaktığınız yakıt başına düşen gülümseme oranı )

ozroztrk

Hoşgeldiniz,keyifli forumlar  :alfisti:

kuti147

Çok güzel bi merhaba mesaji olmuş :) umarım aynı güzellikte keyifle kullanacağınız bir 147 ile yolunuz kesişir. Aklınızda ki 147 mk1 mi yoksa mk2 mi ?
34 BS 3090 - Rosso Mk1 147
34 FH 3300 - Rosso Mk2 147
34 KY 5602 - Jarama Mk2 156 SS
34 NT 0522 - Jarama Mk2 156 SS
A4 2.0T Quattro Sline
——————————————-
34 ERH 07 - Jarama Mk2 147
34 KT 159 - Grigio Titanio 159 Sw 2.4

Gouki

Aramıza hoşgeldiniz.

ako91

Sıcakkanlı karşılamanızdan ötürü hepinize teşekkür ediyorum  :alfisti:

Aklımda,  görece bir kavram olmasına karşın nispeten düşük kilometreli, sahibi ya da sahipleri tarafından çok hırpalanmamış iyi bakılmış 2006 model üstü bir MK2 147 var.
Bu konularda tecrübeli olmadığım için ilerleyen safhalarda isabetli bir tercih yapabilmek adına sizlerin fikirlerine sık sık danışıp yardımlarınızı istiyor olacağım.

burak_unsal

Aramıza hoşgeldiniz..
En kısa zamanda hayalinizdeki 147'ye kavuşmanız dileğiyle. Ben de 2008 model bir 147 Blackline sahibiyim. Sormak istediniz her türlü detay için iletişime geçebilirsiniz.. :alfisti:
Alfa Romeo 147 / 1.6 TS Blackline..

ako91

You are not allowed to view links. Register or Login
Aramıza hoşgeldiniz..
En kısa zamanda hayalinizdeki 147'ye kavuşmanız dileğiyle. Ben de 2008 model bir 147 Blackline sahibiyim. Sormak istediniz her türlü detay için iletişime geçebilirsiniz.. :alfisti:

Yardımlarınız gerektiğinde mutlaka iletişime geçmek isterim. Güzel yaklaşımınız için teşekkürler.