Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Denizlerde ki canavar !!

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Onur

Register or Login" align="left" vspace="2" border="0" alt=""/>


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Register or Login" align="left" vspace="2" border="0" alt=""/>


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Onur

#1

Register or Login" align="left" vspace="2" border="0"/>


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Register or Login" align="left" vspace="2" border="0"/>


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Register or Login" align="left" vspace="2" border="0"/>


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 







Edited by - Onur on 18/12/2005  13:23:10

Onur

#2

2.4 litrelik 159 da da kullanılacak olan JTD motor 200hp güç üretiyor.


 


Register or Login" align="left" vspace="2" border="0" alt=""/>


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Alfadanadam

#3
Bu çok iyimiş yaa Register or Login" alt=""/>

anIL(34an623)

#4
bunun vergisi, en düşük otomobil vergisinden bile daha düşük. dizel az da yakar. 159 jtd'ye göre daha mantıklı duruyor wallaRegister or Login" alt=""/>

n/a

#5
motoru alıp arabaya taksak!!!!Register or Login" alt=""/>

n/a

#6

Almak lazım bizim alfaların arkasına birer tane : )


n/a

#7

Muhtesem birseymis bu yaaa,nereden buldunuz bunu.Cok super :) Direksiyonu da cikma bi 147 ya da 156 dan alsaymis dahada firlama olurmus :)


n/a

#8

Canlandıralım bu başlığı : )


Hakkaten 147'nin cd kontrollu direksiyonu çok yakışırmış bu alete.. Abartıp cruise control da eklesek fena olmaz : )


Onur

#9

2.4 jtd var daha ne olsun! :)


 


anIL(34an623)

#10
xenon da yapalım ama! Register or Login" alt=""/>

master

#11
Arkadan itiş di mi bunlar :)
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

Onur

#12
yazın plajlara yanaşıp avcılık yapılabilir Register or Login" alt=""/>

n/a

#13
tek kelime ile mükemmel ...gercekten emek harcanmıs bir eser...