Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



159'a Veda, Giulia'ya Merhaba

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

admin

Bursa'daki gri Giulia Super'in fiyatı 5.000 TL daha düşmüş.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

goekCHE

You are not allowed to view links. Register or Login
Bursa'daki gri Giulia Super'in fiyatı 5.000 TL daha düşmüş.

Yakında kendileri You are not allowed to view links. Register or Login'u arayıp gel al dediğin rakama diyeceklerdir. Az kaldı 😂
2014 Giulietta 1.4 170hp MultiAir TCT Distinctive (2017-   )
2012 Giulietta 1.4 170hp MultiAir TCT Distinctive (2015 -2017)
2007 159 1.9 JTDm Q-Tronic Distinctive (2013-2015)
2003 156 2.0 Selespeed Distinctive (2012-2013)

OğuzCanAlantor

You are not allowed to view links. Register or Login
Yakında kendileri You are not allowed to view links. Register or Login'u arayıp gel al dediğin rakama diyeceklerdir. Az kaldı

Kısmet abicim :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

blackgear

Race Department sitesinin haberine göre, Kunos Simulazioni, Alfa Romeo Giulia QV için lisans anlaşmasını tamamlamış.

You are not allowed to view links. Register or Login

Gelecek DLC paketlerinden birinde çıkabilir, simülasyon meraklılarına duyurulur.  :alkis:

Semih izgi

You are not allowed to view links. Register or Login
Race Department sitesinin haberine göre, Kunos Simulazioni, Alfa Romeo Giulia QV için lisans anlaşmasını tamamlamış.

You are not allowed to view links. Register or Login

Gelecek DLC paketlerinden birinde çıkabilir, simülasyon meraklılarına duyurulur.  :alkis:

Çok güzel haber.  Normalde Project Cars pilotuyum fakat Asetto Corsa'yıda kullanıyorum bazen,  Giulietta QV ile turladığım oluyor :)  Giulia süper bir gelişme olmuş :)

blackgear

You are not allowed to view links. Register or Login
Çok güzel haber.  Normalde Project Cars pilotuyum fakat Asetto Corsa'yıda kullanıyorum bazen,  Giulietta QV ile turladığım oluyor :)  Giulia süper bir gelişme olmuş :)

Project Cars' ı beta sürümü zamanında incelemiştim, biraz arcade gibi geldi. O sırada Assetto da bayağı bayağı setup kasıp salise farkları hesaplıyordum :D Son hali için yorum yapamayacağım, bilmiyorum.

Ama Assetto' da olması çok iyi oldu. firma zaten İtalyan, bekliyordum. 155 DTM süper. Bakalım Giulia nasıl olacak.

Semih izgi

You are not allowed to view links. Register or Login
Project Cars' ı beta sürümü zamanında incelemiştim, biraz arcade gibi geldi. O sırada Assetto da bayağı bayağı setup kasıp salise farkları hesaplıyordum :D Son hali için yorum yapamayacağım, bilmiyorum.

Ama Assetto' da olması çok iyi oldu. firma zaten İtalyan, bekliyordum. 155 DTM süper. Bakalım Giulia nasıl olacak.

AC'ye göre hala 1 tık arcade olsa da, Limitleri zorlamak mümkün oldugu için Pcars tercih ediyorum.  AC de malesef çok çizgisel olmak gerekiyor, kontraya izin yok. Pcars ise biraz daha esnek, çok zorlayıp risk alınca daha iyi tur zamanı atılıyor. 

Şuan devam eden bir Türkiye şampiyonamız var.  Canlı yayınlarımız oluyor :) Sondan önceki yarışı kazanmıştım.   Malesef yayın konusunda AC'nin kat kat gerisinde, araç sesleri yayına bozuk yansıyor ama sonraki şampiyonalar Pcars 2 de yapılacak ki şuan için çok iyi yorumlar geliyo pcars2 için.  İlginiz var ise foruma üye olun, pcars ekibimize katılıp pcars2 şampiyonalarına kayıt yaptırırsınız.

Örnek yayınımız (Road America GP.  Lmp2 serisi)




hi_cazz

You are not allowed to view links. Register or Login
AC'ye göre hala 1 tık arcade olsa da, Limitleri zorlamak mümkün oldugu için Pcars tercih ediyorum.  AC de malesef çok çizgisel olmak gerekiyor, kontraya izin yok. Pcars ise biraz daha esnek, çok zorlayıp risk alınca daha iyi tur zamanı atılıyor. 

Şuan devam eden bir Türkiye şampiyonamız var.  Canlı yayınlarımız oluyor :) Sondan önceki yarışı kazanmıştım.   Malesef yayın konusunda AC'nin kat kat gerisinde, araç sesleri yayına bozuk yansıyor ama sonraki şampiyonalar Pcars 2 de yapılacak ki şuan için çok iyi yorumlar geliyo pcars2 için.  İlginiz var ise foruma üye olun, pcars ekibimize katılıp pcars2 şampiyonalarına kayıt yaptırırsınız.

Örnek yayınımız (Road America GP.  Lmp2 serisi)


Bu oyun bu kadar popüler miydi ya? Benim konsolda gold üyeliğe bedava vermişlerdi bir ara indirmiştim öylece duruyor.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


blackgear

You are not allowed to view links. Register or Login
Bu oyun bu kadar popüler miydi ya? Benim konsolda gold üyeliğe bedava vermişlerdi bir ara indirmiştim öylece duruyor.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Aslında bu oyunlarda en popüler olanı iRacing. TR' de çok popüler değil. Uzun yıllardır geliştirilen rFactor ve Raceroom da takip eden ürünler.

AC ve PCars görece daha genç oyunlar fakat Pcars görselde, AC ise fizikte çok net başarılarını ispatladılar. PCars' ın bir videosu vardı, gerçekten ayırt etmek gerçekten çok zor.

AC ise İtalyan, dolayısıyla içerisinde bolca Alfa Romeo var :) İlk tercih nedenim buydu, fakat fizik motoru gerçekten çok başarılı. süspansiyon, lastik vs.. ufak bir değişiklik tur zamanı veya tur sayısını doğrudan etkileyebiliyor. Tabi çok iyi kafa patlatmak ve zaman ayırmak gerek.

Ben de AC' da italyan ve meksikalı iki grup ile online müsabakalara giriyordum. Sabahın dördünde kalkıp bir saat sıralama ardından bir saat yarış :) Gerçekten çok keyifli idi.

Sonra evlendim, şimdi bir de bebek geliyor... Hatıralarda kaldı. Lakin Giulia QV için tekrar başlayacağım gibi gözüküyor  :rock:

admin

Oyun konusunda aslında aşağıdaki konu başlığından devam edilebilir.  ;)

You are not allowed to view links. Register or Login
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

oridilbo

You are not allowed to view links. Register or Login
Giulietta 1.6 JTD Distinctive

agucba

Okuduğum kadarı ile Giulia'larda artık motorun iç yapısında farklılıklar olacak.

Yani daha önce benzinli 200 ile 280 BG ve dizel 136, 150, 180 ile 210 BG olan motorlarda piston, piston kolları vs. gibi şeyler aynı iken yazılım ve küçük donanımsal farklılıklar ile performans farkları sağlanabiliyorken, artık fabrika çıkışında artık motor içinde daha köklü farklılıklar olacak.

Bunun haricinde Giulia için yaklaşık 350-400 beygir gücü üretecek olan bir motor için çalışmaların yürütüldüğü belirtiliyor. Aradaki ek güç 48V elektrik tesisatı tarafından beslenen bir elektrikli şarjör ile sağlanacak.

Dip not olarak belirtelim; Avusturyalı bir firma, ki daha önce forumumuzda bundan bahsedilmişti, 4C'nin 1,75 litrelik motorunda şu anda 500 BG üzerine çıkabilmiştir. Burada da 48V'luk bir elektrik tesisatı söz konusu ve motorun yaklaşık 8.000 d/d civarında bu güce ulaştığı belirtiliyor. Bunu sağlamak için krank, piston, piston kolları gibi ana parçalarda daha dayanıklı olanlar kullanılmış.
Bu projenin amacı yüksek hacimli (2.500 cc ve üzeri gibi) ve çok silindirli (dört silindir üstü) motorların sebep olduğu çevre kirliliğini düşük hacimli ve düşük sayılı silindire sahip motorlar ile en aza indirgemek, ancak yüksek hacimli motorların sağladığı avantajlardan da feragat etmemek içindir.

Giulia'da Quadrifoglio'nun haricinde altı silindirli motor kullanılması düşünülmediğinden (ancak FCA içerisinde Chrysler alt yapısında bazı altı silindirli motorlar için çalışma yapıldığı bilgisi ve mevcut), elektrikli aşırı besleme sistemleri ile yüksek güç ihtiyacı karşılanmaya çalışılmakta.

///////////////

Mr.Toksoy156

Keşke giulia da da yuvarlak farı güncelleştirip koysalarmış diye düşünüyorum yanlış mıyım[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

LG-H850 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


halil



Giulia test sürüşü.seyretmişsinizdir.
showroom da ki aracın dibine kadar gazına basmak.9.20  ,15,56

nasıl bir mantıktır.birde bunu otomobillerden güya anlayan , test yapan insanların yapması daha da acı.
cehennemde ateş yoktur.her insan kendi  ateşini bu dünyadan götürür.P.S.A

Mr.Toksoy156

You are not allowed to view links. Register or Login


Giulia test sürüşü.seyretmişsinizdir.
showroom da ki aracın dibine kadar gazına basmak.9.20  ,15,56

nasıl bir mantıktır.birde bunu otomobillerden güya anlayan , test yapan insanların yapması daha da acı.
Abi test etmişler işte trafiğe açık alanda yapmaları saçma ama

LG-H850 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Kaan

Videoyu da uçlu kalemle çekmişler galiba.
1 hayal
5 duyu
6.his

enginkablan

Geçen hafta hava limanı girişinde karşılaştım. gerçekten çok etkileyici.
Resim
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Fotoğraflar için araç sahibinden izin alınmıştır.
Eski araç: Giulietta 1.4 TB
120HP Distinctive

admin

Biraz eski bir haber ama paylaşalım. Genel olarak Alfa Romeo ve Alfa Romeo Giulia sahiplerinin gururla dile getirdikleri Nürburgring Nordschleife rekoru artık Giuia Quadrifoglio'ya ait değil.

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 7:31:92 ile dönerken yeni rekor 7:21:23 ile Jaguar'a geçti (Kasım 2017'de).

Jaguar'ın bu süreyi elde eden modeli Jaguar XE SV Project 8, ancak itirazlar yok da değil.

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio tamamı ile standart halde iken, Jaguar'ın videosunda içeride yer alan roll bar görülüyor. Aracın henüz o zamanlar bir prototip olması da itirazlara neden oluyor. Ayrıca Giulia standart üretim bir model iken Jaguar'ın 300 adet üretim ile sınırlandırılması ve fiyatının 180.000 Euro olması da etki eden farklar.

Nürburgring Nordschleife en iyi 100 tur derecesi listesinde Giulia varken, Jaguar o listede yer almıyor, bu da aslında alınan sonuca şüphe ile bakılmasına neden oluyor. Ancak sonuç ne olursa olsun, aradaki 11 saniyelik büyük bir fark var.

Jaguar'a ait bazı değerler;
5,0 litrelik V8 Kompresör beslemeli bir motoru var.
600 BG (441 kW) güç üretiyor.
100 km/s'e 3,7 saniyede çıkıyor.
Azami sürati 322 km/s olarak verilmiş.
Tamamı ile elde ve Special Vehicle Operations birimi tarafından üretiliyor.
Dört tekerden çekişli.
Ön ve arka kanat ayarlanıyor.
Elektronik diferansiyelinin kendine ait yağ soğutucusu var.
Lastikler, pistlerde denenmiş ve başarılı sonuçlar almış olan Michelin Pilot Sport Cup 2.
Jantlar 20" büyüklüğünde.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

coyote

Yanlız, performans departmanının ismi fenaymış; "Special Vehicle Operations". Sırf bu isim, kafadan +150ps, -5sn eder :)

Sportivo

Special mpecial ama süredeki gelişim muazzam, saygı duymak lazım .

SM-G900F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Alfa Romeo 156
35 AU 4494