Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Arabam çekildi takvim sevindirdi

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

simendifer

İyi yıllar arkadaşlar. Az önce arabamı çekildiği yerden, 2 saatlik esaretin ardından 45 ytl kefaletini ödeyerek kurtardım. Yasak yere parketmiştim kabul ediyorum ama o sırada enaz 100 araba varken benimkini çekmeleri Alfa Romeo'nun cazibesi sanırım.
Neyse eve geldim arabamı çeken kişilerle ve aileleriyle ilgili şeyleri mırıldanırken yatağımın üzerinde yurtiçi kargo poşetini gördüm. Poşeti açıncada içinden çok şık bir iyi seneler kartı ve ondan dahada şık bir masa takvimi buldum. Tüm stresimi aldı valla. Mutlu oldum. Hatta inanmazsınız yeni yılda aldığım ilk ve tek hediye bu.
Sİzede yakında gelecektir, sürprizi bozdum sanırım ama okadarınıda idare ediverin.

n/a

#1
ekerler kardeşim ,,çekerler allahta onlara You are not allowed to view links. Register or Login ekmediler alfamı,kavga döğüş kuruş vermedim ..arnavut inadımdan birde..............

AlfistiKerem

#2
quote:

İyi yıllar arkadaşlar. Az önce arabamı çekildiği yerden, 2 saatlik esaretin ardından 45 ytl kefaletini ödeyerek kurtardım. Yasak yere parketmiştim kabul ediyorum ama o sırada enaz 100 araba varken benimkini çekmeleri Alfa Romeo'nun cazibesi sanırım.
Neyse eve geldim arabamı çeken kişilerle ve aileleriyle ilgili şeyleri mırıldanırken yatağımın üzerinde yurtiçi kargo poşetini gördüm. Poşeti açıncada içinden çok şık bir iyi seneler kartı ve ondan dahada şık bir masa takvimi buldum. Tüm stresimi aldı valla. Mutlu oldum. Hatta inanmazsınız yeni yılda aldığım ilk ve tek hediye bu.
Sİzede yakında gelecektir, sürprizi bozdum sanırım ama okadarınıda idare ediverin.



Valla bana daha gelen giden birşey yokNedir bu süpriz...?Aroc tan falan mı gelcek yoksa.Öyle birşeyse gülmek lazım bu olaya.Hiç zannetmem.

n/a

#3
Bugün ben de gidip aldım yurtiçi kargodan takvim ve yılbası kartımı. Çok şık gerçekten ikisi de.

AlfistiKerem

#4
Nedir bu yaa,ben anlamadım olayı.Biri beni aydınlatsın.

Fatih_AurA

#5
Takvim bana da geldi Paketi açınca gerçekten çok şaşırdım.Gayet şık bir takvim olmuş.
Geçmiş olsun Serkan.Ceza ödedin mi?Ödemediysen maalesef o da evine gelir.Başıma geldi ondan biliyorum

onr

#6
quote:

Nedir bu yaa,ben anlamadım olayı.Biri beni aydınlatsın.



Tabi hemen...


Register or Login" border=0>

estephan

#7
KIM GONDERMIS BUNU SIZE BEN ONU ANLAMADIM ?????

onr

#8
Onu ben de anlamadım valla..

Gön: iN-SAN Danışmanlık Turizm ve Hizmet İşleri Tic. Yazıyor. istanbul'dan gelmiş.

n/a

#9
Aralık ayı başı gibi telefondan ulasıp, müşteri hizmetleri geliştirme anketi yapıyoruz zaman ayırır mısınız ? demişlerdi. Tamam dedim. Bir sürü soru sordular sonunda da adresimi istediler. Oradan geldiğini tahmin ediyorum ben.

selim

#10
Arkadaşlar aroc tarafından yollanan yılbaşı tebriği ve 2008 alfa masaüstü takvimi.Bana da 2 gün önce geldi,hoş bir süpriz oldu.
156 1.6 t.s   sold   
Gtv 2.0 V6 tb sold 
166 Super V6 tb sold
Mitsubishi Evolution X (Güncel)
Citroen C4 x electric Güncel
147 1.6 T.S  sold
147 2.0 T.S Selespeed sold
Ssangyong Korando 2.0xdi sold
Hyundai i20  sold

ATA

#11
AROC dan gelen yeniyıl kartı ve masaüstü takvimi. Bu gün geldi banada, gerçekten çok şık bir takvim. Bu takvimle biz klüp üyelerine senede bir kez de ayrıcalıklı olduğumuzu farkettirmeye çalışmışlar. Açıkçası ben bekliyordum.
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

BARLAS

#12
Benim sattığımı anladılar herhalde..

simendifer

#13
Sağol Fatih cezayıda cama iliştirmişler belediyenin otoparktan aldım arabayı camda duruyordu kuzu kuzu. Kartı ve takvimi AROC göndermiş arkadaşlar. Size de maillle yeni yıl tebriği gelmiştir. İşte o alevli yanar dönerli tebriğin kaliteli bir karta basılı olduğunu düşünün ve bilgisayardaki hareketi azda olsa yansıtıyor. Kapakta Alfa armasından aşağıya doğru bizim klasik üçgen panjur alevli alevli iniyor (arma içteki sayfada kapakta delik var) içerdede bu üçgen ters basılmış maildeki gibi yani maile bakınca tasarımında oldukça iyi olduğunu farkettim zaten. Takvimdeyse Alfa kırmızısı hakim ve Alfanın şu anda piyasada olan modellerinin fotoları var. Cidden güzel bişey en azından farklı ve ayrıcalıklı hissettiriyor.

tughan

#14
Bizede geldi takvim, çok şık gerçekten masamı çok güzel süsledi...
Tuğhan.
156 Selespeed

xtreme06

#15
Bizede gelmesi lazım  :))

Alfadanadam

#16
Bana hala gelen giden birşey yok... :(

n/a

#17
Bana dün geldi.. Gerçekten güzel takvimmiş ama hiç iyi olmadı çalışma masamda duruyor ve ocak-şubat Alfa 159 fotoğrafı var.. Arabaya bakmaktan ders çalışamıyorum.. :)

xenogenesis

#18
banada gelmiş adapazarına daha canlı gormek nasip olmadı