Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



novitec 147

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

SertackeS

bir iki siteye daha resimleri eklemiştim ben. bendeki tek 147 arşivi. belki daha önce verilmiştir. bu güzelliği tekrar görmüş olursunuz :D

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>



Edited by - 34GS on 26/02/2008  22:37:07
_________________________
2004 156 2.0 Selespeed
2006 159 1.9JTD Distinctive
2007 147 1.6 Collezione
2007 GT  1.9JTD Q2
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive beyaz
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive kırmızı

SertackeS

#1
Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>
_________________________
2004 156 2.0 Selespeed
2006 159 1.9JTD Distinctive
2007 147 1.6 Collezione
2007 GT  1.9JTD Q2
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive beyaz
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive kırmızı

SertackeS

#2
Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>
_________________________
2004 156 2.0 Selespeed
2006 159 1.9JTD Distinctive
2007 147 1.6 Collezione
2007 GT  1.9JTD Q2
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive beyaz
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive kırmızı

AlfistiKerem

#3
Tek kelime ile muhteşem.Novitec yakışmış,2. resimde sanki ön lastik arkadakinden daha büyük gibi duruyor.

n/a

#4
quote:

Tek kelime ile muhteşem.Novitec yakışmış,2. resimde sanki ön lastik arkadakinden daha büyük gibi duruyor.


Galiba göz yanılması Kerem. 4. resimdede tam tersi

SertackeS

#5
quote:

quote:

Tek kelime ile muhteşem.Novitec yakışmış,2. resimde sanki ön lastik arkadakinden daha büyük gibi duruyor.


Galiba göz yanılması Kerem. 4. resimdede tam tersi



ben de tam aynı şeyi söyleyecektim

bu 147ye çift egzoz çok güzel olmuş ayrıca.
_________________________
2004 156 2.0 Selespeed
2006 159 1.9JTD Distinctive
2007 147 1.6 Collezione
2007 GT  1.9JTD Q2
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive beyaz
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive kırmızı

147TI

#6
Spacer kullanıldığı için göz yanılmas ı yaşanmış olabilir...  Ben egzoslara ve marşpiyellere ön karlığa hastayım ona ayırcak param olsa alırım hemen...

1yıl önce 2000ytl civarında bir fiyat çekmişlerdi 3üne...

SertackeS

#7
marşpiyeller ve arka lip bende var da ön lip bulmam lazım :S
_________________________
2004 156 2.0 Selespeed
2006 159 1.9JTD Distinctive
2007 147 1.6 Collezione
2007 GT  1.9JTD Q2
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive beyaz
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive kırmızı

147TI

#8
Novitec den mi?

SertackeS

#9
bendeki novitec diil, ama ön lip ne olsa farketmez. kırmızıya süper yakışır bu lip kit
_________________________
2004 156 2.0 Selespeed
2006 159 1.9JTD Distinctive
2007 147 1.6 Collezione
2007 GT  1.9JTD Q2
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive beyaz
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive kırmızı

n/a

#10
Ne olsa farketmez demeyin sertaç bey...Alfa Romeo'nun mk2 147 için orjinal olarak ürettiği,ön ve arka tampon altı ekleri ,arabayı maymuna çevirmek için birerbir...
Fotoğrafını bulabilirsem gösteririm ama yanlış hatırlamıyorsam çok dışta duruyordu bu ekler... Bu yüzden fazlası ile sırıtıp çirkin bir görüntü oluşturuyordu...

Dediğim fotoğraftaki 147 'yi can ve eren iyi hatırlar o araçta kırmızı bir 147 idi... Aynı şekilde 159 için üretilmiş std. parçalarda bu şekilde çirkin görünüyor...Alfa Romeo gibi estetik ve yakışıklı araçlar üreten bir marka için bence (bahsettiğim alfa romeo'nun kendi std. ekleri) hiç yakışmayan tarzda parçalar ...

Edited by - ralf on 28/02/2008  17:27:18

SertackeS

#11
ne olsa yakışır demek istemiştim resimlerini bulabilirseniz ekleyin, ben de bakayım nasıl olmuş
_________________________
2004 156 2.0 Selespeed
2006 159 1.9JTD Distinctive
2007 147 1.6 Collezione
2007 GT  1.9JTD Q2
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive beyaz
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive kırmızı

n/a

#12
Acizane fikrim;alfa romeo ya bı tip parça üretenl firmalar belli.,,kimimiz beğenir kimimiz beğenmez tabiiki zevk meselesi !!! ama bunları çok iğrenç durmuş falan gibi laflarla değilde sadece kendi fikirlerimizi anlatacak şekilde beyan edersek daha iyi gibi olur kanımca...En nihayetinde bu firmaların dünya maaş ödediği dizaynetörler gibi adamlar var,işleri bu beğenen alır beğenmeyen almaz..Ben yinede Alfa ların body-kit e ,en az ihtiyaç duyan otomobiller olduğuna inananlardanım.Ama zamanla otomobilinde değişiklik yapmak isteyen arkadaşlarımızında heveslerini kırmamak lazım;değilmi

SertackeS

#13
quote:

Alfa ların body-kit e ,en az ihtiyaç duyan otomobiller olduğuna inananlardanım.



bi lip kit yeter

lip kit terimi doğrudur sanırım, ön arka tampona ek, + marşpiyeller
_________________________
2004 156 2.0 Selespeed
2006 159 1.9JTD Distinctive
2007 147 1.6 Collezione
2007 GT  1.9JTD Q2
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive beyaz
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive kırmızı

n/a

#14

bi lip kit yeter

lip kit terimi doğrudur sanırım, ön arka tampona ek, + marşpiyeller


yani bende Alfamda bir takım motor ve yürüyen aksamda değişikler yaptım.Pişmanda değilm ancak daha önce burada tanıdığım bazı kardeşlerimi tanısaydım belkide  çok daha iyi şeylerde yapabilirdim..Şimdi bende arabama sizin lip-kit dediğiniz parçaları yaptırmak istiyorum doğrusu...İnşallah hevesim kırılmaz

AlfistiKerem

#15
Bence Alfalar orjinalleri ile çok çok daha güzel makinalar.Şahsi fikrim!

147TI

#16
quote:

ne olsa yakışır demek istemiştim resimlerini bulabilirseniz ekleyin, ben de bakayım nasıl olmuş



Sertaç bey renkler ve zevkler elbette tartışılmaz ama bence bu tartışmaya açıktır artık...

"Alfa gibi bir marka, nasıl ya kardeşim sen bir marka olarak kendi aracına bu kadar emanet duran bir şeyi nasıl üretirsin bu nasıl çirkin birşey??" Demişim halada aynı fikirdeyim ben ya siz? :)

Register or Login" border=0>
Register or Login" border=0>

Edited by - 147TI on 29/02/2008  00:03:56

n/a

#17
Ben bu arçta arka lip gçremiyorum bende mi sorun var yoksa arka lip yokmu??
 Bu resimler bayadır piyasada var hatta egzosları orantısız bence sağ ve sol tam olarak simetrik değil bari bunu düzgün yapsalardı...
 Kırmızının ön lipiyle Novitec'inki birbirine o kadar benziyor ki. Sadece araç siyah olduğu için ne kadar kötü olduğu göze batmıyor...

Edited by - Quattroporte on 28/02/2008  23:55:52

147TI

#18
Arkada bir şey yok zaten Orçun novitec lerde...
Kırmızının arkası zaten bir felaket...

Novitec le kırmızının lip farkı noitec in sadece tampon çizgisi hizasında kalması, bu kırmızı hem yukarı doğru çıkıyor hemde ucu sivri...

Aslında bana sorarsan senin marşpyel yeter fazlasına gerek yok zaten yeterince şıklar egzoslarıda çok düşündüm zamanında 1.6 iin komik kalırlar gibi geldi (her zamanki gibi)...

n/a

#19
Ben sanayide bundan güzelini yaptırırım, hoş yine iğrenç olur da bu kadar da olmaz
bu bildiğin başka arabadan söküp 147'ye takılmış gibi olmuş..:)

n/a

#20
Yine iş zevk farklılıklarına geldi çattı..Kırmızı 147 deki bana görede emanet gibi durmuş..
Bendende hoşuma giden iki resim
Register or Login" border=0>
Register or Login" border=0>