Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Gececiler Gündüzcüler

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

admin

#2025
Register or Login" border=0>
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

AlfistiKerem

#2026
Bektaş abi her halinden belli ediyorsun Mac ci olduğunu.Forza Windows,forza microsoft Sana inat.

n/a

#2027
hehe çok iyi olmuş aslında bu fotoğraf.. Windovz arabasında herşey açıkta ve müdahale şansın var, hertürlü özelleştirip, bilimum yan sanayi ürün kullanabilirsin.. Mek arabası ise bozuldu, at çöpe, yenisini al şeklinde bir oluşum : )) Ne servisi yaygın nede yan sanayi desteği var : )

admin

#2028
hhehe, tolgadan klasik bir vindovs savunması.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

alfistihrn

#2029
Bu gün bi alışveriş merkezinde ilginç bi kare.
Register or Login" border=0>

AlfistiKerem

#2030
Harun neresi burası?

alfistihrn

#2031
Canyon.

onr

#2032
Register or Login" border=0>

alfistihrn

#2033
Expo2015 oylaması izmir-milano arasında. İzmir kazanırsa 2015 yılına kadar 20 milyar dolarlık yatırım yapılıcak. 30-40 milyon turistin izmiri ziyaret edeceği belirtiliyor. İzmirin kazanması için bir oyda sen kullan ve bütün tanıdıklarına bu maili ulaştır siteye girdikten sonra enter a bas. Çıkan seçeneklerden izmiri işaretle ve vote yazısını tıkla. İzmirli değilim niye oy vereyim deme. Bu tüm ülkemiz için bir fırsattır.
                               You are not allowed to view links. Register or Login

n/a

#2034
2 dakka önce istanbul fena sallandı...

Jakomo

#2035
Merkez Çınarcık 4,8 şiddetinde.... yazlık var orda.....  
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik
1999 166 V6 TB
1997 145 QV
2004 156 SWSS
2010 MiTo 1,4 TB

babi

#2036
gebzede ben bayağı hissettim,dipten vurdu uğultuyla birlikte.allah verede öncüolmasa
Hakan Senyıl
Giulietta 1.4 TB
159 1.9 JTD SW
156 2.0 [url="//sw.ss"]SW.SS[/url]
156 1.6 TS

agucba

#2037
Olsun olsun, küçük küçük olsun ki olası büyük depremin bir nebze olsun şiddetini alsın.

///////////////

Cem

#2038
Üsküdar'da 3 sn.kadar salladı ama ,yetti korkutmaya.

onr

#2039
Çok geçmiş olsun arkadaşlar.
Biz, izmir'de alıştık artık zırt pırt sallıyor.
Hele 10. katta oturuyoruz en ufak sarsıntıyı hissedebiiyoruz burada.

Gelmiş geçmiş olsun tekrar.

Cem

#2040
15.katta otururken 7.2'ye yakalanmıştım,çok fena Çok!

onr

#2041
quote:

15.katta otururken 7.2'ye yakalanmıştım,çok fena Çok!


Uff.. Çok fena.. Nerede oldu bu?

Edited by - onr on 12/03/2008  22:55:02

Cem

#2042
17 Ağustos depremi,Ataköy -İstanbul. O 40 küsur saniye geçmek bilmedi!

Jakomo

#2043
17 Ağustos da Çınarcıkta 3.cü katta... Liman tarafında, fayın Çınarcığa girdiği yer.......Allah düşamnımın başına vermesin....
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik
1999 166 V6 TB
1997 145 QV
2004 156 SWSS
2010 MiTo 1,4 TB

onr

#2044
Ya.. Evet.. : (
Biz izmir'den amcamlar Ankara'dan hissettiler o depremi.. Tüylerim diken diken oluyor...

AlfistiKerem

#2045
Ya herkes çok salladı diyor ama ben bir türlü hissetmedim.Tam o sırada ellerimi yıkıyordum lavaboda heralde ondan hissetmedim.Çınarcıkta çınarcık çukurluğu denilen bir yerde meydana gelmiş.Marmara fayının başlangıç noktası.İnşallah büyük bir depremin öncüsü olmaz.Allah beterinden saklasın.

Edited by - AlfistiKerem on 12/03/2008  23:52:26

bado

#2046
Güzel Bir Kare..
Register or Login" border=0>

Bahadır BAYRAK --- 2011 Alfa Romeo Giulietta /

bado

#2047
Alfa Spider and girl

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>
Bahadır BAYRAK --- 2011 Alfa Romeo Giulietta /

Jakomo

#2048
Bahadırım beah: yanlış başlık altına koymuşsun resimleri kardeşim....
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik
1999 166 V6 TB
1997 145 QV
2004 156 SWSS
2010 MiTo 1,4 TB

umur

#2049
quote:

Bahadırım beah: yanlış başlık altına koymuşsun resimleri kardeşim....



Olsun abi her başlıga konulmalı bence :):)