Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Alfa Romeo 156 2.0 Turbo

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

alfarda

Aracımı turbo uygulamasına hazırlıyorum arkadaşlar ilk olarak turbocharger seçimi ile başladım  Garrett T4 turbo takmaya karar verdim İlk işimde turbomu revozyon edip diğer parçaları toplamak .Resimleri sizlerle paylaşacağım.
Sıradakiler
İntecooler seçimi
Egzoz Manifoldu
Enjektör seçimi

Dentist

#1
Yaklaşık  hedeflediğin maliyet nedir ?
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

Sportivo

#2
Yani forumda bir turbo furyası aldı başını gidiyor bir iki gündür ya hadi bakalım hayırlısı, ne çıkacak sonunda merakla takip ediyoruz
Alfa Romeo 156
35 AU 4494

n/a

#3
hayırlısı olsun:)  umarım işlem yapıldıktan sonra kaputu açmamazlık yapmazsın bazı arkadaşlar gibi:)

alfarda

#4
aa okadar turboluyoruz kaput açamadan olmaz
hatta 30 Martta İzmir Yarış Pistinde 2.0 katagorisinde stock olarak katılmak istiyoruz seneyede aşırı beslmede oluruz
Maliyetleri size şöyle belirteyim
Turbo 400 ytl (2.el revizyonlu)
İntercooler 250 ytl (kullanılmamış)
Rc Enjektörler 330 cc 350 ytl
map beyine müdahale yada safc ozman fiyat belirlenecek
borular 100 ytl egzoz manifoldu ve down pipe 200 ytl gibi bi rakam bekliyorum
nede olsa stock olarak kullanacağız aa turbo taktık 300 hp olsun diye değil sadece vites aralarında biraz blow off sesi ve aracın biraz daha atak olması için kısacası eylencesine turbolayacağım turbo olmassa bizde 50 hplik nos takarız:D

Gouki

#5
Bu işlerde galiba hesaplanan maliyet ile işin sonunda çıkan maliyet arasında baya uçurum oluyor bu yüzden dikkat edin derim :)

kotchero

#6
Bencede dikkat bu araçların hassasiyetini bu tür çalışmalarla motorun ölmesine ndene olabilir.

Bence 2.5 V6 alın ve chip tunning ve egzost sistemi ile iyileştirin göreceksiniz daha verimli bir araç olacak nacizane tavsiyem...

admin

#7
İstenen parçanın bulunması sebebiyle konu kapatılmıştır.

Gelişmeler yeni konularla karşımıza gelecektir.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.