Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



REZALET

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Dentist

Saat 12 de muayenehanemde bir hastamın dişine anestezi yaparken cep telefonum çaldı,baktım babamın numarası,açtım ,tanımadığım biri"babanız büyük bir kaza geçirdi.Arabası çok kötü ama kendisinde ciddi bir şey yok hemen gelin "dedi ve yeri tarif etti.Arkadan gelen ambülans sesini duyunca iyice endişelendim,neyse uzatmayayım üstümü giyip,otoparktan benim 147 ye atlayıp artık ralli pilotları gibi korkunç bir hızla 17 dakikada E 5 üzeri,PTT hastanesinin tam karşısındaki üst geçidin olduğu yere geldim.Yolun kenarında uzun,demir yüklü bir kamyon ve yanında sol tarafı tamamen göçmüş,sol iki cam tuzbuz olmuş babamın arabası.(Renault Clio hatchback) Yüreğim ağzıma geldi.Kenarda oturmuş babamı görünce içim ferahladı.Kamyon sağ şeritten giden babamı fark etmeyip,resmen biçmiş.
Polis çağırmışlar "biz anlaşamıyoruz"diye,gelen polis babama"koskoca profesörsün,anlaşırsınız"diyerek iki adet form bırakıp gitmiş.
Uzatmayayım arkadaşlar,baktım anlaşma yok,kendi sigorta acentemi aradım,onlarda axa oyak acili.Telefonda "bu sistem yeni,anlaşmanız gerek "diyerek motorize bir eleman yolladılar.Gelen eleman önce benim uyarılarımla lastik izlerini(kamyon 150 m kadar babamın arabasını takıp sürüklemiş,cayır cayır izler var asfaltta)fotoğrafladı,sonra iki tarafta kendine ayrılan bölümleri doldursun dedi.İyi güzel de altta da olayın nasıl olduğunu anlatıp,çizilen bir kroki yeri var .Bir türlü anlaşamadık.Karşı taraf kamyonun yükünü boşaltması gerekiyor diye yolladı,motorla gelen axa oyak elemanı "kamyonun fotolarını çekememiştim"deyince motorla gidip kamyonu ileride durdurdu,fotoları çekip You are not allowed to view links. Register or Login anlaşamıyoruz deyince de ,önce"olsun eksper halleder"dedi,sonra bir amirini arayıp,ulaşmak için 30 dk kadar uğraştıktan sonra da "olmazmış,anlaşın" dedi.Artık hepimiz sinirlerimize hakim olamaz bir hale geldiğimiz için imzaladık,kamyoncular gitti.Çekici gelince biz de yola koyulduk Tepretoğulları'ndaki hasar elemanlarına"hasar tesbitini eksper gelip halledecek,anladım,ama kusurun kimde olduğuna nasıl karar verecek "diye sorunca,valla bu sistem yeni,zamanla oturacak inşallah dedi.
İşte kaza tutanaklarıyla ilgili taze yaşadıklarım...
Tabii babamın canına zarar gelmemesi bizim tesellimiz,yoksa araba nedir ki hele bir ALFA değilse...

________________________________________________________________________

Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

onr

#1
Gelmiç geçmiş olsun.
Çok şükür babanız sağlıklı..

siyahinci

#2
Büyük kaza atlatmış babanız.
Geçmiş olsun abi.

nagash

#3
Hakkaten geçmiş olsun..
Daha neler olacak kimbilir bu sistemde..

n/a

#4
Muratcım bu saçma yeni sistemin bu gibi sorunlar doğuracağı en baştan belli idi.. Piyango size vurmuş.. En büyük teselli babanızın bir zarar görmemiş olması..

n/a

#5
Geçmiş olsun, maalesef gerçekten berbat, rezalet 1 olay yaşamışsınız. Babanızın iyi olması çok sevindirici. Allah tekrarından korusun...

147TI

#6
Allah korumuş kamyondan valla çok geçmiş olsun, cana geleceğine mala gelsin...

Aklınızda olsun bu yeni yasa ile sadece maddi hasarlı için bu uygulama var..  Burnunuz bile kanamadan çok şükür atlattıysanız ve hasar büyük veya karışıksa burnunuzu siz kanatıverin :(

Polis gelmek zorunda kalacaktır...

İnsanın aklına ne saçma şeyler getiriyorlar ya!

Biz sektör olarak bu işin içinde olduğumuz için ilk günden sorunlar yaşanmaya başlandı bakalım sonu ne olacak?

umur

#7
Çok geçmiş olsun.

alfistihrn

#8
Geçmiş olsun. =(

n/a

#9
Büyük geçmiş olsun...

agucba

#10
Geçmiş olsun.
Devlet hangi konuda eksik kalıyorsa hemen işi başkasının üstüne atıveriyor.

Mesela Taşımacılık/Lojistik sektöründen bir örnek vereyim. Devlet depolarını işletemediği, sahip çıkamadığı için özel antrepoların kurulmasına izin verdi.
Bu da öyle bir şey. Devlet polislerini böyle gereksiz bir iş ile yormamaya(!) özen gösterdiği için, zaten kaza yapmış olan ve birbirini boğazlayacak olan iki tarafın anlaşmasını veya kaza tutanağı tutmasını sağlamaya çalışmakta. İki taraf kendi işine nasıl geliyorsa öyle yazacaktır. Sonra çık işin içinden çıkabilirsen.

///////////////

AlfistiKerem

#11
Büyük geçmiş olsun Murat Bey.Çok şükür ki babanız hayatta.Bu anlaşma işi benimde kafamı kurcalıyor.Çok saçma birşey bence de.Piyasada anlaşılacak adam yokki.Medeni toplumlarda olur benim bildiğim böyle şeyler.Bizim insanlarımızla anlaşmak çok zor.Kimsenin kimseye saygısı kalmamış ki.Anlaşmayı bırakın,kesin kavga çıkar orda.Daha bu insanla neyine anlaşacan.

ATA

#12
Çok gereksiz bir sisteme geçildi...
Geçmiş olsun.
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

dragsTaR155

#13
abi geçmiş olsun,ben gün boyu şirket araçlarıyla geziyorum bu yeni tutanaklardan indirdim arabalara,inceledimde biraz ama çok saçma bişey yaptılar,polis varken anlaşamayan millet polis yokken(sakat yani)...

selim

#14
Çok geçmiş olsun,umarın bir daha olmaz.

Haksızlıklara gebe bir sistem olacak bu.Ancak sonuçlarının bedelini malesef bu düzenlemeyi çıkaranlar değil doğrudan trafik deki mağdur sürücüler ödeyecektir.Kimi form doldurmada hata yapacak,asli bir unsuru yanlış düzenleyerek sigortadan hak alamayacak,kimisi cahil ve antisosyal kişilik bozukluğuna sahip diğer sürücünün tehdit ve hakaretlerine maruz kalacak,belkide sırf yanında fotoğraf makinası yok diye hakkını alamayacak.Ülkemizde var olan ancak pek azını günlük hayatımızda görebildiğimiz sorumsuz düzenlemelere sadece küçük bir örnektir bu yeni sistem.
Eğer maksat kaza sebebiyle trafiğin kilitlenmesini önlemekse,polis kontrol noktaları oluştur,polisleri stratejik noktalara yerleştir,bir kaza olunca en kısa sürede kaza mahaline gitsinler,hatta motorsiklet ile daha da süratli giderler.Binlerce polis gücü ile bunu yapmak çok mu zor,hayır asla! ama çok akılcı bir yöntem olur bu,bizim yöneticilerimize yakışmaz,her daim aklın ötesinde halkın menfaatleri ile birebir zıt düzenlemeler yapmakta ve halkın menfaatine olan düzenlemeleri kasıtlı uygulamamakta üzerlerine yoktur.Halk da bütün bunlara ses çıkarmayınca bu tarz uygulamalar artık memleketimizde teamül(gelenek) olmuş.Umarım gelecek neslimiz,bizlerden daha tepkili ve hakkını koruyan bireyci bir toplum olur.
156 1.6 t.s   sold   
Gtv 2.0 V6 tb sold 
166 Super V6 tb sold
Mitsubishi Evolution X (Güncel)
Citroen C4 x electric Güncel
147 1.6 T.S  sold
147 2.0 T.S Selespeed sold
Ssangyong Korando 2.0xdi sold
Hyundai i20  sold

bado

#15
çok geçmiş olsun...
Bahadır BAYRAK --- 2011 Alfa Romeo Giulietta /

murat

#16
Büyük geçmiş olsun , çok şükür ki can da bişii yok..Sistemin salaklığı zaten malum
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

omeroguz

#17
Geçmiş olsun, en büyük teselli ölüm, sakatlık, yaralanma gibi kötü sonuçlar olmayışı.

Dün sigorta ve kasko şirketim beni aradı ve form gönderiyorlarmış. Olası bir kaza durumunda tespit için :(((

İnşallah kaza olmaz ama olursa da sonrasında da aynı hassasiyet gösterilir umarım.

daimos_ro

#18
cok gecmis olsun.

n/a

#19
Trafik kazalarında bundan böyle belki trafik polisleri gelmeyecek ama bu gidişle asayiş ekiplerine daha çok işi düşecek gibi.. Ne de olsa tatlı dille anlaşan bir milletiz ..

mutu

#20
Allah korumuş babanızı geçmiş olsun..Gercekten sırf bu yüzden iki kat dikkat etmek gerekecek kaza yapmamaya çünki bu sistemi bilmeyen ilk kazasında epey zorluk cekecek gibi...
Muhammet İNNECİ
34 AJ 1212
156 t.spark
159 jtd

bado

#21
çok geçmiş olsun murat abi..
Bahadır BAYRAK --- 2011 Alfa Romeo Giulietta /

leon285

#22
çok geçmiş olsun , bende yaşadım 6 ay önce ankaranın göbeği kızılayda 35 dak. polis beklediğimi bilirim

Alfati

#23
Çok büyük geçmiş olsun Murat abi cana gelicegine mala gelsın yerine gelir abi

adnan.geyik

#24
Gecmis olsun. Babanızın iyi olması sevindirici.
Bu sistem anlayıslı ve trafik kurallarını bilen milletler icin gercekten iyi.
Adnan Geyik
34 GIA 336
Tonale TI