Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Erkan_01 JE 234

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

erkan_01

Yaklaşık 2 senedir üye olmama rağmen daha yeni aklıma geldi resim koymak Aracım 2006 model 156 1.6 Distinctive resimlerdede görüldüğü gibi üzerinde 17 inç Momo corse black jantalar, SuperSprint son susturucu, M spoiler, Texon xenon, Eibach prokit yay, Lummar cam film ve Zender marşpiyel var..Allah kısmet ederse ileryen günlerde ufak tefek bir kaç değşiklikle tekrardan görüşmek üzere


Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

ersen

#1

Güzel 156 güle güle kullanın

alfistihrn

#2
Maaşallah. Çok şık görünüyor.

n/a

#3
Sonunda koymuşsun fotoları erkan..Güle güle kullan.. :)

AlfistiKerem

#4
Güle güle kullanın.Sizi daha öncede gördüm birkaç sefer caddebostan taraflarında.

erkan_01

#5
Çok teşekkür ederimiyi dilekleriniz için..Fenerbahçede oturduğum için güzergahımız hep aynı oluyor cadde ve çevresi

Salleen

#6
Cadde'de sürekli gördüp beğendiğim bir 156 plaka iptalı şart =)

kazasız belasız kullanmanız dileğiyle

Edited by - Salleen on 09/04/2008  23:43:46

ATA

#7
Güzel resimler. Kazasız belasız =)
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

omeroguz

#8
Aracınız çok hoş ve bakımlı gülerek kullanmanız dileğiyle.

master

#9
Cok sade ve guzel olmus, 156'ya illa ki goruntu degisikligi yapilacaksa boylesinden yanayim. Normalde siyah jantlari da sevmem ama sizin aracinizda cok uyumlu durmus.
Gule gule kullanin.
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

n/a

#10
iyi günlerde kullan Erkan..

nagash

#11
Gayet güzel görünüyor.Kazasız belasız.

tughan

#12
Maşallah maşallah, nazar değmesin çok şık...
Tuğhan.
156 Selespeed

xenogenesis

#13
cok güzel 156 jantlara bittim özellikle.
arkadaki camaroda ayrı bi güzellik

agucba

#14
Güzel bir Alfa ama yine de bence "YAY ŞART".

///////////////

t_e_m

#15
bu jantı tek başına görsem muhtemelen iğrenç derdim ama aracınızla uyumlu olmuş, aracın kalnında da çok abartılı detaylar olmadığından güzel durmuş.

erkan_01

#16
quote:

cok güzel 156 jantlara bittim özellikle.
arkadaki camaroda ayrı bi güzellik



O camaroda bir arkadaşımın bende hastasıyım yaaa
ilerde mutlaka olacaklar listesinde :)

babi

#17
Erkan kazasız belasız kullan  çok güzel görünüyor.
Hakan Senyıl
Giulietta 1.4 TB
159 1.9 JTD SW
156 2.0 [url="//sw.ss"]SW.SS[/url]
156 1.6 TS

n/a

#18
Kazasız belasız kullan Erkan Maşşalahı var arabanın

xenogenesis

#19
amerikan cok sevmesemde eski camarolar bi harika
ozelliklede 71 camaro z28 ss
Register or Login" border=0>

nurcan.demir

#20
hey maşşallah be alfaya bak sen allah nazardan korusun sorunsuz sürüşler arkadaşım

dragsTaR155

#21
maaşallah...

Sercan Keklik

#22
kardesm su jantları degıstırelım be :)
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

erkan_01

#23
yaa bende düşünmüyor değilim buaralar değişiklik damarım tuttu  önümüzdeki günlerde bakacazz artık maddii durumaa göree...

Dentist

#24
Gerçekten çok uyumlu olmuş yapılan değişiklikler,kazasız iyi sürüşler.
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic