Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Yeni Alfa mi aldim :)

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

bilalpars

Herkeze slm. Daha once Alfa kullanmadigim icin akrabanin tavsiyesine uyarak 2004 model Alfa 147 Dis. aldim. 78.000 de. Arabamdan cok memnunum fakat ufak birkac sorun var.
Arabami aldigimin ertesi gunu bakima goturdum tum bakimi yapildi fakat servisten sonra araba genellikle motoru soguk oldugu zaman zor calismaya basladi. (daha once boyle bir problem yoktu) Marsi gec aliyor bunu bakima yolladigim bostanci sportivo servisine soyledim getirin bakalim dediler baktilar arabanin enjektorleri tam temizlenmedigi icin yaptigini soylendi fakat sorun hala dewam ediyor, sizce neden olabilir? Onerdiginiz bir servis var mi Avrupa yakasinda?
birde arabama yeni jant almak istiyorum fakat 18' mi yoksa 17' jant mi alma konusunda kararsizim. 18' cokmu butuk kalir arabada? Fikirlerinizi ogrenmek istiyorum.

Ilerde arabami saticak olursam yine alfa alirim :) cok hosuma gitti. Surus zewki bir baska. :)


You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

Edited by - bilalpars on 27/08/2008  19:34:45

Edited by - agucba on 31/08/2008  14:50:59

alfistahakan

#1
Bilal bey h.geldiniz.Öncelikle kendinizi ve aracınızı tanıtan bir yazı ve fotoğraf sonrada sorunlarınızın çözümü için fikirler.Böyle daha çabuk sonuç alırsınız.Yabancısınız,yardımcı olmak istedim.Aracınız hayırlı olsun.
Hakan
Forever Alfa

cuneyt

#2
hayirli ugurlu olsun gule gule kullanin bilal bey.

bilalpars

#3
Dogru diyosunuz. Daha yeni oldugum icin bilmiyorum. Fakat en yaki zamanda yeni resimleri ve ozellikleri eklicm

omeroguz

#4
Hoş geldiniz. Sportivo için pek şikayet olmadı ama madem avrupa yakasındasınız Maslak Milono servise de bir gösterin.

adnan.geyik

#5
Hosgeldiniz. Alfanizla keyifli sürüsler dilerim. 17 bana göre daha estetik. Ama zevk sizin. Atatürk sanayide ALFA servisleri var. Forum ana sayfaya girip SERVISLER bölümünden servis bulabilirsiniz. Zaten arkadaslar size kendilerinin memnun olduklari servisleri belirtirler. Umarim sorununuz cözülür. Görüsebilmek umuduyla...
Adnan Geyik
34 GIA 336
Tonale TI

Alfadanadam

#6
Aramıza hoşgeldiniz. Aracınızı güle güle kullanırsınız inşallah.

Sercan Keklik

#7
hoşgeldiniz
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

patricius13

#8
Hayırlı olsun kazasız belasız kullanın

alfistihrn

#9
Hoş geldiniz.

burcintun

#10
Aramıza hoşgeldiniz kazasız belasız sürüşler dilerim. Dediğiniz sorun her şekilde meydana gelebilir tek bir şeye bağlı değil. Güzel bir yere baktırmanızı tavsiye ederim.

onr

#11
Alfistiturkey ailesine hoşgeldiniz.

bilalpars

#12
herkeze tesekkur ederim




Register or Login" border=0>

Edited by - bilalpars on 28/08/2008  00:27:27

Gouki

#13
Aramıza hoşgeldiniz..Jant konusunda 17" sınır bence 147 için

Nicola Larini

#14
quote:

Aramıza hoşgeldiniz..Jant konusunda 17" sınır bence 147 için



+1
hoşgeldiniz.

babi

#15
Aramıza hoşgeldiniz.keyifli sürüşler dilerim.
Hakan Senyıl
Giulietta 1.4 TB
159 1.9 JTD SW
156 2.0 [url="//sw.ss"]SW.SS[/url]
156 1.6 TS

BARLAS

#16
Hoşgeldiniz, mutlu günlerde kazasız belasız kullanırsınız inşallah...

bado

#17
hoş geldinizz..kazasız sorunsuz sürüşler..
Bahadır BAYRAK --- 2011 Alfa Romeo Giulietta /

alfa146

#18
hoşgeldiniz

tughan

#19
Hoşgeldiniz...
Tuğhan.
156 Selespeed

speddydna

#20
hoşgeldiniz kazasız belasız sürüşler inşallah...

estephan

#21
aramıza h.g

Dentist

#22
Alfa ruhuyla yaşayanların arasına hoşgeldiniz.147 lerimiz için fabrikanın önerdiği en üst boyut benim de kullandığım 215/45/17 dir.
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

geg8183

#23
Hoşgeldiniz...Aracınızla nice keyifli sürüşlere...