Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



TI (Turismo Internazionale)

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

master

#75
Maşallah, kusursuz güzellik. Hiç dokunmaya gerek yok, süper bir renk, süper aksesuarlar. Allah nazardan saklasın, güzel bir nazar boncuğu lazım aracınıza :)
Güle güle kullanın.
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

147TI

#76
Vayyy anlattıkları kadar varmış beah... Allah nazardan beladan korusun güle güle kullanın... Çok güzel ve bir o kadarda özel bir tercih olmuş...  

TI kardeşliği genişliyor mu ne? :)

bado

#77
quote:

Bence bu arabanın her kuruşuna değer. Sonuçta çok cezbedici bir Alfa Romeo 159 bu.
Benim esas kastettiklerim hem fazla ödeyip bazı artıları alıp bazı eksilere katlanmak.
Ben bu gün 159 alacak olsam 19" jantdan önce sensörleri isterim. Yada kırmızı kaliper yada extra body kit yerine cruise control isterim. Eğer para ve istek varsa zaten bazıları (jant, kaliper, body kit, deri döşeme, egzos ucu  VS.) sonradan yapılabilir. Ama sanırım sensörleri ve hız sabitleyiciyi sonradan takamayız. Bence Cruise sonradan takılsa bile orjinal gibi olmaz.



bu dedikleriniz bu araçda yokmu ki?
Bahadır BAYRAK --- 2011 Alfa Romeo Giulietta /

tolga_ozhan

#78
quote:


ilginç olan cruise ve yurtdışında visibility-pack olarak bilinen ve bildiğim kadarıyla tüm 159 larda standard olan sensör (yağmur, koku, buğu, kararan dikiz aynası) paketi mevcut değil.




Sinan Bey'in dediğine göre yokmuş.

cuneyt

#79
cruise control denilen alet istanbul sartlarinda kullanimi neredeyse imkansiz bir mekanizma. kaldiki yilda bir defa tatile ciksaniz dahi sehirdisi yolda kullanmanizda saniyelerle sinirli kalacaktir. Arabistan tarzi ulkelerde yaygin bir uygulamadir ve en dadik aracta dahi mevcuttur. malumunuz uzere col ustune kurulu bir yol aglari oldugundan oturu.

bu sebeplerden dolayi 159 ti gibi bir aracin inanilmaz artilarinin yaninda bu unsur bahsedilecek en son negatif ogedir.  

tolga_ozhan

#80
İnanın ben cruise control olayını o kadar çok kullanıyorum ki. Bu öğenin olmaması beni her araçtan faz geçirtebilir. İstanbulda Tem'de yada E5 de kullanıyorum. Şehirler arası yollarda kullanıyorum. Asker bir şahıs olduğum için bütün birliklerde kullanıyorum.
Ayrıca şehirler arası yollarda 140'a sabitlerseniz tabiki saniye sürer kullanmanız. Fakat ekonomi için 90'a sabitliyorsanız. Ben 1 saat gaza frene dokunmadan gittiğimi bilirim (İzmir-Kocaeli arası)

Sercan Keklik

#81
sinan bey maşallah istanbula geldiginizde aracınızla vakıt ayırırsanız kadrajıma sokmak ısterım =)
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

nikoladze

#82
quote:

İnanın ben cruise control olayını o kadar çok kullanıyorum ki. Bu öğenin olmaması beni her araçtan faz geçirtebilir. İstanbulda Tem'de yada E5 de kullanıyorum. Şehirler arası yollarda kullanıyorum. Asker bir şahıs olduğum için bütün birliklerde kullanıyorum.
Ayrıca şehirler arası yollarda 140'a sabitlerseniz tabiki saniye sürer kullanmanız. Fakat ekonomi için 90'a sabitliyorsanız. Ben 1 saat gaza frene dokunmadan gittiğimi bilirim (İzmir-Kocaeli arası)



Tabi gönül ister ki cruise da olsun. Yoksa da yapacak fazla bişey kalmıyor. Adamlar koymamış işte.. En iyisini biliyorlar ki kullanıcılarda bu denli beğeni yaratıyor. TI ın içine ilk oturduğumda detaylarla öyle büyülendim ki inanın far kontrol kolunun altında ikinci bir kol olmadığını (cruise) en son farkettim. Cruise yok diye Türkiye deki ilk ve tek 159ti dan vazgeçmek biraz garip olurdu diye düşünüyorum.

Farkettim ki takasa verdiğim 159 1.8 MPI da var olan cruise u 9 aylık süre boyunca sadece bir kez kullanmışım (ank-ist arası). Bizim otoyollardaki sık rampalar, aniden sol şeride kendini atan kamyonlar yüzünden cruise tam bir işkence.

Örneğin İngilterede bizdeki 159 larda standard donanım olan çift bölge klima ve cruise opsiyonel.

Demek istediğim, bize gelen alfalar askerde önceden şekeri atılıp kazanda karıştırılan çaya benziyor biraz.

umduğumuzu değil bulduğumuzu alıyoruz maalesef.


nikoladze

#83
quote:

sinan bey maşallah istanbula geldiginizde aracınızla vakıt ayırırsanız kadrajıma sokmak ısterım =)



teşekkür ederim. seve seve

Dentist

#84
Bence de var olan güzellikerinin yanında o kadar eksiği de olabilir.
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

Volkan

#85
Bence arabalardaki en gereksiz özellik cruise control..Seçme şansım olsa bir spoilere seve seve değişirdim.

Edited by - Volkan on 06/11/2008  13:54:19

SertackeS

#86
arkadaşlar ti modelleri kaç bg oluyor standart?
_________________________
2004 156 2.0 Selespeed
2006 159 1.9JTD Distinctive
2007 147 1.6 Collezione
2007 GT  1.9JTD Q2
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive beyaz
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive kırmızı

cem meric

#87
Benim bildigim kadarıyla Tİ sadece bir donanım yani motor aynı motor yanlışım varsa düzeltin lütfen.

fangio

#88
quote:

Bence arabalardaki en gereksiz özellik cruise control..Seçme şansım olsa bir spoilere seve seve değişirdim.

Edited by - Volkan on 06/11/2008  13:54:19



Cruise kontrolü ş.içinde dahil kullanan biri olarak malesef buna katılamıyorum. Bence çok güzel bir icat ve yakıt tüketimini ciddi ölçüde azaltıyor. Ama normal 159 mu TI mı derseler bende CC.yi düşünmeden feda ederdim.

tolga_ozhan

#89
quote:

Bence arabalardaki en gereksiz özellik cruise control..Seçme şansım olsa bir spoilere seve seve değişirdim.

Edited by - Volkan on 06/11/2008  13:54:19


Bence TI'ın güzelliğine kapılıp düşünmeden yazmışsınız. Arabalardaki en gereksiz özellik sözü iddalı olmuş. Mesela gösterge paneli ışık şiddeti ayarı olayını bir kere bile kullanmadım.

AlfistiKerem

#90
quote:

arkadaşlar ti modelleri kaç bg oluyor standart?




Yanılmıyorsam bg olarak aynı diye biliyorum.

Mehmet Ulusoy

Merhaba Arkadaslar,

Turkiye de ki diger beyaz dizel 159 TI' yi bulmak ne güzel :)

Bu arada aracin beygiri ayni dediginiz gibi TI bir paket olarak geliyor (Sport). Bunun disinda ayni.
Fakat benim 159 TI ' de CC bulunuyor ama bende de sunroof yok mesela :)