Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



35 RAL 40

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ATA

#300
Onur senin 147'yi delemem ben, ciddi tırsıyorum =)

Bu aralar küsmediyse bi daha küsmez herhalde Ömer Abi. Aşk olsun benim taktığım parçalar dökülmez.

Sercan sana her konuda ne kadar teşekkür etsem az. Başım sıkışınca direk seni arıyorum sabırla dinliyorsun. Bu yaptığım aydınlatma aslında senin eserin =)
Bagaj aydınlatması bir kere bile aklıma gelmedi inanırmısın ? çok daha güzel olurdu sahiden.
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

murat

#301
Ata çok güzel olmuş ,güle güle kullan Azmine hayran olmamak imkansız...
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

ATA

#302
Teşekkür ederim Bülent Abi, tam konuya değinmişsin. Oraya butaya sürtülen ayakkabılar be onların izleri

Sağol Murat Abi, mühendislerin d segmenti sınıfa koymayı unuttukları küçük ampulu taktım =)
147de o hatayı yapmamılşar, standart allahtan =)
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

XETRaM

#303
Arabayı kesip delmek büyük cesaret walla ben hayatta yapamam :) Ama helal olsun gayet güzel duruyor. Ellerine sağlık

ATA

#304
Tuğrul bey siz bide beni panjuru keserken görecektiniz
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

CAPTAIN

#305
Ata;

Kusura bakma az geriden geliyorum da..

Zemin siyah değilde krom olsaydı güzel olabilirdi bence.

Kaça aldın bu arada?

Bir kaç sayfa önce konuştuğumuz koyu stop grubunu nereden buluruz acaba bende fena halde onlara takmış durumdayım

Edited by - CAPTAIN on 01/12/2008  23:36:23

XETRaM

#306
Serviste arkaya çıtayı takarken iki delik açtılar orada bile ağlicaktım ben neredeyse :D Usta beni gördü zaten tipimden anladı heralde, doktorların ameliyat öncesi insanları odadan uzaklaştırması gibi bana dedi "sen bi çık yarım saat sonra gel istersen"

bohr597

#307
Ata Senin bu projelerin gerçekten süper ve cesaret isteyen işler. SEni çok tebrik ediyorum. Bir daha ki projelerin merakla bekliyorum :D
Bor@
Alfa 147 1.6TS vardı sattım.
<img class="bbc_img" hspace=7 vspace=5 src="http://img219.imagesha

ATA

#308
quote:

Ata;

Kusura bakma az geriden geliyorum da..

Zemin siyah değilde krom olsaydı güzel olabilirdi bence.

Kaça aldın bu arada?

Bir kaç sayfa önce konuştuğumuz koyu stop grubunu nereden buluruz acaba bende fena halde onlara takmış durumdayım

Edited by - CAPTAIN on 01/12/2008  23:36:23



O siyah zeminli stoplar burak abiden, tolga abiye ordanda ben heveslendiğim için bana geçti. Tolga abi beğenmessen sat demişti bende öyle yaptım. Krom olan beyaza daha çok yakışabilirdi ancak benim far ve yan sintallerin siyah tabanlı olduğu için uyumsuz olurdu.
Krom olsaydı aklımda çok acayip bir fikir vardı ama kısmet değilmiş. İlerde belki yaparım ama 2 takıma ihtiyacım olacak bu seferde =(
Sizin aracınız mk2 olduğu için benim taktığım stoplar size uyum sağmalaz. Mk2 için henüz aftermarket stop örneği görmedim ama sonar üretiyor olması lazım. Şöyle birşey.
Register or Login" border=0>
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

CAPTAIN

#309
Yok benim Alfa Doğan görünümlü Şahinlerden

Ön Mk2 arka Mk1

O yüzden o koyu stop grubuna takmış durumdayım

Burak

#310
Ata çok güzel olmuş iyi günlerde kullan, yanlız mercedeslere özenmene gerek yok alfada da var aynı özellikler (örneğin gtv   )

İç ledler konusunda doğru bir karar vermişsin bence de
quote:


Zorda olsa hattı bulduk, artık nereye istersen bir ışık takarsan tak mantığıyla, bu seferde mercedeslerden özendiğim, paspas bölümünü aydınlatan bir ışıklandırma yapacağım. Tabi daha istedğim aydınlatmayı bulamadım. En azından bir kaç farklı modele bakmalıyım ki, albea-tipo kazığını bir daha yememeliyim

Bu arada iç aydınlatmarı beyaz led yapmıştım bir ara. Söktüm onları. Ledler daha güzel aydınlatıyot ama son zamanlarda fazla apache gelmeye başlamıştı gözüme. Bi baktım herkez yapmaya balşamış. Sökrtüm gitti bende =)




1997 Gtv V6 TB

Dentist

#311
Çok güzel olmuş Ata,güle güle kullan.
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

master

#312
Ata güle güle kullan, yakında kendi markanı da yaratırsın sen :)
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

umur

#313
Abi çok güzel olmuş walla uğraşmana değmiş çokta işe yarayan bişy bence güle güle kullan.

Gouki

#314
Eline sağlık Ata çok başarılı olmuş..

SharpSnip

#315
atacıgım bugun 3. sanayi sitesinde arkamdan gelip  arka sislerle sinyal çakmama ragmen selektör yapmayan sen miydin:) gerçi o 35 ks plakaydı ama bilmiyorum belki plaka değiştirmişsindir

ATA

#316
Eski plakama benziyor ama ben değildim. Evden çıkmadım bu gün.
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

ATA

#317
Koni sportlarıda aldım, ama henüz içim rahat değil. Kafamı kurcalayan bazı problemlerde var. Umarım sorunsuz bir şekilde takıp, kullanma imkanım olur.



Edited by - ATA on 13/01/2009  16:57:21
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

Passione

#318
Hayırlı olsun Ata inşallah korktugun problemlerden uzak kalırsın.
"centocinguantanove"

Dentist

#319
Senin gibi titiz ve de teknik bilgisi çok olan biri mutlaka iyi sonuç alacaktır diye düşünüyorum.
Bizimle de paylaşırsan seviniriz Ata.
Güle güle kullan ...
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

junip

#320
ATA boşver bunları Zender tampon al

ATA

#321
Candoğan ve Murat Abi teşekkür ederim, gelişmeleri yazarım buraya.

Bilge Abi, boş yolda spin atınca zender tampondan vazgeçtim bi anda
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

n/a

#322
hayırlısı olsun,burada gecmıs olsun...

tolga_ozhan

#323
Ata tecrübelerini bekliyorum bende. Nasıl olacak merak ettim doğrusu.

omeroguz

#324
Geçmiş olsun Ata.

Koni leri taktın mı?
Bu arada hayırlı olsun, kazasız keyifli sürüşler dilerim.


Edited by - omeroguz on 09/01/2009  08:45:29