Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Tutkum 156'ım

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ismail

#50
tolga bey marşpiyerler gayet güzel olmuş, güle güle, kazasız belasız kullanın...
bir kaş gündür sırasıyla Sercanın, Erenin, Ahmet beyin, Ata nın yaptıklarına baktımda..kıskanmamak elde değil :)
demekki jant, yay, xenon, marşpiyer bizim araçlara şart, tabi bütçe doğrultusuda..
nerde benim İş Bankası kumbaram :))

tolga_ozhan

#51
Yorumlarınız için teşekkür ederim. marşpiyel falan özel zevk olabilir ama bence ilk önce yay sonrada bir xenon illaki şart oluyor. Yaylı ve yaysız iki aracı yanyana getirince çıkıyor aradaki güzellik varkı zaten.
Birde unutulmaması gereken egzost ucu var tabiki.

tolga_ozhan

#52
Bu hafta sonu varyatör olayına el attım. Maddi açıdan beni epey sarstı ama sonucun olumlu olacağına inanıyorum.
Varyatörü tamir ettirmek istemiştim bostancı Sportivo'da. Söktükten sonra tamir edilemeyecek kadar kötü bir varyatör ile karşılaştık. Değiştirmeye karar verdim bende. Yeni tipinde yeni tipi bir varyatör takıldı. Eskileri 400 civarı birşey iken 600 tl'ye üretim tarihi 09/2008 olan bir varyatör taktık.
Benim aracım 2004 model. Konu hakkında bilgisi olanlar biliyordur ki. 2005 den sonra üretilen TwinSpark modellerde silindir kapağı üzerinde ekstradan bir valf var. Uzun süren bir işlem sonucu o valfide taktırdık. Şimdi sessiz bir şekilde çalışan bir arabaya sahibim. Gözüm gibi bakıcam artık varyatöre.

agucba

#53
Valf'lerin de bir işe yaramadığını bir kaç kez okuduğumu hatırlıyor gibiyim...

///////////////

tolga_ozhan

#54
Valf olayını bende araştırdım. Şöyle söyleyeyim. Varyatör arızası 2005 model araçlarda 2004'lere nazaran çok daha az gözüküyor. Ben buradan yola çıktım. Fabrika takmışsa vardır bir bildiği dedim. Zaten biliyorsunuzdur bunu ama 2005 den sonra bu valf zaten fabrika çıkışında var.

Edited by - tolga_ozhan on 11/02/2009  22:00:14

ATA

#55
Sorunsuz bir şekilde kullanırsınız umarım.
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

asklepios

#56
gayet hoş olmuş,güle güle kullanın

tolga_ozhan

#57
quote:

gayet hoş olmuş,güle güle kullanın



Teşekkür ederim.

tolga_ozhan

#58
İlk göz ağrım. Çocukluğumun hayali 156'dan bugün ayrıldım. Yol arkadaşım ile maceramız burada noktalandı. Umarım onu benim kadar sevecek sahibiyle nice kilometreler yapar.

You are not allowed to view links. Register or Login

mk2 156 isteyen varsa sonuna kadar tavsiye ederim.

Edited by - tolga_ozhan on 10/02/2009  23:06:06

cuneyt

#59
oncelikle hayirli olsun. Yeni aracinizla keyifli gunler diliyorum.
Merak ettimde 156 yi GTV nin takasinda mi kullandiniz Tolga Bey ?

tolga_ozhan

#60
quote:

oncelikle hayirli olsun. Yeni aracinizla keyifli gunler diliyorum.
Merak ettimde 156 yi GTV nin takasinda mi kullandiniz Tolga Bey ?



Aynen dediğiniz gibi verdim 156'yı aldım GTV'yi.

Dentist

#61
Vedalaşmak zor gelmiştir.
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

Dentist

#62
Umarım herşey istediğin gibi olur bundan sonra da...
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

tolga_ozhan

#63
Çok sağol Murat Abi.