Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



1 aydır yaşanan talihsizlikler silsilesi

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

mutu

#25
way be ne iş! akü olayı aynen benimde basıma geldi...

alfamı alalı 1 hafta olmuş eve gdyrum yolda durup ekmek alayım dedim stop ettm motoru tekrar bindim marşa bi bastım tık yok göstergeler kendi kendine inip kalkıyo ben bunu bi görnce tabi rengim değşti çnki hiç basıma gelmemişti

hemen servisi aradım bi yetkili gönderdiler akünün plakaları kopmuş neyseki değşitrip yeni akü taktılar sorun haloldu deri bi ohh cektm

ama bu sorun alfalarda cok olyo galba...
Muhammet İNNECİ
34 AJ 1212
156 t.spark
159 jtd

Aykut

#26
arkadaşım suç senin değil . trafikte katil olmak saçını başını yolmak her an mümkün.geçen hafta ctesi bursadayım 90 100 seyrediyorum bilen bilir  eski çevre yolundayım dizel beyaz bir focus aniden önüme kırdı frene basmasam bankete girecem yanımda ailem var . Onlarlada geçen kız arkadaşının yanında katledilen gençten bahsettik hiç istifimi bozmadan elemanı rahat rahat takip ettim , aracımın avantajını kullanarak. bikaç km ötede ışıklarda yakaladım indim kapısını açtım beyefendi aceleniz mi var diye sorunca eşekten düşmüşe döndü vs vs özür diledi olay kapandı.
2. olay hafta içi ankaradaydım 25 plakalı eski kasa kırmızı , plakasında özürlü işareti olan  a4 , sincan etimesgut yolunda millete makas ata ata ilerliyodu birden önüme kırdı ve frene bastı zor kurtardım sonra askeriyeye girdi az ileride. son olay odtü ümitköy arasında bi hatun en sol şeridi kapatmış ilerliyo bende orta şeritteyim. dikkatimi çekti elinde cep tel i konuşuyo ve yavaş yavaş üstüme doğru kayıyo sağ şerit arka ve önüm dolu oğlum arkada şekerleme yapıyo ancak yapacak bişey kalmadı kornaya köküne kadar yüklendim ve kendi şeridine geçme lütfunda bulundu. o ara keşke altımda lada niva gibi bişey olsa da pişman etsem diye düşündüm  ama allahından bulsun dedm. sonuca gelirsek türkiye yollarında insana 1 çift göz yetmiyor

bu arada ankara yani türkiye cumhuriyeti devletinin başkendinde eskişehir tarafından konya yoluna bağlantısında armadanın önünden geçen yolu yapanın , gözüne girsin o çukur

Burak1985

#27
quote:

arkadaşım suç senin değil . trafikte katil olmak saçını başını yolmak her an mümkün.geçen hafta ctesi bursadayım 90 100 seyrediyorum bilen bilir  eski çevre yolundayım dizel beyaz bir focus aniden önüme kırdı frene basmasam bankete girecem yanımda ailem var . Onlarlada geçen kız arkadaşının yanında katledilen gençten bahsettik hiç istifimi bozmadan elemanı rahat rahat takip ettim , aracımın avantajını kullanarak. bikaç km ötede ışıklarda yakaladım indim kapısını açtım beyefendi aceleniz mi var diye sorunca eşekten düşmüşe döndü vs vs özür diledi olay kapandı.
2. olay hafta içi ankaradaydım 25 plakalı eski kasa kırmızı , plakasında özürlü işareti olan  a4 , sincan etimesgut yolunda millete makas ata ata ilerliyodu birden önüme kırdı ve frene bastı zor kurtardım sonra askeriyeye girdi az ileride. son olay odtü ümitköy arasında bi hatun en sol şeridi kapatmış ilerliyo bende orta şeritteyim. dikkatimi çekti elinde cep tel i konuşuyo ve yavaş yavaş üstüme doğru kayıyo sağ şerit arka ve önüm dolu oğlum arkada şekerleme yapıyo ancak yapacak bişey kalmadı kornaya köküne kadar yüklendim ve kendi şeridine geçme lütfunda bulundu. o ara keşke altımda lada niva gibi bişey olsa da pişman etsem diye düşündüm  ama allahından bulsun dedm. sonuca gelirsek türkiye yollarında insana 1 çift göz yetmiyor

bu arada ankara yani türkiye cumhuriyeti devletinin başkendinde eskişehir tarafından konya yoluna bağlantısında armadanın önünden geçen yolu yapanın , gözüne girsin o çukur




sana katılıyorum başımıza gelmeyen yok bu trafikte araba kullanmak cambazlık millet kuralsızlıkla iş görüyor... babam hep der şu trafikteli kişilerin %60 ehliyeti hakketmiyor kullanırken dier arabalara daha çok dikkat et hiçbiri kullanmayı bilmiomuş gibi hareket et der... geçirdiğim en kotu olay bi onceki alfam ile izmirde altınyola girerken tatlı bir viraj vardır ordan çıktık saat 23 suları yol bomboş bi tane amcam en solda 70 le gidio dümdüz yayla gibi yolda arkasında megane bende onların arkada selektor yaptım tık yok bende orta şeride topuklayıp geçtim tam megane ın yanına geldim adam ondekini sağlamaya kalkınca bnm tam tamına burnu kapıma geldi ani bir sağa kırışla(hız 130) birlikte ordaki dereyi arabamın ucu gördü acaip yusufladım:) sonra araba obur tarafa doru kayarken düz hale geldiine gazı kökledimde öle kurtardım canımı

alfa44romeo

#28
Arkadaşlar ben çok farklı bir yorum getirmek istiyorum.Bizim alfalara bence nazar değiyor hem dışarının hemde bizim kendi nazarımız değiyor.Arabalarımızı çok seviyoruz ve sakınan göze çöp batar.Değilmi?:)

eomer

#29
bir talihsizlik daha geldi başıma... mayısın ilk haftası kuzenin düğünü için bursaya gitmiştim. güzel bir yolculuktan sonra konaklayacağım çekirge polisevine gittim. bilen arkadaşlar varsa eğer, arsanın yapısından ötürü otopark biraz şekilsizce :) 159'u tam kapı girişinin karşısına park etmiştim ki, resepsiyondan çıkıp orasının protokol yeri olduğuna söylediler. ben de düğüne hazırlık telaşında olduğumdan alfayı alıp biraz daha yan tarafta ama arabanın arkası açıkta kalacak olan yere park etmek zorunda kaldım. içeriye girerken de süzdüm. içime sinmedi çünkü. giyinip süslendikten sonra aşağıya indim, bir yandan da daha iyi bir park yeri kolluyorum. arkasından herkes inmiş, uzun zamandır görmediğim insanlarla muhabbete kaptırmışken "çotank" sesiyle irkildim. herkes gibi ben de kafamı sesin yönüne çevirdim. bir de baktım ki dayım geri geri gelirken güzelim 159'uma sağ arkadan çarpmış :( hemen koştum gittim alfamın başına. birşey de diyemiyosun. nihayetinde kaza. onda da toyota corolla var daha yeni aldı. sonra baktık ki 2 arabada da çok önemli birşey yok, sadece çizik var. gerçi dayım bayağı bir kötü oldu ama elden gelecek birşey yok. boyanın tahrip olduğu yerler var. finalleri bitirip auto king ziyaretimizi gerçekleştirecez artık..
Giulietta 1.4 MultiAir TCT 2012
35 AY 8444
159 1.9 JTDm 2007
35 KMC 66

Passione

#30
Geçmiş olsun inşallah hepsi bukadardır başka birşey gelmez başına :)
"centocinguantanove"

eomer

#31
inşallah abi :) fazla dikkat çekiyoruz o yüzden sanırım. araba 2,5 yaşına girdi hala yıkamada fln millet başına üşüşüp çok güzel araba fln die yorum yapıyo, bütün övgü ve nazarını bırakıp gidiyo :P
Giulietta 1.4 MultiAir TCT 2012
35 AY 8444
159 1.9 JTDm 2007
35 KMC 66

Dentist

#32
Çok geçmiş olsun,umarım ufak bir müdahele ile eski hâline döner.
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

eomer

#33
sağol murat abi. auto king temiz iş çıkarıyor. iki arabadan da tecrübeliyim :)
Giulietta 1.4 MultiAir TCT 2012
35 AY 8444
159 1.9 JTDm 2007
35 KMC 66

Burak1985

#34
geçmiş olsun hallolur herşey canını sıkma... doğrudur 159 az olduğu için millet donupdonup bakıo(tavsiyem arabnın dikiz aynasına bi nazarlık al)... dün bende sni gordum atakentin orda ora da yemek yemiş kalkmıştk ama araba 159 deil dobloydu ondan selam veremedim daha tanışmadıımız için

eomer

#35
sağolasın burak. nazarlık var ama pek bir işe yaramıyor anlaşılan :) hadi ya. iş yerimin yolu olduğu için sık sık kullanıyorum o yolu. artık haftasonu tanışırız kahvaltıda :)
Giulietta 1.4 MultiAir TCT 2012
35 AY 8444
159 1.9 JTDm 2007
35 KMC 66