Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Şikayetim Var

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

asklepios

arkadaşlar,


dün schumaherin dönüşüyle ilgili bi konu açtım "genel" e.açmadan önce de kontrol ettim; açılmış mı daha önce diye. anında silinmiş. "allah allah" dedim kendi kendime."heralde sistemde bi sorun var.çünkü; bana pm gelmedi ve forum sitelerinde konu silinirken nezaketen sebebi bildirilir pm le veya normal yoldan. herneyse bi daha açtım konuyu,tekrar silindi.dedim ki " o zaman yanlışlık yok,bilerek siliniyor" baktım listeden "admin" kimmiş diye. "acugba" arkadaşımız çıktı. pmden sordum sebebini; çok afedersiniz sallayan yok. sonra baktım "zafer işgören" arkadaşımız da açmış aynı konuyu.neymiş efendim "geyiks" başlığının bilmemkaçıncı sayfasında değinilmişmiş.konu bu sefer kilitlenmiş,silinmemiş.hala pm yok.

buradan "acugba" nickli arkadaşa teessüflerimi iletmek istiyorum...

saygılar



admin

#1
Çok afadersiniz de admin dediğiniz adam da bir insan ve hayatını idame ettirebilmesi için çalışmaya ihtiyacı var.
- Ne gibi şartlar altında çalıştığını biliyormuyuz?
- Bir taraftan çalışırken diğer taraftan burayıda idare edebilmenin nasıl zor olduğunu bilebiliyormuyuz?
- O kadar insandan gelen sorular-sorunlar silsilesine ne gibi şartlar altında cevap verebildiğini bilebiliyor muyuz?
- Peki tüm bunları yaparken üç kuruşluk bir dinlenme zamanından feragat ederek yaptığını biliyormuyuz?
- Üstüne bunları da zevkle yapış olduğu halde değil bu adamı maaşa bağlamak, cebinden para akıttığınıda biliyormuyuz?

İşte böyle; suçlamak, sorgulamak, sallanmıyo diye atıfta bulunmak çok kolay ama tam bunları yaparken biraz düşünmek gerek olduğunu düşünmemek.....vs...vs...

Akıllı bir adam açtığı bir başlığın silindiğini görürse önçe bir durup düşünmesi gerek. "Bu silindiğine göre demekki aynı şey başka yerlerde de açıklandı, bir bakim onu bulim orada devam edim".

Böyle birşey yok, direk suçlama daha kolay. Eee tabi 3-5 zamanda bir girip hiç bakınmadan direk konuyu açıp gitmek daha kolay gelir insana. Nolacakki açılsın konu.

Nede olsa biz kraldan çok kralcıyız, adam kayırırız. Abuk subuk başlıklara izin verir böyle çok çok önemli konuları sileriz.

Neyse uzattım...


Şuraya bak ayladır şuraya giremiyorum ve girdiğimde gördüğüm ilk şey gene şikayek gene şikayet. Yuh diyorum artık.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

murat

#2
Hele şükür be abi ,gözümüz yollarda kaldı

Ali kardeş arada oluyor böle şeyler, kendine de siteye de sıkıntı yaratmana değmez.Yapılan hareket kişisel birşey değil ,kim olsa aynı şekilde silinecek,ha cevap verilmeme konusu da günlük hayatın temposu ile ilgili ,anlayışlı olmak lazım biraz bence
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

zaferisgoren

#3
Arama kutucugunu Schumacher yazıp ta aratırsanız halen benim açtıgım kilitlenen konu  dışında konu görünmüyor. Geyiks başlıgının satır aralarını da dikkatle okumuyorum takdir edersiniz. Burada bir hata yok, çunku konu olarak açılmadıgı için sistem gormuyor.

Benzer durumlarda konuları silen arkadaşlar nezaketen konu sahibini bilgilendiren bir PM atmalı bence de.  

You are not allowed to view links. Register or Login
benim açılış sayfalarımdan. Aylarca girmemezlik yapmıyorum. Yeni konuları tarıyorum, okuyorum, eklemek paylaşmak istediğimi paylaşıyorum.
Oyle ya da boyle bizler de bu foruma zevkle vakit, size gore az da olsa emek harcıyoruz...

Açıklamanız için teşekkur ederim.

Edited by - zaferisgoren on 31/07/2009  12:08:53

asklepios

#4
quote:

Çok afadersiniz de admin dediğiniz adam da bir insan ve hayatını idame ettirebilmesi için çalışmaya ihtiyacı var.
- Ne gibi şartlar altında çalıştığını biliyormuyuz?
- Bir taraftan çalışırken diğer taraftan burayıda idare edebilmenin nasıl zor olduğunu bilebiliyormuyuz?
- O kadar insandan gelen sorular-sorunlar silsilesine ne gibi şartlar altında cevap verebildiğini bilebiliyor muyuz?
- Peki tüm bunları yaparken üç kuruşluk bir dinlenme zamanından feragat ederek yaptığını biliyormuyuz?
- Üstüne bunları da zevkle yapış olduğu halde değil bu adamı maaşa bağlamak, cebinden para akıttığınıda biliyormuyuz?

İşte böyle; suçlamak, sorgulamak, sallanmıyo diye atıfta bulunmak çok kolay ama tam bunları yaparken biraz düşünmek gerek olduğunu düşünmemek.....vs...vs...

Akıllı bir adam açtığı bir başlığın silindiğini görürse önçe bir durup düşünmesi gerek. "Bu silindiğine göre demekki aynı şey başka yerlerde de açıklandı, bir bakim onu bulim orada devam edim".

Böyle birşey yok, direk suçlama daha kolay. Eee tabi 3-5 zamanda bir girip hiç bakınmadan direk konuyu açıp gitmek daha kolay gelir insana. Nolacakki açılsın konu.

Nede olsa biz kraldan çok kralcıyız, adam kayırırız. Abuk subuk başlıklara izin verir böyle çok çok önemli konuları sileriz.

Neyse uzattım...


Şuraya bak ayladır şuraya giremiyorum ve girdiğimde gördüğüm ilk şey gene şikayek gene şikayet. Yuh diyorum artık.



öncelikle yukarıda yazdığınız herşeyin farkında ve bilincindeyim.üye olduğum tek forum burası değil...

1- başka yerde açıldı diye ben de düşündüm.  yukarda yazmışsınız ya; o kadar aklım var çok şükür. aradım, taradım ama nafile... bulamadım öyle bi konu...müneccim de değiliz heralde "geyiks" konusunun bilmemkaçıncı mesajında geçtiğini mevzunun...


2-konunun silinmesi dert değil,elbette silinir.ama konuyu silecek kadar vakti olan- pc başında oturan adamın da bi zahmet nezaketen konuyu açana bi pm atması gerekir...bu böyledir...konuyu silmek 5 sn sürüyorsa,sebebini pm'le belirtmek 10 sn sürer...


3-konunun önemi kişiye göre değişir...ama bence bu konu   ( schumacher'in dönüşü)  uğruna başlık açılan birçok konudan daha önemli bence...alfistiyiz-otomobil dünyasıyla ilgiliyiz ya...


4- son bikaç aydır neredeyse hergün giriyorum foruma-ilgiliyim-takip ediyorum... yanıt sayımın azlığı sizi yanıltmasın...


5- yaptığınız işe saygım sonsuz...inanın ben yapamazdım...günlük hayattan vakit ayırıp buraya bişeyler veriyorsunuz...ok...kimse zorla yaptırmıyor,gönüllü olarak bişeyler paylaşmamızı sağlıyorsunuz ama yapılan her işin layıkıyla yapılması gerektiğine inanan bir insanım...


saygılar

n/a

#5
Bayılıyorum bu foruma..Mecazi ve gerçek anlamda..

Edited by - Chavez on 31/07/2009  13:12:52

admin

#6
O zaman bu başlığı hiç kapatmıyoruz. Sonuçta gene lazım olacak nasılsa.

Mesajı silinenler. Mesajı editlenenler, Konusu silinenler...vs...vs... buradan şikayetlerine devam edebilirler.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

marauderjingo

#7
muhtemelen sizin tarafınızdan ikinci kez açıldığını farkedememiştir, veya unutmuştur mesaj atmayı. insanlık halidir, siz paylaşım ruhunuzu kaybetmeyin yeterki. ortada art niyet yok, böyle alaycı konuşup birbirinizi kırmanızın da alemi yok.

Edited by - marauderjingo on 31/07/2009  13:26:15