Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



19 mayıs

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

n/a

19 mayıs atatürk'ü anma gençlik ve spor bayramı'mız  kutlu olsun.önderimiz GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'ü sevgi ,saygı ve hasretle anıyoruz.

admin

#1
Register or Login" border=0>
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

CuoreSportivo

#2
Herkesin Genclik ve Spor Bayrami kutlu olsun.

Siyaset veya politikanin otesinde bir konu oldugunu dusundugum, ulke egemenligine ve bagimsizligina (dolayisiyla hepimize) yapilan cirkin saldiriyida kınıyorum...

Edited by - CuoreSportivo on 19/05/2006  10:18:52

Onur

#3
Bu güzel ülkenin temellerinin atıldıgı ilk günün 87. yıl dönümünde ULU önderimiz Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ü sevgi ,saygı ve hasretle anıyoruz.

Herkezin Bayramı kutlu olsun!

Alfadanadam

#4
Özellikle vatan savunmasıın farklı mecralara taşındığı, memleketi savunmak için birçok farklı platformda mücadele verdiğimiz şu günlerde bu anlamlı gün Atatürk İlke ve İnkilaplarına sahip çıkan bizler için bambaşka anlamlar ifade etmektedir.
Laik Cumhuriyetimizin Gençlik ve Spor Bayramı kutlu mutlu olsun...

Bir ya da iki hafta önce televizyonda pırıl pırıl bir kız çocuğunun okuduğu istiklal marşını hepinizin sonuna kadar izlemenizi ve dinlemenizi isterim.
Ne zaman izlesem tüylerim diken diken oluyor. Daha önce izlememiş olanların download etmesini şiddetle tavsiye ederim.

You are not allowed to view links. Register or Login


Bu videodan sonra bir de aşağıdaki videoyu izleyin ve hangi xxxx'ler bizleri yönetiyor görün.

Saygılarımla

You are not allowed to view links. Register or Login


Edited by - Alfadanadam on 19/05/2006  12:46:45

n/a

#5
herkesin bayramını kutlarım arkadaşlar

bugun ayrıca doğum günüm

n/a

#6
Unutturulmaya çalışılan bayramlarımızdan birisi.. Herkeze kutlu olsun..

anIL(34an623)

#7
herkesin bayramı kutlu olsun. ahmet senin de doğumgünün tabi ki.

inşallah ülkemiz bu kötü dönemi de atlatıp, irticai kadrolaşmaya bir dur diyecektir. tabi ki her şeyin başı eğitim sonuçta.

CuoreSportivo

#8
Egitim degil, istiklal mahkemesi lazim bunlara

anIL(34an623)

#9
lütfen ziyacım, unutmayalım ki AB'ye uyum sürecindeyiz

CuoreSportivo

#10
Ayyy pardon, cumhurbaskani yapalim o zaman

anIL(34an623)

#11
e yapalım tabi. adam gelişerek değişti ne de olsa

n/a

#12
özellikle biz cuore sportivo lar olmak üzere herkesin 19 mayıs atatürk'ü anma gençlik ve spor bayramını kutluyorum. ahmet sana da nice mutlu alfa lı yıllar.

n/a

#13
alfisti ye 1-2 gündür bakamıyorum,geçmişte olsa ASLA unutulmayacak ŞEYLER yaşandı son günler..
19Mayıs a 2 kala olanlarsa son noktaydı bence..

ama kimse damarlarımızda akan kanı durmurmayı başaramayacak..istedği kadarını döksede durmayacak çünkü o kan..

19 MAyıs Gençlik ve Spor Bayramı Herkeze Kutlu olsun..