Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



GTV vs. M5

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 5 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

n/a

Fazla söze ne gerek : ))




Alfadanadam

#1
fay bea, gurur duydum :)

Onur

#2
umarım yeni modellerdede böyle görüntüler görebiliriz

n/a

#3
quote:

umarım yeni modellerdede böyle görüntüler görebiliriz


o biraz zor olur sanırım

n/a

#4
yani , güzel ama , ??

Onur

#5
quote:

quote:

umarım yeni modellerdede böyle görüntüler görebiliriz


o biraz zor olur sanırım



olur olur, azcık beklemek lazım

n/a

#6
Hakkaten, çıkacak mı öyle m3, m5 performansı sunan bir 159? 5.0 motorlu felan? Dedikodu var mı? :)

n/a

#7
varmı Alfa gibisi...

Onur

#8
159GTA ve Brera GTA :)

master

#9
Şöför de biraz psikopatmış yalnız :)

Bu arada yeni M3'ten korkulur diyorum ben. Adamların çıkardığı 3.35 Coupe 3 litre turbo 300 civarı bir hp. M3 400'ü görecek gibi ama , hayırlısı..

Yalnız 159 GTA olsa şöyle güzelinden bir 4x4 ve 400 hp , vallahi o yeni iğrenç tasarımlı 3 serisi coupe'ye bakmam bile.

Autodelta alır bi de onu , evirir çevirir daha da manyak bir şeye çevirir

Çok mu fantazi oldu
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

n/a

#10
Sürücüde manyak olsa bu gtv ile arka arkaya tur bindirir o m5 e : )

Ama GTV'de gayet sağlam mod. var onuda belirtmek lazım..

Onur

#11
quote:

Şöför de biraz psikopatmış yalnız :)

Bu arada yeni M3'ten korkulur diyorum ben. Adamların çıkardığı 3.35 Coupe 3 litre turbo 300 civarı bir hp. M3 400'ü görecek gibi ama , hayırlısı..

Yalnız 159 GTA olsa şöyle güzelinden bir 4x4 ve 400 hp , vallahi o yeni iğrenç tasarımlı 3 serisi coupe'ye bakmam bile.

Autodelta alır bi de onu , evirir çevirir daha da manyak bir şeye çevirir

Çok mu fantazi oldu



dediğin gibi 335i  300 hp olcak ama bence küçükte olsa iki turbolu bir motor için yeterli bir rakam değil. belkide m3 ün önünü kesmemek için o rakamda bırakıldı. çünkü yeni Ci versiyonlarda 3 litre motor atmosferik olarak zaten 270 beygirlere dayanmış.Alfa nın da bir an önce bu versiyonlara cevap verecek seçenekler getirmesi gerek diye düşünüyorum bu iş autodelta veya novitechle olmaz. olacaksa fabrika çıkışlı olacak. GT 3.2 240 hp bari Q4 yapıp 300 beygir birşey yapsalarda azcık tadı olsa

n/a

#12
It's a Norwegian 116 GTV.
It's got a 1.8 Turbo w/intercooler from a 75/Milano, bigger brakes, Twinspark gearbox and a lot of other changes.

It maxed out the dyno at 272 hp / 365 Nm and is reportedly a pretty fun ride..

: ) gibi

n/a

#13
gurur duydum!!!

n/a

#14
  A T   S A H İ B İ N E  G O R E  G İ D E R. . .  O Z E L L I K L E D E    A L F A . . .