Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Alfa GT, modifiye

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

AytacFx

Youtube linki acikmi sizlerde bilmiyorum fakat bir sekilde bakmanizi tavsiye ederim..

Link:

Adam cok guzel yapmis.. Benim cant'lar tamiratli duzeni tam degil.. Cant alabilirim diye dusunuyorum.. Adamin taktigi cantlar hangisine benziyor bileniniz varmi acaba ?
Rengi super zaten, Arkadaki GT yazisini sokmus one takmis sanirim ALFA logo sunun yerine.. Harika resmen

Paylasiyim dedim, modifiye budur diyorum, kapatiyorum konuyu


tolga_ozhan

#1
Bence öndeki logo iptali çok kötü bir fikir. Jantlarıda pek beğenemedim. Orjinal jant modellerinin arasında bundan çok daha güzel olanlar mevcut.
Renge diyecek birşey yok beyaz harika zaten.
Arkadaki 2 egzost çıkışı güzel duruyor.

AytacFx

#2
Benim cant = You are not allowed to view links. Register or Login

Video'dakinde Fren balatalari falan cok gozukuyor aralikli, o yuzden begenmistim.

Simdi fark ettim, benim fren balatalari kucuk ve uzerinde Alfa Romeo yazmiyor..:(

Edited by - AytacFx on 14/01/2010  20:10:11

asklepios

#3
aytaç bey sizin jantlar 10 numara bence.şahsen benim favori alfa jantım.

videoya gelince; logo iptali ve jant seçimi dışında hoş

Sercan Keklik

#4
cok eskı jant.. sene 2oo4 veya 2oo5 de almıstım ben  Mak miror.. Alfaya ilk takan dünya üzerındede benım =) cünkü fuar ıcın sadce 5 adet üretılmıstı dünyada tekı türkiyede ve 5x100 dü direk aldım..
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Taner27

#5
bencede jantlar kötü seçim, renk dicek bişe yok , logo olmazma olmuyor sanki
1998 156 2.0 Executive
2004 147 1.6 Dist.
2006 156 1.6 Dist.

erdem1904

#6
You are not allowed to view links. Register or Login   mat siyah ve jantlar harika olmuş.
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

cem meric

#7
Arkadaşımda o videodan esinlenip mat siyah yaptırdı GT'sini gerçekten çok hoş oldu

Dentist

#8
Gerçekten " farklı "olmuş bence de.
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

erdem1904

#9
156 mk 1 arıyorum mat siyah yok yaptırırsam dünyada ilk olabilirim
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

cem meric

#10
Her arabaya olucak gibi durmuyor Fotoshopta fala n önce tasarlatın derim öyle bir görün ondan sonra karar verin.

erdem1904

#11
156 mk 2 mat siyah vardı istanbulda hatta satılık ilanı vardı sahibinden com da. fena durmuyordu
ama mk1 resmine rastlamadım. araştırmadayım
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

SertackeS

#12
amblemleri söküp jantları değiştirince tam fiat bravo olmuş :D

ayrıca ben orjinal jantlara ekstra para vermeye hazırken siz değiştirmeyi düşünmüşsünüz. hiç aynı zevkte değilmişiz :)
_________________________
2004 156 2.0 Selespeed
2006 159 1.9JTD Distinctive
2007 147 1.6 Collezione
2007 GT  1.9JTD Q2
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive beyaz
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive kırmızı

ByHusky

#13
mat siyah gt batmobil gibi duruyor:)