Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



147 arka spoyler

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

judas

Merhabalar ,
147 bagaj üstüne spoyler takmak istiyorum ancak örnek bulmakta zorlanıyorum.Servislerde de seçenek mevcut değil.Yardımcı olabilirmisiniz.
147 1.6 T.Spark
GT 2.0 SS
Giulietta 1.4 TCT
GT 2.0 SS

cuneyt

#1
uyelerimiz ve alfa romeolari konu basliginda

Murat abinin arabasina bakabilirsiniz. cok zarif bi spoyler takmisti  147 sine.
34 GS 0347

Dentist

#2
Ben küçük istemiştim(34GS 0347)
Register or Login" border=0>,ama büyük ve gösterişli olsun derseniz eğer,piyasadaki tuningçilere bakacaksınız.
Register or Login" border=0>
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

147TI

#3
Orjinal Spoiler öneririm 2.resimdeki oluyor sadece görsel olarak değil , işlevselliği açısındanda..

Sercan Keklik

#4
erencim onun fiyatıda 800 ytl falan :) cana ben getırmıştım onu baya ucuza
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Dentist

#5
quote:

Orjinal Spoiler öneririm 2.resimdeki oluyor sadece görsel olarak değil , işlevselliği açısındanda..


Benimki küçük ama orijinal ve Birmot'un Bursa'dan benim için getirttiği bir ürün.Ambalajını ben açmıştım,içinden çıkan orijinal parça nosu ve montaj kılavuzu duruyor.
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

147TI

#6
Orjinal derken ben GTA'yı kastedmiştim. Sizin spoilerinizi hedef almamıştım.

quote:

quote:

Orjinal Spoiler öneririm 2.resimdeki oluyor sadece görsel olarak değil , işlevselliği açısındanda..


Benimki küçük ama orijinal ve Birmot'un Bursa'dan benim için getirttiği bir ürün.Ambalajını ben açmıştım,içinden çıkan orijinal parça nosu ve montaj kılavuzu duruyor.


hüseyin_krgz

#7
İstanbul piyasasında modifiyecileri dolaştım hazır olarak yok ancak özel olarak siparişle yapılıyor. Bu iş icin bostancı sanayi ve kartal sanayisinde uraşan ustalar var (polyesterci). ama nekadar sağlıklı olur. spoyler önemli bir ilave. yanlış bir spoyler ve montajı kazaya sebep olabilir.  Sen en iyisi orjinal olanı veya yurt dışından getirt. orjinali birmotta 450 ytl.

n/a

#8
murat bey aracınızdaki spoyler gerçekten çok zarif birşey olmuş,acaba aynısından nasıl temin edebilirim,145 e de çok yakışır diye düşünüyorum

XETRaM

#9
quote:
yanlış bir spoyler ve montajı kazaya sebep olabilir


Bende bu aralar düşünüyorum. Fakat spoylerlar konusunda hiç bir bilgim yok. Yanlış spoyler nasıl kazaya sebebiyet veriyor? Ben biraz daha gösterişli bir şey düşünüyorum bunun için bilgilendirirseniz sevinirim

mesela bunun gibi :p yaysız falan tek başına bu spoylerda ne kadar hoş durur tartışılır tabi ama olsun.. acelem yok yavaş yavaş yapacaz hepsini..
Register or Login" border=0>

Edited by - XETRaM on 18/10/2008  00:26:57

master

#10
Yanlış spoyler aracın aerodinamisini bozar, beklemediğiniz bir anda araç beklemediğiniz bir tepki verir kaza yaparsınız. Tabii düşük hızlarda yanlış spoylerin pek etkisi olmaz ancak yüksek hızdayken problem olabilir.

Ekstrem bir örnek olacak ancak yanlış aerodinami hesaplamalarının en hazin örneklerinden biri olarak Le Mans'da Mercedes CLK-GTR'ın düz yolda havalanmasını verebiliriz :)
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

XETRaM

#11
Anladım, peki araca uygunluğunu nasıl anlayabiliriz?

Dentist

#12
Taktıktan sonra sabah 5-6 civarı tenhayken otoyola çıkılır,ibre 240 a gelen kadar gaz pedalına basılır;eğer sorun yoksa,olmuş demektir...
Şaka şaka,yukarıda benim eklediğim modellerden farklı birşey istiyorsan bence sorun yaratabilir Önder'in de dediği gibi.
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

hüseyin_krgz

#13
spoyler konusunda kartal sanayisinde hakan ustaya gitmiştim kendisinin tavsiyesi üzerine gelişi güzel spoyler taktırmaktan vazgeçtim. Çok dikkatli olmak gerekiyor en iyisi yurt dışından orjinal getirtmek. tabi oda baya bir maliyetli oluyor