Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



147 Oto Branda

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

rcpydmr

Merhabalar bana uygun fiyata
branda tavsiye edebilirsiniz
74 BU 007

sifyan

Kardeşim boşver brandayı zaten tozlu buralar boyayı çizersin. Portatif garaj bakıyordun bir aralar.

rcpydmr

O biraz masraflı olucak , tüm çizik cokuk leri yok ettim lokal boya yaptırdım oyuzden lazım
74 BU 007

TRSemih

Recep branda mantikli degil, gunubirlik kullanilacak bir sey hic degil. 2-3 ay binmeyecegim dersen belki..

brandayi surekli araba temizken ortmek lazim tabii branda da temiz olacak. 2-3 günlük toz ustundeyken ortersen boyanin anasini aglatir. Ayrica toplayip bagaja koyman getektiginde bagaji da batiracak :) bir suru dert..

Portatif garaja gec sen. Bir kere alacaksin her aracta kullanacaksin..

Sent from my GT-I9500 using Tapatalk

GT Q2 Blackline '08 1.9 JTDM (2026-...)
A4 B8 '09 2.0 TFSI QUATTRO (2022-2026)
Giulietta '15 1.6 JTDM (2021)
159 '06 1.9 JTDM (2016-2021)
156 '05 1.6 TS (2012-19)
156 '98 2.0 TS (2014-15)

gezegen87

bencede portatif garaj en iyisi ama genede branda dersen senin icin bakayım bugun ici haber yazarım

rcpydmr

You are not allowed to view links. Register or Login
Recep branda mantikli degil, gunubirlik kullanilacak bir sey hic degil. 2-3 ay binmeyecegim dersen belki..

brandayi surekli araba temizken ortmek lazim tabii branda da temiz olacak. 2-3 günlük toz ustundeyken ortersen boyanin anasini aglatir. Ayrica toplayip bagaja koyman getektiginde bagaji da batiracak :) bir suru dert..

Portatif garaja gec sen. Bir kere alacaksin her aracta kullanacaksin..

Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
Hmm haklısın Saol semih
74 BU 007