Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



156 Modified...

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

n/a

Son günlerde 156 için ön tampon ve daha başka modifiye işlemlerinden konu açılmışken şu 156 'yı görmenizi istedim...

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>


Ayrıca şöyle bir çalışmada var...


Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

alfamania35

#1
sonunda aldırtçanız bana bu tamponu wallaha

ermansavut

#2
jantlar impreza olmus tam benim hosuma gitmedi..
34 AE 4277
2001 156 selespeed

n/a

#3
Gönderilme Tarihi - 05/01/2008 :  16:00:19    
--------------------------------------------------------------------------------
jantlar impreza olmus tam benim hosuma gitmedi..

aynen öyle mavi renk ve sarı jant impreza..

Burak bende takıldım şu tampon işine valla..1 ay sonra sokalım arabaları içeri bahara tamam yani..ama arkalar için hala kafama yatan bir şey bulamadım..secanın eski 156 sındakine bakıyorum ama nerede yaptırdı bilemiyorum

estephan

#4
:)
tam bır subaru ozentısı jantlar ve renk....hee bırde bana cok uzak geldı ugruna neler dusundugum  logonun katledılmesıyse tam bır bır felaket aracın temızlıgıne ve bakımına dıycek yok meraklı ellerde oldugu kesın ama  .... yanlıslar var bence .....bır safkan markaya yakısmamıs......

n/a

#5
Araç genel olarak güzel..Özellikle rengi , zender tamponu ve marşları.Fakat jantlar tipi itibari ile hoş durmuyor başka model bir sarı jant çok daha güzel görünürdü...

Arka logo iptali mk1 'lerde bi derecede mk2 'lerde bagaj kapağındaki çizgiden dolayı pek hoş görünmüyor... :)

Register or Login" border=0>

n/a

#6
o ne be ya subaru impreza sanmiş 156 yi =)

n/a

#7
En güzel 156 modif arka tasarımı bence secan kardeşimizin eski aracı vede çok arkadaş beğenmesede bu..
Register or Login" border=0>
Register or Login" border=0>

tabiki bu hariç
Register or Login" border=0>

n/a

#8
recep bey gerçek değil o fatoş... :D

Salleen

#9
maviyi cok beğendim acıkcası ama sarı jantlarla subaru ozentisi gibi duruyo =)

n/a

#10
Hangisi Ahmet bey ?Sercanınkimi....

valla bende anlamamışım..

n/a

#11
Hepsi berbat ya bi 3.7 GTA güzel gerisi çöp, siyah kaput hele direk 106 Gti, Sarı jantlar da impreza özentisi..

ATA

#12
Lacivert olan benim bilgisayarımda da var, marşğiyel ve ön tampon hariç berbat bence.
Jantlarda tam özentilik abidesi olmuş,
Diğer 156 lar için yorum yapmöıyorum bile, ama bir tanesinde MHW şeffaf stop var ondan bende istiyrum ama yok işte :((
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

murat

#13
Autodelta olayı bitirmiş kalemi kırmış ,gerisi hikaye
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

n/a

#14
Gönderilme Tarihi - 07/01/2008 :  09:32:35    
--------------------------------------------------------------------------------
Autodelta olayı bitirmiş kalemi kırmış ,gerisi hikaye

zaten alfa nın kendi sitesinde de var..mercedes nasıl amg ile ,alfada aoto-deltayla bütünleşmiş gerçekten

Onur Ozdil

#15
cok güzel bi görüntüsü var o konuda hiçkimsenin farklı düşündüğünü sanmam

ama açıkcası bende altın sarı jant, lacivert renk uyumunu impreza esintisinden dolayı bir italyan üzerinde durmasını karakteristik acıdan uygun bulmam..

fakat su arac siyah renkli olsa o jantlarla yine cok güzel görünürdü.

veya koyu beyaz kaporta rengi ile karartılmış renklerde cok telli jant ile...

kotchero

#16
ben bunu derim başka da bişi demem.

Register or Login" border=0>

n/a

#17
Bu da auto-deltanın ön tarafı be yaw..

GONENC

#18
autodelta, ön, arka, sağ, sol, alt, üst, alt...
ben tek geçiyorum...

GONENC

#19
You are not allowed to view links. Register or Login

Prelude

#20
Ya o MHW'nin stoplarina ben de hastayim
hatta bulmustum ben onlardan ama artik cok gecti
arabayi satmistim :S

Edited by - Prelude on 20/02/2008  14:17:15