Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



156 Restorasyon

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Jantlar için oy veren eller dert görmesin. Farklı bir jant düşünmüyorum. Vela denk gelmedikçe. Görüşleriniz kararıma etki edecektir, katılımınız için teşekkürler.

tunerviper

Renk kodlarımız aynı galiba 601 nera olması lazım. Benim de restorasyon yeni bitti sayılır ufak bir fark var 3.0 v6 yaptım. Size de kolay geldin günümüz şartlarında zor maliyetler.

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Turbo Twin Spark

Majo

You are not allowed to view links. Register or Login maşallah boncuk gibi.
Sizinki benimkini döver üstadım :)
Allah kazasız belasız zevkli sürüşler nasip etsin herşey den önce.
Zender diyorsan o dodikler olacak işte bahsettiğimiz olay budur. Lakin ben mi ilk defa 3.0 v. 6 duydum? 2.5 ve 3.2 değilmi normalde, yanlışım varsa afbuyurun.
O borozanlar beni benden alır, otur seyret.. Bir sigara, iki bardak çay...
İç döşemeler ne durumda bu arada?
Risk yoksa ben de yokum.

Majo

#52
You are not allowed to view links. Register or Login benim 3 sene önceki konumumdasınız. Aracımı aldığımda a dan z ye motor, elektrik ve yürür aksamlarına girişmiştik. Bir tayin oldum, 3 sene arabaya bakıp her gün üzüldüm istediğim kondüsyona getiremediğim için. Umarım siz ağız tadıyla bir an önce zevkinize göre dizersiniz. V6 kıymetlidir.

You are not allowed to view links. Register or Login ah mı diyim vah mı diyim abim? Hayırlısı diyoruz yine... 2 gündür hesap kitap içindeyim gözüm blisteinlerde ama kapını çalamadım bütçem seni memnun etmez diye. Alan arkadaş hayrını görsün umarım forum içinde kalmıştır.

You are not allowed to view links. Register or Login hocam takılana kadar ben de tereddüt ediyordum, benim arabam diye mi bilmem ama çok hoş geldi gözüme. Sökmeyeceğim muhtemelen.
Risk yoksa ben de yokum.

coyote

You are not allowed to view links. Register or Login, evet B14'ler forumda kaldı.

tunerviper

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login maşallah boncuk gibi.
Sizinki benimkini döver üstadım :)
Allah kazasız belasız zevkli sürüşler nasip etsin herşey den önce.
Zender diyorsan o dodikler olacak işte bahsettiğimiz olay budur. Lakin ben mi ilk defa 3.0 v. 6 duydum? 2.5 ve 3.2 değilmi normalde, yanlışım varsa afbuyurun.
O borozanlar beni benden alır, otur seyret.. Bir sigara, iki bardak çay...
İç döşemeler ne durumda bu arada?
2.5 ti 3.0 a çevrildi motor. Doğru biliyorsunuz 2.5 ve 3.2 var. 3.0 166 da var. İç kısımda elden geçti tabi koltuklar değişti, taban halısı , tavan v.s değişmeyen bir yer kalmadı. [IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Tamamen bitince detaylı bir konu açacağım


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Turbo Twin Spark

Erdinc küflü


Majo

#56
Risk yoksa ben de yokum.

Majo


Bayram pozumuzu verelim. Coil ve jantlarımızı en sona bırakacağız ekonomik olarak öncelikli şeyler var ilk etapta.

Risk yoksa ben de yokum.

Majo




Tampon ve marşpiyeller 17 jant ile daha bir bütünleşecektir diye düşünüyorum.
Henüz pasta cila yaptırmadım boya biraz güneş görsün diye. Arka tampon reflektörü takılacak. Malesef kameralı plakalık tampona sığmadığı için takamadık  :(
Risk yoksa ben de yokum.

murat_016

hocam acilen rica ediyorum orjinal tamponlara geçin.bir önceki mesajımdada belirttim o ruha bu tamponlar  :alfisti:

martini_lancia

Yakından görmek lazım tabiki ama en azından arka tamponu orijinali ile değiştirin,bana göre en çok sırıtan ve olmamış kısım orası,marşpiyeller ve ön kısım bir nebze anlaşılabilir.Bir de bana mı öyle geldi bilmiyorum ama bagaj kısmının stopla birleşen sağ tarafı yukarıda gibi sanki biraz,simetri açısından bir sıkıntı var gibi.

Allah, kazasız belasız ve minimum çiziksiz binmeyi nasip etsin.
2002 Cosmo Blu manual 156 2,0ts.

Majo

Bagaj kapağı açık :) Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için. Arka tampon canlı daha hoş duruyor, yakından görenlerden olumsuz bir yorum almadım. Bir süre kullanacağım. Henüz orjinal tampon boyanmadı, boyandıktan bir süre sonra stock haline dönebilirim. Gözüme şu an çok batmıyor ama biraz apaçi style olduğu gerçeğini de göz ardı edemiyorum, yay ve jantlar takıldığında nihai kararımı vereceğim. Logolar, 156 2.0 T. Spark yazıları, reflektörü, çift çıkış egzoz gibi ekstraları takınca son halini bir görmek istiyorum.
Risk yoksa ben de yokum.

aurora

Acilen arka tampon değişimi, birde gözüme çok siyah geldi! Ama yinede maşallah.

martini_lancia

You are not allowed to view links. Register or Login
Bagaj kapağı açık :) Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için. Arka tampon canlı daha hoş duruyor, yakından görenlerden olumsuz bir yorum almadım. Bir süre kullanacağım. Henüz orjinal tampon boyanmadı, boyandıktan bir süre sonra stock haline dönebilirim. Gözüme şu an çok batmıyor ama biraz apaçi style olduğu gerçeğini de göz ardı edemiyorum, yay ve jantlar takıldığında nihai kararımı vereceğim. Logolar, 156 2.0 T. Spark yazıları, reflektörü, çift çıkış egzoz gibi ekstraları takınca son halini bir görmek istiyorum.

Çift çıkış ve yazılar gibi olmasa olur şeylerden ziyade, bütçeyi oem 17" bir janta yatırın,sahibinden sitesinde duruyorsa,konuda arkadaşların ilettiği sıfır Vela jantlar 3000 tl gibi bedava bir fiyata sıfır olarak varken kaçırmayın,yanına 215 45 17 lastik de çekin mis gibi,aracınızın çehresi değişecektir,şu anki göze batan kısımları da absorbe edecektir kanımca.
2002 Cosmo Blu manual 156 2,0ts.

Majo

You are not allowed to view links. Register or Login
Acilen arka tampon değişimi, birde gözüme çok siyah geldi! Ama yinede maşallah.
Tampon meselesini en son jant lastik, logolar ve döşemeler bittikten sonra değerlendireceğim.
Renk olarak orjinal boyasını kullandık. Bu kadar güzel bir siyah olduğunu bilmiyordum, meğer ne hale sokmuşlar daha önce. Koyu siyah ve neredeyse metalikmiş gibi parlıyor henüz pasta cila olmamasına rağmen.
You are not allowed to view links. Register or Login ilandaki vela için görüştüm 3.000 den aşağı inmiyor ve boyasız demesine rağmen pek inanmadım çünkü jantın birine dikkatli bakıldığında bilezikde aşınma ve boya olduğu belli oluyor. İlk sırada bu jant var yine de. Önce daha acil olan döşemeyi ve izolasyonu bitirmem gerekiyor. Yaklaşık 4.500 - 5.000 gibi bir rakam tutacak. Sırayla gidiyoruz bakalım, gönül istiyor jantı alıp takayım hemen ama aracın içi rezil durumda.
Risk yoksa ben de yokum.

Majo

Vela için 2.400 teklif ettim bütçeyi şu an çok zorladım :)
Ama her an satılır diye de tırsıyorum  :'(
Bilezikler ve jantın içi muhtemelen Kaliperler sığmadığı için aşınmıştır ve boyanmıştır diye düşündüm hayırlısı diyorum.
Risk yoksa ben de yokum.

olcaycharger

Selamlar Majo,

Çok güzel olmuş. Maşallah!

Dediğin gibi arka tamponu birde canlı görmek lazım. Bence jantlar Vela olmamalı ama en az 17 inc olmalı. Nedense Vela 'yı hiç yakıştıramıyorum.
Boya ve marşpiyel işine bende gireceğim ama İstanbul'daki esnaflardan fiyat almadım henüz. Eğer bende 5-6 bine boyatabilirsem iyi olurdu.

Belki birileri iyi bir boyacı tavsiye edebilir?
Olcay Meral
1998 156 2.5 V6 24V Nero

olcaycharger

You are not allowed to view links. Register or Login
:yukari-ok:

Selamlar Tunerviper, aracın müthiş olmuş, çok beğendim maşallah!

Böyle ağır modifikasyonları severim. Benimde örneğin Brembo fren ve LSD gibi hayallerim var. Eğer ki Alfam'dan memnun kalırsam. Henüz 4 ay oldu. Aracın eksi ve artılarını yeni yeni keşif ediyorum ayrıca hala adam akıllı bir servis seçemedim. Genelde kedim söküp takıyorum, bakımı yapıyorum... 

Bu arada benim de Alfa aynı renk.  Zender marşpiyel kitini nereden temin ettiniz?

Benimde bir an önce taban halısını değiştirmem lazım çünkü çok kirli ve yırtık pırtık. Koltukları da benzer renge kaplatacağım ama bir tık açığı olabilir. Veyahut bir çılgınlık edip kırmızıya:) Bakalım kısmet... 
Olcay Meral
1998 156 2.5 V6 24V Nero

tunerviper

You are not allowed to view links. Register or Login
Selamlar Tunerviper, aracın müthiş olmuş, çok beğendim maşallah!

Böyle ağır modifikasyonları severim. Benimde örneğin Brembo fren ve LSD gibi hayallerim var. Eğer ki Alfam'dan memnun kalırsam. Henüz 4 ay oldu. Aracın eksi ve artılarını yeni yeni keşif ediyorum ayrıca hala adam akıllı bir servis seçemedim. Genelde kedim söküp takıyorum, bakımı yapıyorum... 

Bu arada benim de Alfa aynı renk.  Zender marşpiyel kitini nereden temin ettiniz?

Benimde bir an önce taban halısını değiştirmem lazım çünkü çok kirli ve yırtık pırtık. Koltukları da benzer renge kaplatacağım ama bir tık açığı olabilir. Veyahut bir çılgınlık edip kırmızıya:) Bakalım kısmet...
Selam ö.m attım. Arkadaşın konusunu kirletmeyelim.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Turbo Twin Spark

coyote

Aslında ben de arka tamponda difüzöre mesafeli yaklaşanlardanım ama, çamurluk dodikleri, büyük çaplı jantlar, alçak süspansiyon gibi unsurlarla desteklenirse, difüzöre bir şans tanınabilir diye düşünüyorum. Yanlız, oval egzost ucu için tamponda köşeli bir boşluk açılması çirkin durmuş. Bence bir bu düzeltilmeli, iki, bu tampona yakışır agresif görünümü desteklemek için, egzost çift çıkış olmalı.

Majo

You are not allowed to view links. Register or Login teşekkür ederim. Vela orjinal olması sebebiyle ilk sırada eğer 2.400 e anlaşırsak. Anlaşamazsak ankette bulunan ve oy oranı yüksek olanı seçeceğim.
You are not allowed to view links. Register or Login inceliğiniz için teşekkürler fakat Hep beraber fikir alışverişi yapıyoruz o yüzden konu kirlenmez aksine memnun olurum.
You are not allowed to view links. Register or Login kesinlikle çift çıkış şart abi.
Risk yoksa ben de yokum.

olcaycharger

#71
Merhaba arkadaşlar,

Buda benim makine... Foruma biraz yabancıyım umarım resimleri yüklemeyi becerebilirim :D

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Olcay Meral
1998 156 2.5 V6 24V Nero

hannibal

Maddi ve manevi çok emek vermişsiniz, tebrik ederim.
Bu denli bir restorasyon ile tamamen stock'a dönülmeliydi diye düşünüyorum ben de. Özellikle fiber eklerdeki o dalgalanmalar görüntüyü eksi yönde etkileyen unsurlar. Kapılardaki yansımalar muazzam dururken marşpiye ve tamponlardaki dalgalanmalar, yeni boyanmış bir arabada daha da göze batıyor.
Fabrikadan yeni çıkmış gibi, orijinal bir 156 izlenmeye doyulmaz herhalde :)
Kolaylıklar diliyorum, kesenize bereket.

besamemucho

Elinize emeğinize sağlık. Zevkler ve renkler elbetteki tartışılmaz. Belirtmeden edemeyeceğim marşpiyeller ve  body kit benim de içime sinmedi. Orjinal olarak kalsaydı daha güzel dururdu diye düşünüyorum.  Plastik malzemede dalgalanmalar  göze batıyor. Ayrıca marşpiyel lerde  tam oturmamışa benziyor. Belki de fotoğraflar çok yakından çekildiği için  dikkat çekiyordur.

Döşeme rengi de gayet güzel bir seçim olmuş Ben bu dakota rengini seviyorum.  Döşeme renk konusu zevk işi. Herkesin zevki farklıdır. Siyah bir  156'nın içine kırmızı deri koltuklar süper gidebilir ama ben görsel olarak fazla iddialı düşündüğüm için kırmızı tercih etmezdim. Dakota rengi de benim çok sevdiğim  bir renk olduğu halde siyah deri ve kırmızı dikişler alternatifini de değerlendire bilirdim. Buna rağmen kahverengi güzel durmuş.
Güle güle kazasız belasız günlerde kullanın.

01hakan

selamün aleyküm araca yaptıklarınızı tebrik ederim hele son zamanlarda güzel projeler dönüyor 156 adına fakat 156  keskin ve ince belirgin çizgilere sahipken böyle kaba bir body kit olmamış bunun yerine gta tampon yapılsaydı ki kayseride mevcut yanlış hatırlamıyorsam gta kit daha çekici ve bütünler bir hat ile 156 nızı ortaya koyardı fakat yinede harcadığınız para ve emek takdir edilecek durumda fakat coilover yol tutuşu hat safaya çıkarırken standart konforu unutunuz bu arada travers ve üst gergi araca coiloverla desteklendiğinde muhteşem bir yol tutuşa ve direksiyon hasssasiyetine sahip olabilirsiniz ama coiover takacağım ama çok sert olmasını istemiyorsanız en yüksek seviye 16 jant ile tatmin edecek hem görüntü hem konfor olacaktır ben adanadayım 
26 ky 156 diye aracım rosso forumda konusu 4. sayfada mevcuttur bu haftasonu güncelleme cekeceğim lakin o spor görünüme egzoz şart gerekirse özelden yazarsanız destek olurum.
COURE SPORTİVO