Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



159 için kule gergisi + yay

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Burak1985

Forumdada bikaç başlık vardı ama ben 159 a göre yay ve kule gergisi için aradığım kriterlerde net bir bilgi bulamadım. 30 mm lik yayların riskli derecede alçalttığı ve amortsörü bozabildiği malum. Ben ti lara takılan 20mm veya varsa piyasada 25 mm yay düşünüyorum.Bu yaylar piyasada satılıyormu? hiç bulamazsam 30mm takıcam ama bzm 159 a 4 kişi bindiğimiz oluyor. 1000-1200 tl gibi bir bütçe ayırdım yay ile birlikte birde kule gergisi taktırmayı düşünüyorum eibach ta bu ikiside 159 için mevcut ama yaylar 3-3.5 o yüzden biraz soğuk baktım. Bu arada bide KW die bir markanın coilover ını buldum ancak fiyat çok yuksek geldi vazgeçtim Eğer yönlendirebileceğiniz bir marka veya bir link yada yaptıran bir arkadaş varsa çok memnun olurum. Ben kendim araştırıp bulduğum linkleride aşağıya kopyalayım. şimdiden yardımlar için teşekkür ederim

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

la fortuna

#1
ben pazartesi vogtland marka yay taktırıyorum...3.5 mm.kule gerisi enriko alibertiye getirttim.gayet güzel.ama yay konusunda şüphelerim var..18 ti jant var araçta.bakalım.olmazsa çıkartırım..

Burak1985

#2
quote:

ben pazartesi vogtland marka yay taktırıyorum...3.5 mm.kule gerisi enriko alibertiye getirttim.gayet güzel.ama yay konusunda şüphelerim var..18 ti jant var araçta.bakalım.olmazsa çıkartırım..



enriko getirtiyormu kule gergisi ve getiriyorsa kaça getiriyor? Bende bakayım ozaman... bu arada 3.5 cm vogtland lar nasıl bilmiorum eibach prokit neden düşünmediniz?

la fortuna

#3
fiyatını hatırlamıyorum ama yarın öğrenirim...vogtland denk geldi.iyi olduğunu öğrendim.bakalım.yarın belli olur..