Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Chip Tuning Neler Kazandırıyor?

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ES53

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]


Sent from my iPhone using Tapatalk

muğlalı

hocam resim tam boyut yüklenmemiş, standart tork 265 mi 320 den 265 e düşmüş demek ki baya fazla ama bg 150 154 e çıkmış ilginç, çiptede 208 olmuş bence 208 biraz fazla motorun ve şanzımanın yorulmasına sebep olabilir diye düşünüyorum.

ES53

You are not allowed to view links. Register or Login
hocam resim tam boyut yüklenmemiş, standart tork 265 mi 320 den 265 e düşmüş demek ki baya fazla ama bg 150 154 e çıkmış ilginç, çiptede 208 olmuş bence 208 biraz fazla motorun ve şanzımanın yorulmasına sebep olabilir diye düşünüyorum.

Hocam soldaki orj verileri yazilimsiz 265 tork.300 kusure cikmis tork ama bende goremedim fotograftan.guvenmiyorum bu dynoya 208 oldugunu dusunmuyorum


Sent from my iPhone using Tapatalk

muğlalı

km kaç hocam 55 nm tork uçmuş demek ki gücünü baya yitirmiş motor yada dynoda sorun var.

ES53

52 bin kmde arac


Sent from my iPhone using Tapatalk

hi_cazz

Bence Dyno sıkıntılı. Standart 320 olan tork 265 çıkmış. 19JTD ünite komple bitik olsa torku 200ün altına inmez belkide. Kaldı ki Beygirde tam tersi yükselmiş.


ES53

You are not allowed to view links. Register or Login
Bence Dyno sıkıntılı. Standart 320 olan tork 265 çıkmış. 19JTD ünite komple bitik olsa torku 200ün altına inmez belkide. Kaldı ki Beygirde tam tersi yükselmiş.

Katiliyorum.Torku dusuk gosterdigi gibi bence 208 hp veri de hatali

Ki 52 bin kmde bir aractan bahsediyoruz


Sent from my iPhone using Tapatalk

hi_cazz


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Bence Dyno sıkıntılı. Standart 320 olan tork 265 çıkmış. 19JTD ünite komple bitik olsa torku 200ün altına inmez belkide. Kaldı ki Beygirde tam tersi yükselmiş.

Katiliyorum.Torku dusuk gosterdigi gibi bence 208 hp veri de hatali

Ki 52 bin kmde bir aractan bahsediyoruz


Sent from my iPhone using Tapatalk

Aynen.


Sent from my iPhone using Tapatalk


06BA7907

öncelikle bilgilerini paylaşan arkadaşlara tşk ederim. aracımı alalı 2 sene oluyor neredeyse. 2011 model 159 jtdm var bende. aldığımdan beri bu konuyu düşünüyorum. yaptırsam mı yaptırmasammı diye.bir türlü karar veremedim.
yaşamak direnmektir.

ES53


You are not allowed to view links. Register or Login
öncelikle bilgilerini paylaşan arkadaşlara tşk ederim. aracımı alalı 2 sene oluyor neredeyse. 2011 model 159 jtdm var bende. aldığımdan beri bu konuyu düşünüyorum. yaptırsam mı yaptırmasammı diye.bir türlü karar veremedim.

Guzel bir yerde soft bir yazilim kesinlikle tavsiye ediyorum


Sent from my iPhone using Tapatalk

06BA7907

aslında dpf de %70 dolmuşken ve anladığım kadarıyla bunun temizletilmesi işi de nihai bir çözüm gibi görünmüyorken, dpf yi iptal ettirip yanına da dediğin gibi soft bir yazılım yaptırmak hem sürekli sorunlarla karşılaşmaktan kurtarıcak hem de daha hoş bir sürüş keyfi vericek.
yaşamak direnmektir.

06BA7907

turbo revizyonu, dpf iptali ve yazılımı bir arada yapıp. sonra jantları değiştirip ve güzel bir iç dış temizlik + cila ile yaza on numara giriş olur sanırım. ha bir de belki dikiz ayna kapaklarını krom ile değiştirmeyi düşünüyorum.
yaşamak direnmektir.

ES53


You are not allowed to view links. Register or Login
turbo revizyonu, dpf iptali ve yazılımı bir arada yapıp. sonra jantları değiştirip ve güzel bir iç dış temizlik + cila ile yaza on numara giriş olur sanırım. ha bir de belki dikiz ayna kapaklarını krom ile değiştirmeyi düşünüyorum.

Krom ayna haricinde ki fikirlere katiliyorum


Sent from my iPhone using Tapatalk

06BA7907

krom ayna ve parlak metal iyi bir jant gayet iyi bir kombinasyon gibi duruyor. birkaç araçta gördüm. burda ve nette. sen neden karşısın :D
yaşamak direnmektir.

ES53

You are not allowed to view links. Register or Login
krom ayna ve parlak metal iyi bir jant gayet iyi bir kombinasyon gibi duruyor. birkaç araçta gördüm. burda ve nette. sen neden karşısın :D

Ben krom olayini bir turlu sevemedim cam citasi haricinde :)

Benim dusuncem on ile arka camin ve kelebek caminin ayrildigi siyah panelleri piano black e boyatmak cok tatli olur.benim cift cikis egzosttan sonraki projem o olucak


Sent from my iPhone using Tapatalk

muğlalı

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
krom ayna ve parlak metal iyi bir jant gayet iyi bir kombinasyon gibi duruyor. birkaç araçta gördüm. burda ve nette. sen neden karşısın :D

Ben krom olayini bir turlu sevemedim cam citasi haricinde :)

Benim dusuncem on ile arka camin ve kelebek caminin ayrildigi siyah panelleri piano black e boyatmak cok tatli olur.benim cift cikis egzosttan sonraki projem o olucak


Sent from my iPhone using Tapatalk
zaten çıta krom olsa ayna kromuna gerek olmazdı koyu renk olan 159 larda özellikle siyahta kontrastı güzel tamamlıyor aynalar ama parlak olanları değil tabii ki

agucba

Krom aynalar zaten tork ve motor gücüne de artı etki ediyor. Tork asgari yüzde 1, güç asgari yüzde 2 artıyor.

Sonuç olarak yazılım güncellemesi doğru ellerde doğru yapılırsa ve daha sonrasında da mantıklı kullanılırsa, normal haline göre avantaj sağlayacaktır.

///////////////

muğlalı

You are not allowed to view links. Register or Login
Krom aynalar zaten tork ve motor gücüne de artı etki ediyor. Tork asgari yüzde 1, güç asgari yüzde 2 artıyor.

Sonuç olarak yazılım güncellemesi doğru ellerde doğru yapılırsa ve daha sonrasında da mantıklı kullanılırsa, normal haline göre avantaj sağlayacaktır.
nası etki ediyor abi bg ve torka, rüzgarı daha mı kolay yarıyor ondan mı?

mythos

Ben dizel Bravoma yazilim yaparken bir kisinin yapacagi isteki hata payini goze almak istemedigimden markali yazilim yaptirttim. Italyan Dimsport firmasina arac Ecusundan okunan bilgiler gonderildi, italyada firmada benim araca ozel yazilim gonderildi... Burada yazilima hic bir mudahale olmadi... Standart 105 hp, 290 nm verilerine sahip arac dynoda 137 hp ve 346 nm tork verdi. 4000 devirden sonra bayilan arac 5000 devire kadar benzinli gibi devir cevirmeye basladi... Isin en guzel yani ise ani yuklenmelerdeki siyah duman orani neredeyse standartla ayni idi, hem de DPF olmadan... Neredeyse 40.000 km bu sekilde kullandim ve en ufak bir problem olmadi...
2017 Nissan Navara 4x4 Platinium 2017-...
2016 BMW 320i ED 40th Year Edition 2016-...
2015 Alfa Romeo Giulietta 1.4 TCT 2015-2017
2009 Infiniti FX50s 2015-2016
2010 Dodge Charger 5.7 Police Edition 2014-2015
2010 Fiat Bravo 1.6 Multijet 2010-2015
2005 Fiat Panda 1.2 Duologic 2005-2010
2001 Fiat Marea 2.0 HLX 2001-2011
1993 Fiat Tempra 2.0 ie 1993-2001

ozoozo

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Krom aynalar zaten tork ve motor gücüne de artı etki ediyor. Tork asgari yüzde 1, güç asgari yüzde 2 artıyor.

Sonuç olarak yazılım güncellemesi doğru ellerde doğru yapılırsa ve daha sonrasında da mantıklı kullanılırsa, normal haline göre avantaj sağlayacaktır.
nası etki ediyor abi bg ve torka, rüzgarı daha mı kolay yarıyor ondan mı?

:lol:  :lol:

06BA7907

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
krom ayna ve parlak metal iyi bir jant gayet iyi bir kombinasyon gibi duruyor. birkaç araçta gördüm. burda ve nette. sen neden karşısın :D

Ben krom olayini bir turlu sevemedim cam citasi haricinde :)

Benim dusuncem on ile arka camin ve kelebek caminin ayrildigi siyah panelleri piano black e boyatmak cok tatli olur.benim cift cikis egzosttan sonraki projem o olucak


Sent from my iPhone using Tapatalk

piano black soft ve kötü görünen plastik siyah rengine nazaran güzel olabilir evet ama cam çıtasını krom yapan bir örnek gördüm bu sitede ya da nette, emin ol hoş durmuyordu :) bu arada çift egzos aktif mi olcak ?
yaşamak direnmektir.

06BA7907

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
krom ayna ve parlak metal iyi bir jant gayet iyi bir kombinasyon gibi duruyor. birkaç araçta gördüm. burda ve nette. sen neden karşısın :D

Ben krom olayini bir turlu sevemedim cam citasi haricinde :)

Benim dusuncem on ile arka camin ve kelebek caminin ayrildigi siyah panelleri piano black e boyatmak cok tatli olur.benim cift cikis egzosttan sonraki projem o olucak


Sent from my iPhone using Tapatalk
zaten çıta krom olsa ayna kromuna gerek olmazdı koyu renk olan 159 larda özellikle siyahta kontrastı güzel tamamlıyor aynalar ama parlak olanları değil tabii ki

kesinlikle parlak yani saten krom olmamalı.
yaşamak direnmektir.

muğlalı

konu dağıldı ilgilenenler affetsin artık  :(

muğlalı

#248
admin krom ayna mesajlarını ilgili bölüme geçirirse iyi sevaba girmiş olacak.

06BA7907

You are not allowed to view links. Register or Login
Ben dizel Bravoma yazilim yaparken bir kisinin yapacagi isteki hata payini goze almak istemedigimden markali yazilim yaptirttim. Italyan Dimsport firmasina arac Ecusundan okunan bilgiler gonderildi, italyada firmada benim araca ozel yazilim gonderildi... Burada yazilima hic bir mudahale olmadi... Standart 105 hp, 290 nm verilerine sahip arac dynoda 137 hp ve 346 nm tork verdi. 4000 devirden sonra bayilan arac 5000 devire kadar benzinli gibi devir cevirmeye basladi... Isin en guzel yani ise ani yuklenmelerdeki siyah duman orani neredeyse standartla ayni idi, hem de DPF olmadan... Neredeyse 40.000 km bu sekilde kullandim ve en ufak bir problem olmadi...

346 nm tork bravo için çok çok iyi bir rakam.
yaşamak direnmektir.