Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Egzoz

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

onr

Arkadaşlar konu daha öncede konuşulmuştu ama
İzmir'de Enriko Aliberti dışında nereden yuvarlak egzoz ucu ve metal-siyah pedal takımı temin edebilirim?
Uygun fiyatlı satan bir yer bilen varsa yardım edebilir mi?
Enriko Aliberti'deki egzoz ucu 140 YTL + KDV.
Teşekkürler.

alfamania35

#1
egsoz market 3.sanayi

onr

#2
Bornova Adliyenin oralarda mı?

Onur

#3
birmotun önündeki yoldan dümdüz devam edip sağda 3. sanayiye girdiniz mi 2-3 tur atarsanız dünya kadar egsozcu bulursunuz 140 + kdv şaka gibi yani hiç bulaşmayın..

onr

#4
Onur, Enriko Alibertinin oldugu caddeye girip dönecegim anladım. Teşekkur ederim bakayım. Artık hangi marka iyise göz atarım.

Onur

#5
karşıyakadan gidecekseniz bornoca ayrımına girdikten sonra hemen saga yanaşıp yan yola giriyoruz ya, ordaki yol birmotun önünden geçiyoruz. solda kalan o göbege hiç girmeden düm düz devam edip sagda kalan sanayi sitesine girin. sanayinin içinde dere var. onun çevresinde birçok aksesuarcı var

ATA

#6
Register or Login" border=0>

Uslu Egzost
You are not allowed to view links. Register or Login
Fabrika: 3. Sanayi Sitesi 418. Sok No:6-8-10 Bornova
Tel: 0232 486 88 44 Fax: 0232 486 90 16

Çakmaklar Egzos Market
Özcan Çakmak  
403 Sokak No:46  3.Sanayi Sitesi Bornova  
trl: 0232 224 10 07


1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

onr

#7
Ata 10 numara bir tarif olmuş! Mükemmelsin!

onr

#8
Onur sana da çok teşekkür ederim. Cumartesi gideceğim.
Bu arada askerlik ile ilgili tüm soruların için PM atabilirsin.

Bir de marka önerseniz çok hora geçecek..

Edited by - onr on 27/11/2007  21:24:53

n/a

#9
onur istersen benim arabanın son sayfadaki hariç fotolarındaki egzoz ucuma bak istersen..
ben 40ytlye alıp taktırmıştım..
Markasıda SteelSport tu..
bu marka türkiyede oto sanayilerdeki egzozcuların hemen hemen hepsinin elinde bulunan egzoz ve egzoz ucu markası..

izmir de de rahatlıkla bulursun..bolcada çeşidi var..

buarada ucu taktıktan sonra yada önce koçtaş tan falan alabileceğin 600dereceye dayanıklı siyah sprey boya ile egzoz tüpünü boyarsan o kocaman çirkin halini mümkün olduğunca gizlemiş olursun..

onr

#10
Çok teşekkürler Can.
Lastikçi gecen balataların orayı kırmızıya boyayalm dedi. Bilmiorum ama nasıl durur. Apachi olmasın da..

Egzoz kazanı iptal olmuyor mu ya..

Edited by - onr on 27/11/2007  22:26:38

n/a

#11
izmirli arkadaşlar bu enrico alberti yi hep duyuyorum sizlerdem...bu arkadaş aslen kayserilimi....nu bu ya egsoz ucu 140+kdv bu ne ya

onr

#12
:)))))))
Recep ya...!!!!












n/a

#13
markaların showroomlarında ve bayilerinde satılan ürünlere hep bu şekilde gazlayıcı fiyat çekiyorlar..Can'ında dediği gibi dışarıdan 40ytl gibi fiyatlara çok güzel paslanmaz egzost uçları bulabilirsiniz...

n/a

#14
walla benim kaliperler boyalı ama ben kendim tek tek diskleri falan kapatıp etrafa bulaştırmadan :)
dışarıda genelde basıyorlar boyayı diskler flnda boyanır,disklerdeki sürtünmeden kısa sürede çıkıyor ama çevresinede bulaşıyor çirkin durabiliyor..

eğer özenli boyayacaklarsa ,boyansın tabi..
ama normal bi kırmızı boya kullanırlarsa zamanla rengi vişne çüğüne dönüşebilir oyüzden kırmızıyıda ısıya dayanıklı olmasına dikkat edin..


ATA

#15
kaliper kırmızı, balata siyah, balatanın telide gri olsun. Sanayi işi olmaktan çıksın iş :)

Register or Login" border=0>

Bu jantlarda biraz kötü gözüküyor.
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

n/a

#16
ya bu stıckerler nerede milanodamı idi??? söyleyin yaw...hasta oluyom

ATA

#17
Benimkiler Güven Abinin hediyesi :)
İstanbulda nasılbulursun hiç bilmiyorum Recep Abi
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

n/a

#18
milanoda bulunuyor yanılmıyorsam...

onr

#19
Alfa Romeo sticker'indan istiyom ben de yaa...
Çok güzel duruyor..

n/a

#20
ben kendim boyamıştım 1 kutu sprey boya 6  7 aydırda bir şey olmadı boya 5 ytl...
stıcker İSTİİİREM
Register or Login" border=0>

alfamania35

#21
sticker isteyen arkadaşlara yardımcı olmaya çalışırım tolgayada vermiştim taktımı bilmem ama atayala benimkilerde bi bozulma yok bu yağmur ve çamura rağmen..zor oldu ama 1.sanayide yaptırtmıştım kumaşla plastik karışımı malzemeye basım yapmıştık çok sağlam oldu...

onr

#22
Register or Login" border=0>

Bu jantlara yakışır mı ki? Sırıtmasın sonra bi de...

admin

#23
Register or Login" border=0>

Diskler çok görünüyor. Jantları kaça almıştın
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

onr

#24
Fabrika çıkışı jantlar. TI paket.
Diskler çok görünüyor demişsin, yapmasam mı ki?

Bu arada foto üzerindeki titiz çalışma süper olmuş, eline sağlık.
En azından hayal etmeme gerek kalmadan görüyorum.

Edited by - onr on 28/11/2007  15:57:33