Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Fotoğraflarla MiTo Tuning

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

emin

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Edited by - marseille13 on 29/01/2011  18:17:10

Edited by - marseille13 on 29/01/2011  18:18:42
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

coni-wayt

#1
emincim araştırıp bir araya getirmişsin elin sağlık..

araçların genelinde major degişiklikler var, ben her ne kadar çok hoşlanmasamda bu işlerden güzel sonuçlar çıkaranlar olmuş..

özellikle ilk mito.. onunla ilgili bilgi varmıydı fotoları aldıgın yerde? aracın rengi sanki fırçalanmış beyaz gibi, satinel falan diyolar sanırım? büyük ihtimalle komple folyo ama bilmiyorum. custom paint yapan yerler daha çok ve geneneksel..

keşke şu güzelim krom kaplamaları siyaha çevirmeseymiş yaa, o ne öle?
güzel ön ızgaradaki krom çıtaları bile, hatta ön tamponun altında uzanan krom çıtayı bile karartmış eleman..
senin gibi siyahı seviyo besbelli

şu kit-one yazan beyaz mitoyla ilgilide nette bi ilan görmüştüm, elemanın biri getirmiş, sanırım tokattaydı. 2500 liraya bu kiti takıyolardı, resimlerdekinin aynısı, gri renkte arkadaki egzos çıkışlarının ordaki girintileri de içeriyo.


ayrıca şu marangoziye gelicem, araştırmadım kim oldugunu ama giuliettaya da benzer bi tasarım yapmış, tekerleri yeşil bundaki gibi pembe degil. kıç kısmı benziyo, hoş bişey olmuş o... mito versiyonu fazla feminem geldi bana

emin

#2
You are not allowed to view links. Register or Login

abi ilk mitoyla ilgili şu linkte bişeyler var.
boyası hoşuma gitti. folyo da olabilir tabi.

siyah çerçeve fena durmamamış ama keşke farın içini de boyasaymış. fırsat buldukça facebooktaki gruptan hem sticker hem bu kaplama boyama versiyonlarından paylaşacağım. elimizin altında bulunsun.

kit-one ı hiç beğenmedim desem yeridir, ama böyle bir seçenek de var sonuçta.

marangoni nin arka tampon tasarımı efsane bence. karbon fiber hoş durmuş.

novitec özellikle motorda baya bir değişiklik yapıp performansı arttırmıştı diye biliyorum.

You are not allowed to view links. Register or Login

155hp i 186 ya çıkarmışlar.

siyah far içi boyama, siyah mitoda nikelajlarla beraber çok hoş durmuş. kırmızı da nası olur bilmiyorum tabi. QV alınca bunlara kafa yormaya gerek yok. spor paket alınca da krom geliyor ben de kararsızım hiç dokunmak istemiyorum. çerçevelere.

Register or Login" border=0>

Edited by - marseille13 on 29/01/2011  20:07:05
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

coni-wayt

#3
ooo far içini siyah olarak görmemiştim,yada dikkat etmemiştim, bu çok güzel olmuş ya,
bendekiler siyah degil füme çünkü, bu farklı geldi bi anda. krom far çerçevesi ve siyah kaportaya geçiş şahane
bence kırmızıda da güzel olur bu, fotoşopta falan bi dene istersen emincim.

coni-wayt

#4
verdigin linke bi göz attım, brushed silver folyo çekmişler komple, gerçi ben bunu 1 saat kadar önce yazıcaktım site gidip gidip geliyo yazamadım

Baskan

#5
Sevimli görünen tehlikeli makina bayılıyorum kendisine

emin

#6
quote:

ooo far içini siyah olarak görmemiştim,yada dikkat etmemiştim, bu çok güzel olmuş ya,
bendekiler siyah degil füme çünkü, bu farklı geldi bi anda. krom far çerçevesi ve siyah kaportaya geçiş şahane
bence kırmızıda da güzel olur bu, fotoşopta falan bi dene istersen emincim.



abi denedim siyahta durduğu gibi durmadı, sanırım benim araçta tuningin sınırındayım bundan sonra ne yapsam ya çok fazla maliyetli ya da orjinalliğin ötesine geçecek. aynaları karbon kaplatmayı aracın içinden torpidoyla güzel görünüyor diye istedim mesela =)

bir de parçalara türkiye de bu kadar rahat ulaşamıyoruz. italyadaki arkadaşlar araçları zaten 12-15bin euro civarına alıyorlar. tüm modifiye parçaları ellerinin altında. sipariş ve kargoyla gelsin. ben hala orjinal spor pedal takımı bulamadım.

türkiyede araba alıyorsan sıfır alırken istediğin herşeyi yaptırıp almak en mantıklısı. maddi olarak da en uygunu.

gel gör ki giulietta QV yi almaya kalksam. zenon+bose+cam tavan+blueme+18inc jant aksesuarıyla fiyat 88-89bin tl buluyor. Şimdi aynı performans segment ve ruhta olmasa da bmw 320d aklımı çeliyor. hem daha az yakıcam hem performansı qv kadar olmasa da fena değil falan filan. bi taraftan basınca 12 litre civarında olacağını tahmin ettim bi jülyet qv var. diğer tarafta basbas 7-8 litre civarı bi 320d.
jülyetin vergi avantajı var, e bir de alfa.

bence bu kadar alfisti oluşumu yapmışsın tr de, aroc fln partiler hediyeler, konvoylar. bir tane de orjinal parçaların satıldığı departman kur. yok efendim mito qv nin aksesuarı diğer mitoya satılmazmış. spor pedallar aracın üstünde varsa anca yedek parça olarak istenebilirmiş. dertliyim usta dertliyim =) neyse tek derdimiz bu olsun.
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

coni-wayt

#7
quote:

quote:

ooo far içini siyah olarak görmemiştim,yada dikkat etmemiştim, bu çok güzel olmuş ya,
bendekiler siyah degil füme çünkü, bu farklı geldi bi anda. krom far çerçevesi ve siyah kaportaya geçiş şahane
bence kırmızıda da güzel olur bu, fotoşopta falan bi dene istersen emincim.



abi denedim siyahta durduğu gibi durmadı, sanırım benim araçta tuningin sınırındayım bundan sonra ne yapsam ya çok fazla maliyetli ya da orjinalliğin ötesine geçecek. aynaları karbon kaplatmayı aracın içinden torpidoyla güzel görünüyor diye istedim mesela =)

bir de parçalara türkiye de bu kadar rahat ulaşamıyoruz. italyadaki arkadaşlar araçları zaten 12-15bin euro civarına alıyorlar. tüm modifiye parçaları ellerinin altında. sipariş ve kargoyla gelsin. ben hala orjinal spor pedal takımı bulamadım.

türkiyede araba alıyorsan sıfır alırken istediğin herşeyi yaptırıp almak en mantıklısı. maddi olarak da en uygunu.

gel gör ki giulietta QV yi almaya kalksam. zenon+bose+cam tavan+blueme+18inc jant aksesuarıyla fiyat 88-89bin tl buluyor. Şimdi aynı performans segment ve ruhta olmasa da bmw 320d aklımı çeliyor. hem daha az yakıcam hem performansı qv kadar olmasa da fena değil falan filan. bi taraftan basınca 12 litre civarında olacağını tahmin ettim bi jülyet qv var. diğer tarafta basbas 7-8 litre civarı bi 320d.
jülyetin vergi avantajı var, e bir de alfa.

bence bu kadar alfisti oluşumu yapmışsın tr de, aroc fln partiler hediyeler, konvoylar. bir tane de orjinal parçaların satıldığı departman kur. yok efendim mito qv nin aksesuarı diğer mitoya satılmazmış. spor pedallar aracın üstünde varsa anca yedek parça olarak istenebilirmiş. dertliyim usta dertliyim =) neyse tek derdimiz bu olsun.



kaydettiysen bi tanesini yüklersin bi ara merak ettim siyah far içini..
araç maliyetleri konusunda haklısın, o konuda yapıcak bişey yok tr de yaşıyoruz, avrupalı için orta sınıf araba burda lüks oluyo. vergiler sagolsun abi.sıfır alıyosan herşeyi yaptırıp alıcaksın diyosun ama misal ben sıfır aldım, egerki istedigim herşeyi ekletseydim arabaya 2-3 bilmiyorum arabanın italyadan gelmesini bekliycektim.
ee üç ay bekleyene kadar adamın hevesi kaçar ya, iki haftayı zor bekledim zaten..
bende birmotun elinde ne varsa tercihime en uygun olanı aldım, aslında çokta memnunum şu an. sadece katlanır aynası olsun çok istiyodum o olmadı, sağlık olsun.
senin galiba antalyada kullandıgın bmw biraz aklını çeldi, yine ondan bahsediyosun

ya bak madem yedek parçada şikayetlerin vardı, keşke geçen gün yapılan toplantıya gelseydin, iletmiş olurduk. ben de henüz kullanıcı gereksinimleri gelişmediginden fazla fikirlerim yok.

ama son dedigin güzel olmuş, olsun da en büyük derdimiz bu olsun

Tuncay Nergis

#8
İlk resimlerdeki herşey güzel de, o farların sarılığı nedir ya... O kadar para harcamışken insan onlara da bi zımpara+cila attırır

emin

#9
Volkancım kaydetmedim, hatta tek farı yapıp beğenmeyip diğerini bile yapmadan programı kapadım.

maliyetinden ziyade, o bekleme konusu var. aracı 2. el aldığım için opsiyonlarda tercih şansım yoktu bir iki eksik bir iki fazlayla istediğimi ve fazlasını veriyordu araç. el sıkıştık, 2 gün sonra boya koruması kaskosu yapıldı aracı sıfır alır gibi teslim aldım.

ama ilk aracım 206 RG de kapanan ayna cam tavan deri koltuk, aksesuar hoş şey dedirtiyor. şimdi istediğimiz aracı sipariş versek geçtim iki haftayı 1-2 ay bekleyeceğiz. ha ne olur yüksek fiyattan nete koyarsın kendi aracını takasta alınacak değerin üstüne satarsın denk gelirse.

valla performansı hoşuma gitti o 320d ha şu da var 90 milyar verip de kendi sınıfında şahin gibi her köşede karşılaşmak var. orda olay biraz kendi tercihlerine mi güveniyorsun toplumun repütasyonuna mı ihtiyacın var, bunları düşünmek lazım. kendime güvenem için de 90 milyara aldığım qvnin değer kaybını göze almam gerekiyor. nette bir tane 75 lira dan satılık var body kitli beyaz oldukça da hoş cam tavan falan yok galiba, mesela öyle birşey denk gelse qv tercih ederim 320d yerine.

tercih durumunda değilim şu ara Allahtan beyin antremanları bunlar, keyfimiz yerinde, mito sağolsun.

Toplantı muhabbetinden hiç haberim yok atlamışım herhalde.

Tuncay Nergis, abi gerçekten çok haklısın ilk gördüğümde aynı tepkiyi verdim.
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695