Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Fren kaliper kapağı

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

147TI

İnternette aradığım ve sonunda bulduğum bu fren kaliperi kapaklarını daha önceden bulan veya gören varmı Türkiye'de?

Eğer gören yoksa yurt dışından almayı düşünücem, kaliper boyatmaktansa bunu kesinlikle tercih ederim:) GTA style :)

Ön Fren kaliperi kapağı:
Register or Login" border=0>

Arka Fren Kaliperi kapağı:
Register or Login" border=0>

n/a

#1
onun yerine şöyle bişey yapabilirsin bence çok fark yok:
Register or Login" border=0>

147TI

#2
Yazı sticker mı, yoksa kalıpla 2 kat boya mı attınız Erhan bey?

Alfadanadam

#3
Erhan ben de merak ettim o yazıyı. Eğer sticker ise nerden temin ederiz.

Ama o kaliper kapakları muhteşem görünüyor bence. Kısa vadede sticker, uzun vadede temin konusunda ve balata tozu tahliyesinde sorun olmayacaksa kapak tercih ederim.

n/a

#4
Bende kaliperler boyandı ve sticker uygulandı yaklaşık 4 aydır kullanıyorum boya biraz matlaştı tabiki eskisi kadar parlak değil, onun dışında stickerdan bir şikayetim yok..

Kapaklar benimde hoşuma gitti ama ısı ve balata tozu tahliyesi bakımından acaba bir yan etkisi var mı öğrenmek lazım..

n/a

#5
stickerları nereden temin ederiz.?

n/a

#6
erhan seninde bijonlar küflenmiş bendede aynı sorun var nefret ediyorum bundan.ayrıca bende sormak istiorum sticker ları nereden temin ettin

n/a

#7
bijonları boyattım ben sonra ya o foto eski baya
Maslak milano'dan stickerlar da, yalnız sadece sticker verirler mi onu bilmiyorum..

n/a

#8
You are not allowed to view links. Register or Login

147TI

#9
quote:

Kapaklar benimde hoşuma gitti ama ısı ve balata tozu tahliyesi bakımından acaba bir yan etkisi var mı öğrenmek lazım..



Kime sorulurki? Deneyimli biri olması lazım, daha önce ne duydum nede gördüm çevremde birinde?
Onno Ustaya yazalım bilmediği yok nede olsa :)

Sercan Keklik

#10
stickerlar zamanla sökülüyor hele yıkamacınız su tabancasını cok seviyosa :)

kapaklar güzel ebaydada satılıyordu bu kapaklar toplu alımmı yapsak ne :D
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Alfadanadam

#11
Kaliper kapaklarını baktıkça daha çok sevdim. Bulalım şunlardan ya.

Sercan Suat'a söylesene getirtsin. Hatta başka markalar için de getirtirse yok satar diyorum ben...

147TI

#12
Gerçekten almayı düşünenler olursa bende varım açıkcası boyatmaktan çok daha farklı bir görüntüsü var bide, açık tasarımlı bir jantınız varsa yolda giderkende muhteşem bir görüntü sergiliyor...

Tanıdık varsa çok hoş olur yaa...

Sercan Keklik

#13
ebaya bakalım:) toptan alalım?

@bilo agam
Suat getirmez bunları.
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

bado

#14
kaç paradır bunlar bnde düşünürüm..
Bahadır BAYRAK --- 2011 Alfa Romeo Giulietta /

147TI

#15
Toptan alırız tabi yaa neden olmasın?

147TI

#16
Giderken mesela böyle görünebilir?
Maksat gaza gelip alalım... :))

Register or Login" border=0>

bado

#17
çok hoş durur bnce.. bnm cantlarda pek ii gosukmesde.. deiştrmeyi düşünuyom.. şu sorunalrı atlatrsam.. alcakalrımda güsel durur..
Bahadır BAYRAK --- 2011 Alfa Romeo Giulietta /

147TI

#18
Şimdi sizlere Singapurdan gelen maili anlatıyorum MK2 147 için uygunmuş, sadece jantla kaliper arasında 1" yani 2.54cm olması yeterliymiş. Fiyatıda nakliye dahil 90 İngiliz Sterlini yani 254 Ytle ediyor bence hep beraber ararsak ki ben aramıştım bi italya sitesi bulmuştum orada fiyatlar daha uygundu,salak kafam kaydetmeyi unutmuşum sayfayı...

Sercan Keklik

#19
254 ytl ye neler alırım biliyomuymuş o fiyatı veren arkadaş :) kargosu vs.. 5oo ytl de :)

2 milyara brembo alıyoruz :D
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

147TI

#20
quote:

254 ytl ye neler alırım biliyomuymuş o fiyatı veren arkadaş :) kargosu vs.. 5oo ytl de :)

2 milyara brembo alıyoruz :D



Ben iletiyim selammını kendisine :)) Yaw olmadı bizde boyarız ne olacak sanki, bide şu sticker ı bulduk mu?? tmm işte..

n/a

#21
o zmn şu işi topluca boya ve sticker dahilinde site olarak boyatalım derim

Alfadanadam

#22
254 YTL!! almiyim, alana da mani olmiyim :)

Ben zaten boyamıştım, sticker olayını da Erhan çözerse işim tamamdır.

Bu arada benim standart jantlarda 2.5 cm boşluk yok ama 17'ler takılınca oluyor.

147TI

#23
99? ya buldum dun aksam ama bunada kargo dahil değil sanırım site italyancaydı çok anlamadım...

Peki bu kaliper için olucak sticker ı bulabilcek kımse varmı?

Sercan Keklik

#24
tüm sticker işi yapan yerlere gidin yapsınlar sticker en basit iş :)
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti