Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



GTV'ye Arka Tasarım

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

tolga_ozhan

Egzost böyle olsa. Beyaz olan kısımda difizörlü bir tasarım olsa nasıl olur sizce.

Register or Login" border=0>

master

#1
Çok çirkin olur bence.

Şu daha iyi kanaatimce:

Register or Login" border=0>
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

agucba

#2
Bence her ikisi de kötü.

///////////////

marauderjingo

#3
bu tarz şeylerin gerçekten güzel durması için sonradan takma gibi durmaması lazım ki bu da bizim araçlar için çok zor.

agucba

#4
Bence böyle bir şey daha güzel durur. Tabi sadelikten yana olduğum için böyle düşünüyorum. Herkes aynı fikirde olmayacaktır.

Register or Login" border=0>

///////////////

tolga_ozhan

#5
Bende sadelikten yanayım. Çok abartılı olmadan çift çıkış egzost istiyorum. GTV gibi bir aracın araka görünüşünü çok daha güçlendirecektir.
Aynı zamanda egzost kazanlarının ve arka yürüyen aksamın görüntüsü hiçbir arabada hoşuma gitmiyor. Onun içinde ek bir parça ile orayı kapatmalıyım. Fakat saçma sapan bir etek gibi olmasındansa difizör tarzı bir yapıya sahip olup zaten sonradan ek olması problem olmayacak birşey olmalı. Malum zaten difizör dediğimiz şey hiçbir arabada tamponla tek parça olmaz.

CrazyRomeo156

#6
Ortada durması güzel değil.

2.resimdeki güzel'e benziyor.

selim

#7
Bence şu linke bir gözat,gerek fiyat gerekse görüntü çok hoş

You are not allowed to view links. Register or Login

Edited by - selim on 06/09/2009  15:57:22
156 1.6 t.s   sold   
Gtv 2.0 V6 tb sold 
166 Super V6 tb sold
Mitsubishi Evolution X (Güncel)
Citroen C4 x electric Güncel
147 1.6 T.S  sold
147 2.0 T.S Selespeed sold
Ssangyong Korando 2.0xdi sold
Hyundai i20  sold

tolga_ozhan

#8
Egzost uçlarının yukarı bakması dışında. Hoş zaten bu Önder'in gösterdiği. Fiyatta makulmüş.

Anıl

#9
Egzosların ortada değilde 2 yanda olması güzel olur, ilk fotoğraftaki ortada egzoz ve spoiler çok apaçi duruyor.
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB