Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Katalitik İptali??

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

kotchero

#25
arkadaşlar konuya bi açıklık getirimm isterseniz...
1-AVATAR RESMİ You are not allowed to view links. Register or Login dan alınmadır..
2- İmza kısmındaki kadran 2.0 distinctive ait ve 2002 model bi araç ankara otobanında 240. gören kadranın resmidir.
3- Kendi Aracım şu an 2004 model 156 1.6 distinctive alfakırmızısı yeni kasa..




sbk0655

Arkadaşlar merhaba.Benim de konvertörün tıkalı olduğu söylendi.Böyle kullanmaya devam edersem nasıl zararları olur.İptal etmek istediğimde yerine neler yapabilirim.Okuduklarımdan alt devir kayıpları görünüyor.Bunu yaşamadan bu problemi nasıl çözerim?.Bir de arıza uyarısı yanmadan olur mu?Bu arada aracım 2004 156 1.6

Alfadanadam

Bence ilk iş olarak katalizörün tıkalı olduğuna %100 emin olmak lazım. Kolay kolay tıkanan birşey olduğunu sanmıyorum şahsen. Kullandığım hiçbir arabada -ki çoğu yaşça eskiydi, tıkalı katalizöre denk gelmedim. Sadece son kullandığım araçta katalizörün 1 tanesi içten deforme olduğu için zırıltı yapıyordu sağolsun Gouki'den aldığım çıkma katalizörle değiştirmiştim.
Performansa da bir etkisi yoktu.
Ama sizinki gerçekten tıkalıysa performansa etki eder doğal olarak.
Bence ilk önce çıkmasını bulmaya bakın, daha makul maliyetler olacaktır. Zaten manifolt çıkışındakilerde sorun varsa düz boru şansı yok. İçini boşalttıranlar var ama o zamanda hem performans kabı olacaktır hem de zırıltı.

sbk0655

You are not allowed to view links. Register or Login
Bence ilk iş olarak katalizörün tıkalı olduğuna %100 emin olmak lazım. Kolay kolay tıkanan birşey olduğunu sanmıyorum şahsen. Kullandığım hiçbir arabada -ki çoğu yaşça eskiydi, tıkalı katalizöre denk gelmedim. Sadece son kullandığım araçta katalizörün 1 tanesi içten deforme olduğu için zırıltı yapıyordu sağolsun Gouki'den aldığım çıkma katalizörle değiştirmiştim.
Performansa da bir etkisi yoktu.
Ama sizinki gerçekten tıkalıysa performansa etki eder doğal olarak.
Bence ilk önce çıkmasını bulmaya bakın, daha makul maliyetler olacaktır. Zaten manifolt çıkışındakilerde sorun varsa düz boru şansı yok. İçini boşalttıranlar var ama o zamanda hem performans kabı olacaktır hem de zırıltı.

Serviste bilgisayara baglandi ve katalizator yenisi ile degistirilince ariza uyarisi gitti ve degerler normale dondu.Bu yuzden tikali oldugu soylendi.Cikma ne kadar guvenilir olur bilmiyorum.Bunun baska bir cozumu yok mu?Bu sekilde kullaniyor olmam daha buyuk bir sorun yaratirmi?

tunerviper

Ben 3 katalizörü de iptal ettim. Öncelikle mk1 egzoz manifoldu ve çatalı almanız gerekmekte, çıkmacılarda 300 tl civarı olması gerekli. Daha sonra manifold üzerine iki adet lambda için somun kaynattırıp lambdaları takıyorsunuz. Orta katalizör için ise bir adet orta susturucu yada türbinans tüpü bulabilirseniz aynı şekilde monte ettiriyorsunuz. Ben bu şekilde 2 yıldır kullanıyorum bir arıza ışığı yada beyinde bir hata yok. Tabi çıkma katalizörde başka bir tercih.
Turbo Twin Spark

duvanm

slm lar; çıkma katalitik lazım, 1999 model 156 için,

dnr1

Sahibinden.comda var..ben 200 tl aldım..sifir
[url="http://img16.imageshack.us/img16/64/sanalmod3.jpg"]http://img16.imageshack.us/img16/64/sanalmod3.jpg[/url]