Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Yay, Amortisör, Coilover, Kule Gergisi

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

AŞKINRANCE

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Bence
Mantıklı düşünürsen  3,5 yay  tak .. :yukari-ok:
Kalbinin sesini dinlersen 5 cm yay  tak...   :alkis:

Beni sorarsan ;  mümkün olduğunca güvenliği  elden bırakmadan  kalbimin sesini dinleyenlerdenim.

Sende bi karar  ver..    Kabinmi ? Mantığınmı ?   :duvar:


kalbim 5 diyor beş:) sizde 5cm yay var yanılmıyorsam diymi? Yanlız ben kıl adamım. Arkalar önden daha basık. Sanki tam tersi olsa daha hoş duracak gibi.

GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Evet..   You are not allowed to view links. Register or Login yay var + standart amortisör.Muhtemelen benim arka amortisörler patladı durum onu gösteriyor. Aracın arkası ilk aldığımda  bu kadar  basık değildi. Ön - arka hemen hemen eşit gibiydi. 5. cm yayla  ne kadar kullanıldı tam bilmiyorum ama  üzerindeki amörtisör  135.000 km.deki orj  amörtisörler daha..
Tahminimce max.  2,5  yılda You are not allowed to view links. Register or Login spor yayla kullanılan, ve üzerinde yılların yorgunluğuda olan  orj. amörtisörler daha    fazla dayanamadı..  :( 
German Style karşıyım.  :D   Arka basık iyidir . daha iyi yol  tutar :D
1990- Murat124   1974
1998- Şahin 1994
1999- FordEscort1.8 clx 1995
2001- Megane 1.6 1999
2002- FıatUno 1.1 1995
2003- Murat 124 1971
2004- RenoFaırway1.6  1994
2005- Hyundai Accent Coupe 1.6   2001
2005 -reno clıo1 1.4  1997
2006- Suzuki G.Vitara 2.0 jlx   2005
2008- Range Rover4.6 HSE   1999
2009- DaıhatsuFeroza 1.6  1994
2010- suzukiMaruti 800 2000
2011- DacıaLogan1.5 2007
2012- Clıo1 1.4 1996

milano 75

yurtdışı forumlarda ve yotubdaki videolarda bolca lpg li arese var,ben çok sorun olmaz diye düşünüyorum lpg için eski nesil motorlarda sorun olmaz bence,hatta arese ts den daha kullanışlı olur,75 i bugün satsam aynı gün yazılırım tuğrulun 2.5 a,hatta imkan olsa 75 i hiç satmadan yazılırım
delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum

tayfun

Sen he de bekler seni tuğrul abi. Ama fazla kalmaz.kaparlar 2.5 u.
Uy şeytana al şu kırmızı şeytani. 75 satılır bisekilde

GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


milano 75

ii diyonda imkan meselesi bi yerde,bide 75 den çok memnunum arada bi böyle hastası olduğum araçlar tuğrulun ki gibi satılığa çıkınca satmak geliyo aklıma,yoksa açık sööliim onun dışındaki hiçbi 156 2.0 falan için satmam 75i,bunda aldığım tadı bu saaten sonra anca kırmızı bi 2.5 veya turbo 75 olmadı q4 verir
delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum

milano 75

hatta 75 den önce sahibindendeki siyah sarı jantlı 2.5 a oönceki sahibinden 18.500 e pazarlık etmiş ama paranın bi kısmını çözemediğim için vazgeçmiştim,kısmet 75 e oldu,bahsettiğim kafamdaki araçlar dışında 75 i çocuklara miras bırakırım heralde :)
delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum

ku2

Bu arada Mehmet Taşanyürek'in 75 Turbosu da satılık. Kuzenim ilgileniyor satışla. Bilginiz olsun.
25.000 tl istiyor. Tüm yazılım, yedek parça, yedek lastik, pist lastiklerini falan verecekmiş..
Daha detaylı yazarım. Olmadı yeni konu açarım.
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

tayfun

Dün presli yayları  söküp, eibach prokit 3.5 'leri taktık. Gözüme çok tuhaf gelmeye başladı araba. İçine binincede sanki megane 3'e binmiş gibi hissettim bir süre.presli yaylar berbat bi hal almıştı. Ön yaylardan biri resmen bel vermişti.arka amortisörler ciddi derecede yorulmuş.daha yazın deyistirdigim salincaklar içler acısı.rotiller berbat. Yayları taktiktan hemen sonra bileciğe gittim geldim.600 km civarı yol yaptım.bu yaylarda çok yumuşak değil ama ciddi derecede fark var.yol tutuşu aşırı derecede farketti.adapazari bilecik yolunu virajlarina  150/160 km ile girdim,çıktım banamisin demiyor.otobanda 200 /200 geldim,eski haline nazaran çok çok guvenliydi. Presli yaylarla hem alfama,hem kendime işkence etmişim.
Olurda biri size ;yaylarını preslet falan derse brakin presletmeyi,direk kafa atın abi:)

Lastiklerim çok sert olmasına ragmen,baya yumuşadı araba. Fakat eski basık halinde görsel olarak çok tatlı geliyordu gözüme. Bu haline alismak birhayli zaman alacak.


berkaykcr

You are not allowed to view links. Register or Login
Dün presli yayları  söküp, eibach prokit 3.5 'leri taktık. Gözüme çok tuhaf gelmeye başladı araba. İçine binincede sanki megane 3'e binmiş gibi hissettim bir süre.presli yaylar berbat bi hal almıştı. Ön yaylardan biri resmen bel vermişti.arka amortisörler ciddi derecede yorulmuş.daha yazın deyistirdigim salincaklar içler acısı.rotiller berbat. Yayları taktiktan hemen sonra bileciğe gittim geldim.600 km civarı yol yaptım.bu yaylarda çok yumuşak değil ama ciddi derecede fark var.yol tutuşu aşırı derecede farketti.adapazari bilecik yolunu virajlarina  150/160 km ile girdim,çıktım banamisin demiyor.otobanda 200 /200 geldim,eski haline nazaran çok çok guvenliydi. Presli yaylarla hem alfama,hem kendime işkence etmişim.
Olurda biri size ;yaylarını preslet falan derse brakin presletmeyi,direk kafa atın abi:)

Lastiklerim çok sert olmasına ragmen,baya yumuşadı araba. Fakat eski basık halinde görsel olarak çok tatlı geliyordu gözüme. Bu haline alismak birhayli zaman alacak.

Yayların ne derece presslendiği de önemli bir etken tabi siz köküne kadar kesip press yaptıysanız yay bile yerinden cıkabilir Allah korusun .
Smoke Giulietta

tayfun

Yay kesme nedir yahu. Öyle bişey yokta, önler baya bi yerdeydi.

GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


berkaykcr

You are not allowed to view links. Register or Login
Yay kesme nedir yahu. Öyle bişey yokta, önler baya bi yerdeydi.

GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Kesme press olarak genelledim :)
Smoke Giulietta

AŞKINRANCE

Tayfun
Yazdıklarını okudukça  benim aracın ne halde olduğunu  düşünüp içim sıkıldı.  :'(
Aracın basıklığını görebileceğimiz foto bekliyoruZ.   ;)
Bu arada  memleket bilecikmi  ?
1990- Murat124   1974
1998- Şahin 1994
1999- FordEscort1.8 clx 1995
2001- Megane 1.6 1999
2002- FıatUno 1.1 1995
2003- Murat 124 1971
2004- RenoFaırway1.6  1994
2005- Hyundai Accent Coupe 1.6   2001
2005 -reno clıo1 1.4  1997
2006- Suzuki G.Vitara 2.0 jlx   2005
2008- Range Rover4.6 HSE   1999
2009- DaıhatsuFeroza 1.6  1994
2010- suzukiMaruti 800 2000
2011- DacıaLogan1.5 2007
2012- Clıo1 1.4 1996

tayfun

umarım korktuğunuz kadar kötü deyildir aracınız. bilecikte abim kalıyor onu bıraktım oraya. buda 3.5 eibach'lı son hali.
               

Fatihob

..

AŞKINRANCE

Ne diyim  biraz böle bin bakalım. Sıkılırsan yaparsın bi değişiklik. 
1990- Murat124   1974
1998- Şahin 1994
1999- FordEscort1.8 clx 1995
2001- Megane 1.6 1999
2002- FıatUno 1.1 1995
2003- Murat 124 1971
2004- RenoFaırway1.6  1994
2005- Hyundai Accent Coupe 1.6   2001
2005 -reno clıo1 1.4  1997
2006- Suzuki G.Vitara 2.0 jlx   2005
2008- Range Rover4.6 HSE   1999
2009- DaıhatsuFeroza 1.6  1994
2010- suzukiMaruti 800 2000
2011- DacıaLogan1.5 2007
2012- Clıo1 1.4 1996

iskoc

You are not allowed to view links. Register or Login
umarım korktuğunuz kadar kötü deyildir aracınız. bilecikte abim kalıyor onu bıraktım oraya. buda 3.5 eibach'lı son hali.
               

abi gayet güzel olmuş  :arkadasim:
2001 156 2.0 Twinspark 2013-2015
1998 166 3.0 V6 24V     2015-2019

tayfun

bu gözler buna zor alışacak zoor.

tolga_ozhan

Kişisel zevk meselesi tabii ki ama bence şu an gördüğüm hali çok daha güzel. Çok daha kıvamında.

Aşağıdaki resim abartı biliyorum ama ben bu tarz araba sevmiyorum.

TRSemih

güzel olmuş tayfun. daha fazlasına ne araban dayanırdı ne de sen.

güle güle kullan..
A4 B8 '09 2.0 TFSI QUATTRO (2022-...)
Giulietta '15 1.6 JTDM (2021)
159 '06 1.9 JTDM (2016-2021)
156 '05 1.6 TS (2012-19)
156 '98 2.0 TS (2014-15)

ku2

Tayfun yaylar sıfır mı ikinci el mi..?
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

milano 75

delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum

tayfun

Tolga bu gerçekten fazla:)
Semihcim teşekkür ederim.bundan önce 40 yanak lastik vardı çok daha hoş duruyordu.bir süre önce 45 yanaga geçtim gözüme bi tuhaf gelmeye başladı.şimdide bu yaylari takınca araba yükseldi dahada bi çirkin geldi gözüme. Ama napacan ya yardan,ya serden vazgececen.

GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


ku2

40 yanak lastik eğer 17 ise zaten yanlış tercih. Iyi olmuş 45 e geçmen.  Gene söyliyim 40 mm vogtland bir parça daha düşürürdü aracı.

Yayların 3.5 eibach Prokit olduğuna emin misin..?
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

tayfun

You are not allowed to view links. Register or Login
40 yanak lastik eğer 17 ise zaten yanlış tercih. Iyi olmuş 45 e geçmen.  Gene söyliyim 40 mm vogtland bir parça daha düşürürdü aracı.

Yayların 3.5 eibach Prokit olduğuna emin misin..?
45 tabiki çok daha iyi ooldu ama işte görsel olarak 40 yanağın daha hoş durduğuda inkar edilemez. birde 18,19  inç jantlı birçok arabada 35,45 yanak lastikler gördüm. 17 inç te neden yanlış tercih olsunki? yayların 3.5 eibach prokit oldığuna tabiki eminim. eyer eibach 3.5 ve 5 cm dışında 2.0/2.5cm yay üretmediyse 100/100 3.5 :)

milano 75

18,19 jantlarda ki 35,40 lar,büyük ihtimal 235,245 lastikledir,yani oranlar senin 45 le aynıdr,yüzde hesabı
delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum

tolga_ozhan

%100 lük bir değer değildir ama eibach pro kit 3.5 değil 3.0 cm olarak geçiyor her yerde.
Ayrıca 17" jant için 156'nın ölçüsü 215 45'tir. Bu zaten aracın kitapçığında bile yazar. 215 40 ya da 225 40 kullanılırsa toplam tur başına kat edilecek mesafe düşer. Sonucunda ne hız göstergesinin ölçtüğü değer gerçek olur ne de kilometre sayacının ölçtüğü.


Sent from my iPhone using You are not allowed to view links. Register or Login