Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Yay taksam mı?

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Adza

Arkadaşlar merhaba,
Benim aracın amortisörleri çok yumuşak gibi geliyor, en küçük dikkatsizlikte bam güm vuruyoruz. ama cok derin çukurlar olduğu için değil araba fazla esniyor gibi.. hr spor yaylar duruyor kenarda, acaba takıp da bir denesem mi?

Adza

You are not allowed to view links. Register or Login bak benim arka lastikleri de aynı seninkiyle. yeni soktum rot a..

hi_cazz

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login bak benim arka lastikleri de aynı seninkiyle. yeni soktum rot a..
Bu düzelmiş hali mi? Yoksa böyleydi de ondan mı soktun?


Adza

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login bak benim arka lastikleri de aynı seninkiyle. yeni soktum rot a..
Bu düzelmiş hali mi? Yoksa böyleydi de ondan mı soktun?
Bu haliyle soktum canavar gibi demişti usta, aynalı makinaya alıp da..

hi_cazz

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login bak benim arka lastikleri de aynı seninkiyle. yeni soktum rot a..
Bu düzelmiş hali mi? Yoksa böyleydi de ondan mı soktun?
Bu haliyle soktum canavar gibi demişti usta, aynalı makinaya alıp da..
Yani sıkıntı yokmuymuş bişey değişmedi o zaman.


Adza

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login bak benim arka lastikleri de aynı seninkiyle. yeni soktum rot a..
Bu düzelmiş hali mi? Yoksa böyleydi de ondan mı soktun?
Bu haliyle soktum canavar gibi demişti usta, aynalı makinaya alıp da..
Yani sıkıntı yokmuymuş bişey değişmedi o zaman.

Yok sıkıntı ya. başka 159 da da dikkatimi çekmişti bu durum. Viraja daha iyi girsin diye yapılmış gibi :D

wolkanku

You are not allowed to view links. Register or Login 16" jantlar ile h&r yay biraz fazla düşürür gibi geliyor bana
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

hi_cazz

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login bak benim arka lastikleri de aynı seninkiyle. yeni soktum rot a..
Bu düzelmiş hali mi? Yoksa böyleydi de ondan mı soktun?
Bu haliyle soktum canavar gibi demişti usta, aynalı makinaya alıp da..
Yani sıkıntı yokmuymuş bişey değişmedi o zaman.

Yok sıkıntı ya. başka 159 da da dikkatimi çekmişti bu durum. Viraja daha iyi girsin diye yapılmış gibi :D
O zaman hiç girmiyorum rota falan. Sağolasın.


Adza

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login 16" jantlar ile h&r yay biraz fazla düşürür gibi geliyor bana
You are not allowed to view links. Register or Login evet 18" halini görüp niyetlenmiştin zaten yaylara :) 16" da nasıl olur bilemiyorum 18" takacak durumum da yok.
sırf sertlik açısından denesem mi diye düşünmüştüm

wolkanku

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login 16" jantlar ile h&r yay biraz fazla düşürür gibi geliyor bana
You are not allowed to view links. Register or Login evet 18" halini görüp niyetlenmiştin zaten yaylara :) 16" da nasıl olur bilemiyorum 18" takacak durumum da yok.
sırf sertlik açısından denesem mi diye düşünmüştüm

sertliği BELKİ gidecek ama bu sefer de çok daha dikkatli kullanmak zorunda kalacaksın :/
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

Baskan

Uğur vereyim benim 18'leri :D

Adza

You are not allowed to view links. Register or Login
Uğur vereyim benim 18'leri :D
Jant var, lastik yok. Para yok Mustafa Abi.. hayrina mi vereceksin :D
You are not allowed to view links. Register or Login

Baskan


Adza

You are not allowed to view links. Register or Login
Denemelik denemelik :)
Bendr utanma yoktur alırım bak denemelik abi :D You are not allowed to view links. Register or Login