Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

enginkablan

You are not allowed to view links. Register or Login
Bursa Mengerler 12000km deki 2. yıl bakımı yapılacak araca 950+kdv bakım parası istiyor :D
Yapılanlar;
Hava filtresi
Polen filtresi
Yağ ve yağ filtresi
Buji
Fren hidroliği değişimi..
Servise sokmayı düşünmüyorum bu gidişle.. Bu paralara motor rektefiye ediyorlar insaf, kendi getireceğim yağıda kabul etmiyorlar..
Geçen seneki bakıma 7500de girmiştim, Birmot esnek davranıp km az diye buji ve spor filtre olduğu için hava filtresini değiştirmemişti.. Sadece yağ, yağ filtresi ve polen filtresi değişimi gerçekleşmişti..
Mengerler bu konuda tavizde vermiyor, Birmotu  mumla arıyorum şuanda..

Bende 1. yıl bakımı (7500 km) kavga dövüş 580 TL ye beylikdüzü birmotta yaptırmıştım. 2. yıl bakımını yetkili sevrviste bu fiyattan sonra yaptımayı düşünmüyordum. Sonra çiftçilerden gelen bir kampanya mail üzerine servise bir mail attım ve ikinci yıl bakımı için bir fiyat teklifi istedim. Fatura;

Yıllık bakım işçiliği
Hava Filitresi
Yağ Filitresi
Yağ
+KDV 320 TL tuttu.
Ne bir sarf malzeme nede gereksiz buji vs değişikiliği yapılmadı. İlk yılda fatura detayını hatırlamıyorum ama gereksiz yere polen filitresiydi, bujiydi boş yere değişmişti.

Eski araç: Giulietta 1.4 TB
120HP Distinctive

TRSemih

Akota'dan az evvel mesajla kampanya bildirimi geldi;

"Yaz bakim gunleri.1-15 Haziran. Yedek parce ve Iscilikte %20 indirim.Ucretsiz klima gazi dolumu.Akota plaza 287 40 40 Alfa Romoe, Jeep, Lancia, Chrysler, Dodge."
A4 B8 '09 2.0 TFSI QUATTRO (2022-...)
Giulietta '15 1.6 JTDM (2021)
159 '06 1.9 JTDM (2016-2021)
156 '05 1.6 TS (2012-19)
156 '98 2.0 TS (2014-15)

blackgear

You are not allowed to view links. Register or Login
Akota'dan az evvel mesajla kampanya bildirimi geldi;

"Yaz bakim gunleri.1-15 Haziran. Yedek parce ve Iscilikte %20 indirim.Ucretsiz klima gazi dolumu.Akota plaza 287 40 40 Alfa Romoe, Jeep, Lancia, Chrysler, Dodge."

160K bakımını logo değişimi sırasında Akota' da yaptırdım.

Hava filtresi
Yağ filtresi
Polen Filtresi
Yağ
Bilgisayar bağlantısı ve hata kontrolü

Yalnız hava filtresini değiştirilerken LPG beyninin bağlantı braketini kırmışlar. Orada mı oldu bilmiyorum ama, oraya gidene kadar fark etmemiştim, Oradan LPG filtresine gitttiğimde farkettim. Akota da olmamış olailir ama kendiliğinden kırılacak bir yapıda değildi ve daha önce kırılmış olsa, farkederdim.

300 TL KDV dahil fiyat.

erdem1904

1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

blackgear

Doğrudur abi, aslında Ünal Bey sordu dışarıda ne kadara yaptırıyorsun diye, LPG bakımı dahil 250-300 arası bir şey tutuyor dedim. (Çok hatırlamıyorum son bakımı kaça yaptırdığımı ama o civarlardaydı sanırım) Tamam dedi, 297,75 mi ne öyle bi fatura kesti. LPG bakımı dahil değil.

Aslında piyasa fiyatını soruyorlar, o fiyata yakın bir değere yapıyorlar. Tutturabildiklerine 300-350 arası, tutturamayacaklarına 200-250 arası. Tabi bu benim anladığım. :)

erdem1904

Kazıklamışlar seni   :D özel servisler 10000 bakımını 200 tl ye yapıyor. Akota bunu 250 tl ye yapacağını bilgisini geçmişti bana... bu durumda birçok kişinin en azından 10000 bakımında tercihi olur. En azından araba yetkili kayıtlı olmuş olur.
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

blackgear

Diyorum ya abi, bir anda sorunca ne hatırlayabildim ne de konuşabildim :)) Bir de ben Alfom' a ne zaman gitsem, aracın muhakkak bir yerlerine göz attırıyorum. Eminim ki, sorusuna "ben dışarıda 200' e hallettiriyorum" deseydim, o fiyata yaparlardı. Ama diyorum ya şu an bile hatırlamıyorum kaça yaptırdığımı, zira Alfomdaki son bakımla birlikte ön fren diskleri ve tüm balatalar değişmişti. Far temizliği yapılmıştı. Oradan nasıl süzeyim de fiyat vereyim :))

Ormanci

"Yetkisiz" servisleri daha çok beğeniyorum :)
Garanti bitene kadar ayıya dayı muhabbeti :)

Bu arada belki biliyorsunuzdur, aracımın sağ arka tarafından garip bi ses geliyordu.
Yetkisiz diyince aklıma geldi de :)
Carium'da Zeki Usta'yla çıktık baktık, yok, çukurdan geç, yok... Ses de çıkmıyor, bulamadık :) Onur usta "o bulamadıysa ben bulurum, yine yaparsa gel" dedi :)

Bu arada Z.Kuyu'da ilk bakımda davlumbazın içini beslemişlerdi yapışkanlı süngerimsi malzemelerle, ses kesilmişti, ama öyle sanmışım, tesadüfen kesilmiş ses...

Daha sonra ses yine başlayınca kafayı yedim, bu sefer Onur usta "ben bakacağım" dedi. Gel abi dedim, arkaya bindirdim onu da.

"Yahu sağ taraf dağılmış gibi ses çıkıyor" resmen dedi.
Amortisör falan patlaksa garanti maranti hiçbişeyi umursamayıp değiştireceğim yani o derece, kendisine de söyledim.

Sonra tam dükkana dönerken sesi duyduk.
Gir şu ekzozcuya dedi, daldık :)
Aşağıya indi, kaliperi şöyle bi salladı, sol tarafı salladı, sağda ses var. Kaliper milimetrik biçimde tıktıktık diye oynuyor. Dükkana döndük, araya çift taraflı bant koydu kaliperle balata arasına.

Uzunca bir süredir sessizim.
Memnuniyete bak :D
İşte budur dedim.

Ben de Carium reklamı yapmış olmam şimdi di mi :)

erdem1904

Yetkisizler bencede her zaman için daha iyidir :) 10.000 den 10000 e arada yetkili iyi gider.. Kayıtlı olur araba  ;)
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

blackgear

Evet ben de öyle yaptım :)) Araç şu an 108.000 Akota Birmot servis kayıtlı :))  :haydi:

coolistanbul

2006 yilinda 1.6 Distinctive 2003 model almistim. Cok menmun kullaniyorum bir gun sofor koltugu yokus yukari sert kalkisim sirasinda taaak dedi ve ayar kolundan kirildi. Sirt dayama artik stabilm degil ve sallaniyor.

Neyse her zaman gittigim ozel servis icin karsiya gececek vaktim yok ve koltuk isi ozeldir sanayi de olmaz yetkili serviste olmali gibi sacma bir dusunceye ( bilgisizlikten ) kapilip Zincirlikiyu Birmot'a goturdum.

Teslim aldilar, alirken yapilmasini istedigim isi kesinlikle belirttim baska bir isi var mi diye sordular hayi yok dedim gayet cicili bicili servisten gonul rahatligi icinde ciktim.

İsi bitince beni aradilar ertesi gun aksam almaya gittim. Servis sefi yanima geldi ve isciliginiz uzun surdu, koltugun yenisi normalde verilir ama fiyati 2500 TL onun yerine onarima gittik soyle yaptik boyle yaptik dedi ve 425 TL faturayi onume dayadi. 380 TL si koltuk isciligi ( bilmem kac saat ) Yag filtresi ve yag degisimi geri kalani. Bu nedir ? Ben izin vermeden nasil motora el atarsiniz dedim cevap : Biz servise gelen her aracin yagini suyunu kontrol ederiz. gerekirse degistiririz.  İtiraz edince toplam 400 TL ye anlastik ( rakamlari uc asagi bes yukari yazdim zira seneler gecti )

Alfami aldim eve gelirken bir baktim Sol on direk kaplamasi yag lekeli parmak izleriyle kapli ! Eve gelince İndim koltugu kontrol ediyorum arka alt doseme montaji yapilmamis !! Sarkik duruyor.

Hemen ertesi sabah tekrar goturdum ve kizarak teslim ettim. Aksam hazir dediler aldim. Sorunlar  bitmisti. Simdi isin ilginc kismina geldik : Ayni koltuk 1 sene sonra yine kirildi ve bu kez her zamanki ozel servisime goturdum 1 gunde hallettiler aksam aldim ve ne kadar iscilik odedim dersiniz sadece 80 TL !!!!

Dersimi kaziklanarak aldim ve bir daha yetkili servise mecbur kalmadikca adimimi atmam.
Aşk 3 değil 4 harftir => ALFA
1997 1.6 Boxer 145 Rosso
2003 1.6 TS 156 J
1999 2.0 TS GTV Gümüş Gri
2006 2.0 SS GT

Veloce

You are not allowed to view links. Register or Login
Onur usta "o bulamadıysa ben bulurum, yine yaparsa gel" dedi :)


:)) Klasik Onur usta ama cidden bulur :)

Ormanci

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Onur usta "o bulamadıysa ben bulurum, yine yaparsa gel" dedi :)


:)) Klasik Onur usta ama cidden bulur :)

Ivır zıvır yağ değişimi vb. işler için Bosch Car Service var oraya gidiyorum ama geri kalan herşey için kendilerine gideceğim bundan sonra sanıyorum.

master

İlk Alfamı aldığımda bana sahibi Alfa Teknik'i önerdi. Ben de oraya gittim.

Daha sonra bir çok Alfa servisine uğramış bulundum. Ancak duyduğum hikayeler sebebi ile hiçbir zaman yetkili servise gitmedim. Bir tek arma değişimi için geçenlerde Enriko'ya gittim, hangi servise gittiğimi sordular, söylediğimde "bize gelin bir de bizi görün" dediler ama yine de gitmedim. Her ne kadar yetkili servislere soğuk baksam da birinci elden tecrübem olmadığı için Enriko hakkında yorum yapamam.

Ama özel servislerden İzmir ASD, Maslak Teknik Alfa ve İzmir Alfa Teknik iyi bildiğim servisler. GTV için referans üstüne ASD'ye gidiyordum, ancak arabanın basit problemleri dışında hiçbir problemi çözülmedi. Servisini, basit problemlerini, parça değişimlerini güzelce hallettiler, ancak kalan kısım hallolmayınca Alfa Teknik'e geri döndüm.

İzmir Alfa Teknik bugüne kadar GTV'nin tek bir sorunu dışında bütün problemleri çözdü. Bütün Alfalarımı oraya götürdüm, gerek uygun fiyatları, gerek yaklaşımları, gerek bilgileri ile de 10 senedir çok memnun olduğum bir Alfa servisi oldu. Özellikle Özgür Usta'nın bilgisi takdire şayan. Başka servislerin parçaları değiştirip değiştirip çözemediği problemler için "açılın bir bakayım" diye yaklaşarak "haa Önder senin problem şundan kaynaklanıyor" diyerek nokta atışıyla iş halledebilen birisi.

Ek olarak kaza yaptığımda da anlaşmalı yetkili servise gitmek yerine uzun prosedürüne rağmen Alfa Teknik'i tercih ettim. Çünkü beni kazıklamayacağını bildiğim ve en iyi servisi verecek olan, arabamı gözüm kapalı emanet edebileceğim yer orası.

Bu yüzden İzmir Alfa Teknik'i öneririm.

İstanbul Teknik Alfa da bana oldukça yardımcı olmuş bir servistir. Rahmetli GTV'nin ilk bakımını orada yaptırıp memnun kalmıştım. Bunun dışında İstanbul'dan almak istediğim araçların temizliği konusunda da her zaman değerlendirme yaparak yardımcı oldular. Erkan Bey'e de bu yüzden özellikle teşekkür ederim. Orayı da tavsiye ederim.
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

thuGLife

İstanbulda Bağcılara yakın alacağım aracı nereye götürebilirim ? Full test için dyno falan en ince noktasına kadar inceleyecek neresi var arkadaşlar ?

147BLACK

Alfa servisi değil belki ama Ankara'da Mesa Koru'nun karşısındaki Chevrolet-Opel-Mazda satan OPAN'ı önermem.
Geçen Eylül ayında çoğunuzun bildiği üzere dizel MAZDA3 aldık oradan.. Geçen kasım ayında aracı test sürüşüne çıkartan servis görevlisi dışarıda bir reprezant arabasına arka tamponu taktırmış ve tampon değişmişti. Servisin bir çok konuşmasındaki kabalığı ve umarsızlığı sonucunda annem başka bir servis arayıp durdu. Keza araç devamlı baskı-balatadan yanık kokusu yapıyordu. O değişti vs.

Derken ayın 7'sinde aracın kasko ve trafik sigortası bitiyor, bunun için Honda Bora'nın içindeki sigorta yaptırdığımız yerden hafta içi annemi aramışlar ve trafik sigortasının 950 TL tuttuğunu söylemişler.
Yani, OPAN kazayı tamamen kendisi karşılayacağına diğer tarafın aracını annemin sigortayı bozarak yaptırmış.
Annem yazlıkta olduğu için hafta içi gidip konuştum ve sigortayı 285 tl'ye halledebileceklerini söylediler fakat öğrendiğimize göre bir sonraki seneye de yansıyacakmış bir miktar. Annem yarın Ankara'da olacak ve gidip konuşacağız.
Annem, "arabayı satacağım, uğraşamam ben böyle servislerle" deyip duruyor. Yarın acaba ne önerecekler merak ediyorum fakat OPAN ile ilgili zaten bir çok kişi iyi konuşmuyor. İstanbul'da MERSER var, gayet iyi.
Dün de Balıkesir'deki servise gitmişler bir şey sormak için onu da beğenmiş ilgi alaka olarak ama Ankara'da biraz ilgisiz ve alakasızlar. Eski model olsa bakımlarını Şaşmaz'da falan yaptıralım diyeceğim ama araç hem yeni model hem de annem sanayi esnafından pek hazetmiyor.
Ne yapacağım bilemedim. :-)
Aracı öneren de bendim ve sürüşü olsun yakıtı olsun gayet güzel.115hp 270nm tork var motorda. Donanım vs de iyi.  Satıp yeniden Honda'ya geçmesini istemiyorum, hem çok kayıp yaşayacak hem de Honda'lara ısınamıyorum bir türlü.
Bir yandan da kafası rahat olacaksa kendi bileceği iş diyorum. :-(
please teach me how to dream
I long to be more than a machine

sbk0655

Arda maalesef Opan o konularda çok başarısız bir servis. Bir kere gittim bir daha da tövbe ettim. Yaptıkları terbiyesizliğin haddi hesabı yok. Mazda için herter var batıkent kavşağında oraya bir bakabilirsiniz.

147BLACK

Servis için Çiğdem Mahallesi girişindeki Shell'in içine açılan yere götürüyor annem.
Herter eski ve tecrübeli bir servis ama oradaki adamların biraz yöresel görüntüsü ve konuşmaları da çok içaçıcı gelmedi. Ayrıca uzak..
Çiğdem Mahallesi girişindeki eve yakın.. Ustası Volvo'dan transfer edilmiş ama Mazda zaten sık arıza yapan bir araç değil. Motor olarak da Volvo ile aynı motora sahipler.. yalnız biraz pahalı her yetkili servis gibi. Polen filtresine 70 tl aldılar. Ben polen artı hava filtresini 50 tl'ye değişrittim halbuki.

İki gün önce OPAN'a gittiğimde serviste bir tane bile MAZDA yoktu. Hep Opel vardı işlem gören.
Mazda gibi sorunsuz bir marka Türkiye'de servsilerinin ilgisizliği yüzünden harcanıyor, ona yanarım.
:(
please teach me how to dream
I long to be more than a machine

emirtetik

Ben bakımı yetkili zincirlikuyuda yaptırdım, işçilik biraz pahalıydı (195 TL işçilik alınmış) yalnız fiyat 500 civarıydı.

Bu arada araçta garanti devam ediyor ve faydasını gördüm, sunroof ayakları, motor kapağı garantiden değişmişti bakımda.

Son olarak ise aracımın aküsü bitti, ama bitme nedeni (2 yıllık araç) bulunsun kaçak falan var mı diye götürdüm.Adamlar garantiden değiştirdi,ki akü garantiye girsin biraz şaşırdım fazlası ile sevin dim.

Orada ki servis danışmanıda iyi niyetli samimi bir arkadaş ben kendisinden de servistende memnun kaldım.

emirtetik

Son olarak yetkili servisteki parça fiyatları bir önceki aracım olan renaulttan daha uygun, ama kime sorsanız alfanın parçası dünyalar kadar pahalıdır der  :nazar:

eminpar

You are not allowed to view links. Register or Login
Ben bakımı yetkili zincirlikuyuda yaptırdım, işçilik biraz pahalıydı (195 TL işçilik alınmış) yalnız fiyat 500 civarıydı.

Bu arada araçta garanti devam ediyor ve faydasını gördüm, sunroof ayakları, motor kapağı garantiden değişmişti bakımda.

Son olarak ise aracımın aküsü bitti, ama bitme nedeni (2 yıllık araç) bulunsun kaçak falan var mı diye götürdüm.Adamlar garantiden değiştirdi,ki akü garantiye girsin biraz şaşırdım fazlası ile sevin dim.

Orada ki servis danışmanıda iyi niyetli samimi bir arkadaş ben kendisinden de servistende memnun kaldım.

Çok güzel bende garantiyi uzatmayı düşünüyorum

HTC One SV cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


Calibra

Daha önce yazdığımı hatırlıyorum ama belki de veritabanında sorun olduğunda kayboldu...

Alfa 147'mi alır almaz 2 yaşı dolmak üzereydi ve garantisini ciddi paralar ödeyerek 2 yıl daha uzatmıştım. Garanti kapsamındayken, Zincirlikuyu Birmot'ta ön tampon, arka tampon, kaput boyanmıştı ufak tefek şeyler için değişik zamanlarda...

Hepsinde belli bir süre sonra vernik atması meydana gelmişti, mecburen bir kez daha (tabii ki başka yerde) aynı parçaları ve ton farkı olmasın diye ön çamurlukları da boyatmak zorunda kalmıştım.

Hem sinir bozucu, hem sokağa atılan para, hem de aracı satarken vs. anlatması zor bir durum oluşturuyor kullanıcılar için.

Şimdiki durum nedir bilemiyorum ancak boya işiniz varsa, Zincirlikuyu Birmot'u ben tavsiye etmiyorum tecrübelerime dayanarak.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Ben bakımı yetkili zincirlikuyuda yaptırdım, işçilik biraz pahalıydı (195 TL işçilik alınmış) yalnız fiyat 500 civarıydı.

Bu arada araçta garanti devam ediyor ve faydasını gördüm, sunroof ayakları, motor kapağı garantiden değişmişti bakımda.

Son olarak ise aracımın aküsü bitti, ama bitme nedeni (2 yıllık araç) bulunsun kaçak falan var mı diye götürdüm.Adamlar garantiden değiştirdi,ki akü garantiye girsin biraz şaşırdım fazlası ile sevin dim.

Orada ki servis danışmanıda iyi niyetli samimi bir arkadaş ben kendisinden de servistende memnun kaldım.
Çok güzel bende garantiyi uzatmayı düşünüyorum

"Garanti" konusunda daha hassas yaklaşmaları güzel. Benim garanti kapsamındayken kendi kendine bozulan kornam için garanti çalışmamıştı ve takılan korna için 170-TL fiyat talep edilmiş ve kornayı sökme talebim de reddedilmişti... Yine aynı şekilde boşluk olduğu söylenen viraj demir çubuğunun değiştiği söylenmişti garantiden ama o durum da şüpheli idi sonradan tespit ettiğimiz kadarıyla...
Alper UZUN
2007-2013 Alfa Romeo 147 1.6 Distinctive MK2

ihsany

Cumartesi günü eşim ile beraber Suadiye birmota gittik. Trafikti, park yeri bulmaktı, park ettiğimiz yerden showrooma gidene kadar kapanış saatine yetişemedik. Ancak bir ihtimal belki içerde müşteri vardır diyerek hızlı hızlı yürüdük ve saat 18:15 de birmotun önüne geldim ve içerde bir satış temsilcisi ile beraber bir de müşteri gördüm. Tam kapıyı açmayı denedim ve kapı kilitliydi.
O sırada içerideki müşteri de çıkıyordu ve o vesile kapı açıldı.. Müşteri temsilcisine "afedersiniz çok kısa kampanyanız ile ilgili bilgi almak istiyorum" dediğimde "maalesef kapandık" dedi.

Buraya kadarki kısım kimileri tarafından normal(!) karşılanabilir. Ben de kendim için başkasının mesaisini uzatmasını sadece utanarak isteyebilirim. Ancak hem ilk kez eşimi bir Alfa Romeo bayisine götürdüğüm için hem de Alfa Romeo ya olan tutkumdan dolayı, utanarak da olsa çok kısa süreceğini belirttim ve 5 dakika zaman istedim.
Kabul görmedi ve hoş olmayan bir tavır ile kapı üzerime kapandı. Sadece bir katalog alabildim ki zaten internette var olan bilgiler...

Bu arada eşim Toyota da çalışıyor ve bu satış pazarlama işlerini bilen birisidir. Toyota nın bize yaptığı indirimleri görmeyerek Alfa Romeo ya getirdiğim eşimin yaptığı yorumları, Alfa Romeo nun idari kademesinde çalışan kimselerin duymak istemeyeceğine eminim.
Keşke rol yapar gibi de olsa, biraz güler yüz ile kusura bakmayın, sistemler vs.. kapandığı için bilgi de veremiyorum vs.. vs.. birşeyler uydursaydı ve o kapıyı üzerimize örtmeden önce iki kelam laf etmiş olsaydı.

Bugün kim olursa olsun, 60-70 bin lira para verip sıfır bir ürün ile ilgileniyorsa (bu ürün her ne ise) karşılığında biraz güleryüz ve ilgi de bekler. Biz sizin numaranızı alıp sizi sonra arayalım deyip bunu yapmak çok da zor olmasa gerek. Birkaç satır yukarıda "normal(!)" yazmamdaki sebeb de bu aslında. Bence pek de normal bir durum değil ve bu sebepten de buraya yazarak sizlerle paylaşmak istedim. Amacım kimseyi de şikayet etmek de değil ve olamaz da çünkü satış temsilcisinin mesaisi bitmişti.

Daha önceki birmot görüşmemde de başka bir satış temsilcisinin beni bırakıp cep telefonu ile konuşmaya gitmesi örneğini hatırlıyorum. O günden bu güne bazı kadrolar değişse de kafalar pek değişmemiş anlaşılan..

Bir ara Volkan Bey'in (@Veloce) nin yazdığı birkaç kelime geldi aklıma. "... Alfa Romeo Türkiye'ye , You are not allowed to view links. Register or Login dan birkaç kişiyiyi getirsek, satışlar şimdikinin çok üzerinde olurdu..."  Doğru sözün üzerine ne denir?

Saygılar & sevgiler
ihsan
Alfa Romeo 147 1.6 Eco
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MA TCT
Alfa Romeo 156 2.0

İhsan Yaprak
L'amore è diverso in italiano

Yiğit Doğukan

Bugün Bursa Mengerler'de çıkan chek-up sonuçlarım:

Sol üst rotil kolu???

Triger seti (6.000 km önce değişti)
Yolcu Airbag
Airbag modülü (bu ikisinin toplamı 490+1225)

chek-up yapan kişi alfa bölümünün ustası.

Bunlar hayatlarında ilk defa alfa görüyorlar galiba.
Gösterdikleri ilgi ise ikinci sınıf... :asagi-ok:

tolga_ozhan

You are not allowed to view links. Register or Login
Bugün Bursa Mengerler'de çıkan chek-up sonuçlarım:

Sol üst rotil kolu???

Triger seti (6.000 km önce değişti)
Yolcu Airbag
Airbag modülü (bu ikisinin toplamı 490+1225)

chek-up yapan kişi alfa bölümünün ustası.

Bunlar hayatlarında ilk defa alfa görüyorlar galiba.
Gösterdikleri ilgi ise ikinci sınıf... :asagi-ok:

Airbag modülünü değiştirmek için öne sürdükleri problem neymiş? Cidden merak ettim.