Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

alfistahakan

#25
Taner bey geçmiş olsun.Şanssızlık yakanızı bırakmıyor
Hakan
Forever Alfa

Alfadanadam

#26
Hey allahım ya, bu ne şanssızlıktır be dostum.
Geçmiş olsun, inşallah yetkili servis bizleri şaşırtır da değişik bir tutum sergiler.

Jakomo

#27
Dostum nooluyo böööle ya, nedir bu senin çektiğin Allah aşkına ????   Büyük geçmiş olsun, inan acaip üzüldüm... Ltf. gelişmeleri bizlere de bildir.....
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik
1999 166 V6 TB
1997 145 QV
2004 156 SWSS
2010 MiTo 1,4 TB

Dentist

#28
Geçmiş olsun Taner.
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

babi

#29
Taner geçmiş olsun
Hakan Senyıl
Giulietta 1.4 TB
159 1.9 JTD SW
156 2.0 [url="//sw.ss"]SW.SS[/url]
156 1.6 TS

alfa146

#30
Teşekkür ederim.

Bugün servis müdürü Ozan beyle görüştüm, yarın sabah arabayı servise çektireceğim ve neden yatak sardığının araştırılması yapılacakmış.
Çıkan sonuca görede karar verilecekmiş.

hüseyin_krgz

#31
Birdaha alfa romeo alacaksam. Kesinlikle sıfır almayacağım ancak 2 el bir arac bulup servise bağımlı kalmadan istediğim kişiye götür. En azından yapılanlardan farkında ve bilgin olur. Aracı bırak bıraktığın gibi al yetkili servislerde yaptık diyorlar ama ne yaptıklarını bir anlaya bilsem. Alfa "TAMAMEN SEVİS KONUSUNDA YENİ YAPILANMAYA GİTMELİ" . Özelikle küçükyağlı servisi.

Dentist

#32
Taner,gelişme var mı ?
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

SertackeS

#33
SAMSUN BİRMOT = REZALET SERVİS ANLAYIŞI

aracım pert olduktan sonra servis olayından çok soğudum bende.

aracımı samsun birmota çektirdim, ertesi gün gittim eksper için. 20 gün sonra tekrar gittiğimde aracın anteninin ÇALINMIŞ olduğunu gördüm. çekici şoförü arkadaş uyarmasa farketmeyecektim. dikkat edince ordaki hasarlı araçların antenlerinin, çakmaklarının, pencere açma butonlarının olmadığını farkettim.

tüm servis yetkililerine durumu anlattım. hepsi geçiştirmeye çalıştı.

servis sorumlusu olan bir kadın ise "orası bizim sorumluluğumuzda değil" dedi. sinir tepeme çıktı.
servis müdürü; "alt tarafı anten, niye sorun çıkarıyorsunuz" deyince ise tepem attı.

müşterilerin olduğu bölüme giderek bağırıp çağırıp "bu adamlar hırsız, arabanızın kapısını açık bırakmayın, aracınızı teslim etmeyin" tarzında olay yaratınca gidip paşa paşa yeni anten getirdiler.

ayrıca aracın çekiciye yüklenmesinde hiçbir yardımda bulunmadılar, çekiciye aracı kendim yüklemek zorunda kaldım.

rutin kontrole gidince sahte gülücükler atıp 50-100-150-200 lira masraf çıkardıkları zaman değerli olup, zorda kaldığımız zaman ilgisiz kalmaları nasıl bir anlayıştır merak ediyorum.
_________________________
2004 156 2.0 Selespeed
2006 159 1.9JTD Distinctive
2007 147 1.6 Collezione
2007 GT  1.9JTD Q2
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive beyaz
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive kırmızı

SertackeS

#34
bu arada taner bey geçmiş olsun, umarım çözülür. bu adamlara piskopatlık yapmadan iş hallettiremiyor insan. kolay gelsin.
_________________________
2004 156 2.0 Selespeed
2006 159 1.9JTD Distinctive
2007 147 1.6 Collezione
2007 GT  1.9JTD Q2
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive beyaz
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive kırmızı

alfa146

#35
o kadar çok ilgililerki saat 9 da servis müdürünü arıyorum telefonu cevap vermiyor. saat 10.30 civarı ancak cevap verebiliyor ve kursu olduğunu ve saat 12 de ancak servise geçebileceğini söylüyor. Dün bana saat 9 derken aklı neredeydi bilmiyorum.
Bu arada biraz araştırma yapıyım dedim. danıştığım bikaç kişi servisle bağlantısı olan, bana söyledikleri "öyle böyle sana yine bi meblağ çıkartacaktırlar" dediler.
Bunun üzerine arabayı çektirmede önce servis müdürüyle bi yüz yüze görüşeyim dedim ve servise gittim.
aklımdaki soruları başladım sormaya;
SORU : Araçta parça kusuru bulunursa benden işçilik isteyecekmisiniz?
CEVAP : tabiki yatakların kusuru varsa ona ücret istemeyeceğiz ancak mesela araç sübap eğmişse onun işçiliğini ve parça parasını alırım.
SORU : peki parça kusuru var ve krank bozulmuş, krankın değişimi nasıl olacak?
CEVAP : önce, yatakların çizilmesi, arabanın yaptığı km. vs. bakılıp ona göre krankta değerlendirmeye alınabilir. Daha sonra bu soruyu tekrarladığımda fabrikanın satmadığı bi parçayı garanti kapsamına alması mümkün değil şeklinde bi cevap aldım.
SORU : ben şimdi çekiciyle aracı servise çektireceğim. motor sökülüp bakılacak fakat bana verdiğiniz fiyat veya sunduğunuz teklif işime gelmeyecek ve aracımı dışarda yaptırmak istediğimde bende işçilik isteyecekmisiniz?
CEVAP : evet sökme işçiliğini alırım.


Soru ve cevapların yorumu sizlere ait olsun.

Ben kendimce servisede güvenim olmadığından aracımı ben şimdi servise çektireceğim bi çekici ücreti, sundukları teklif bana uygun gelmeyecek işçilik ve tekrar aracı almak için bi çekici ücreti daha. bu aşağı yukarı bana 200-250 civarı bi rakama malolacak.
servis bana ne sağlayacak hadi yatakları verdi (yataklar 120.-TL.) ve krank bozuk çıktı krankın parasını ben ödeyeceğim kanısı ağırlık bastı bende ve benim bu işten sadece yataklardan ve işçilikten diyelim karım olacak ve krankın sökülüp takılmasınada büyük ihtimalle işçilik isteyecekler. bende bu durumda aracı ordan almam gerekecek ve bu durumda benim verdiğim çekici vs. parası havaya uçmuş olacak. Kısaca benim ağırlıkta düşüncem ben dışarda karteli açıyım krank bozuk değilse zaten vereceğim sadece yatak parası olacak ve oda 120tl. işçilik ödemeyeceğim için maliyet bu kadar olacak. diğer taraftan krank arızalıysada zaten oda her iki durumdada bana kalacak diye düşünüyorum. bu düşüncelerimden dolayı dışarda sökme taraftarıyım ağırlıkta.

Şimdi sizinde görüşlerinizi almak istiyorum bu konuda, servisemi çekmeliyim yoksa dediğim gibi kendim mi halletmeliyim??

Sercan Keklik

#36
"Ben kendimce servisede güvenim olmadığından aracımı ben şimdi servise çektireceğim bi çekici ücreti, sundukları teklif bana uygun gelmeyecek işçilik ve tekrar aracı almak için bi çekici ücreti daha. bu aşağı yukarı bana 200-250 civarı bi rakama malolacak."

bunu nereye goturursen gotur odıyeceksın abı zaten
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

alfa146

#37
quote:

"Ben kendimce servisede güvenim olmadığından aracımı ben şimdi servise çektireceğim bi çekici ücreti, sundukları teklif bana uygun gelmeyecek işçilik ve tekrar aracı almak için bi çekici ücreti daha. bu aşağı yukarı bana 200-250 civarı bi rakama malolacak."

bunu nereye goturursen gotur odıyeceksın abı zaten




Araba zaten sanayide ve kendim halledeceksem götüreceğim bi yer yok.

alfa146

#38
dün istanbul merkezden Metin beyle görüştüm, tunalar servisle görüştükten sonra krank hakkında bana dönecekti, henüz dönemedi.

alfa146

#39
Register or Login" border=0>


3. piston kolu yatağı böyle birbirinin üstüne binmiş çıktı. diğerleri 1. resimdeki gibi çıktılar.

Şimdi servisin tutumu ne olacak bilmiyorum. krank bugün ölçülecekti ama gördüğüm kadarıylada krankın hali pek iç açıcı değil.

Alfadanadam

#40
Yazıklar olsun.....

burcintun

#41
aynen yazıklar olsun diyorum bende.

hüseyin_krgz

#42
Arkdaşlar Alfa Romeo servisleri anladığım kadarıyla nereye gidersen git aynı. Yeterli kalitede eleman çalıştırılmıyor. Bir iki tane işi bilen gerisini sorma. Yapılan işçilik sanayi işçilinden farkı yok. o kadar para ver aynı. kabloların klipslerine yerleştirmekten acizler. Diğer işleri düzgün ve tam yapsınlar

ozi156

#43
Alfa Romeo yu Turkiyede az tutulmasına ve fiyatlarının bu kadar deger kaybetmesine tek neden olan kişi ve kurum olarak KOÇ Topluluğudur...son derece berbat olan bir satış ve servis hizmeti vermektedir...
binlerce lira para verip aldığınız arabayı servise gidince,gerek karsilanma,gerek musteri menmuniuyeti,gerek kişilerin araba hakkında olan bilgisi bence cok kotudur...yedek parca stokları o kadar kotudur ki en kolaylıkla zarar goren parcaları bile serviste bulamazsınız( yan sinyal,far grubu,vida kapaklarını gibi). Serviste tanıdıgım oldugu halde bile tam bir eziyet cekmisimdir.İşçiler ve ustalarda özen yoktur.
Allah'tan fiat ile birlikte olan servis hizmetini ayırdılar (ilk servise gittigimde onumde 12 tane fiat bravo vardı bende bu ne kardesim diyerek tepki gostermiştim! telefonda anket yaptıklarında ilk bunu soylemiştim Allah'tan işe yaradı) tabiki sadece araya bir perde koyarak ama yinede kaporta ve boya işlerini yine fiat ekibi yapıyor,100 bin liraya alınan bu arabalar 25 binlik dablo muamelesi goruyor asağıda..kimse yok oyle degil demesin ben içindeyim hepsi aynen dedigim gibi..
bir olayi anlatayım benzin kapağı ve bagaj acma kolu vardır biliyorsunuz o parcayı garantide degiştirdim yenisiyle tabi 15 gunde geldi(hayret nasıl geldi bende anlamadım:) ) usta dedikleri kişiler bunu degiştirirken dösemeyi yırtarak bunu degiştirmişler..orda o an goremedim goruncede fıttırdım.yaaww adamlar dosemeyi sokmek zor diye oradaki o ufacık baglanyıyı kesmisler ve sonra utanmadan yapıştırmışlar ...
daha neler nelerrr...xenon lambalarım garantideyken bir tanesi kesilmişti onu degiştirmeye gittim değiştirdim ama ancak takan kişi lambaları nasıl oluyorsa ters takıyor benim farların duvardaki goruntusunu gorseniz kafayı yersiniz..kendim duzelttim :) birde senin farlar oynanmış diyor..
bir tane daha...
arabamı sıfır aldım,servise park sensoru ve alarm istedigimi soyledim..alarımi begenmedim o yuzden kalsın dedim...ama park sensoru olsun dedim kaliteli ise tabiki..evet dediler kaliteli bende ok o zman dedim..ama sensörler tampon renginde olcak dedim,once mırın kırın ettiler yok dediler iyi cekmez dediler..yok dedim boyansın illaki..onlarda oki dedi.aracı almaya gittgimde park sensörleri simsiyah bana bakıyordu sadece dis kenarlarını boyamışlar gorunce kafayı yedim daha ilk gun...bana hala iyi cekmez diyorlar..onun ustune en az kendim 5 kat boya cektim hala super calısıyor...

o yuzden moralinizi bozmayayım ama servis ağı olmayan bir araba var karsımızda..ozel servisler bir iki tane onlarada oylesine baktım hepsi birer copluk mekanı.tıkış tıkış...

birde bakın doğus grubu arabalarına adamlarda hersey super..bu arabayı doğus grubu getirseydi turkiye'ye sanırım hersey cok daha farklı olurdu...diger markalarin servislerinide gordum gerek ozel gerek yetkili hepsinin hizmeti alfa nın hizmetlerini rahatlıkla gecer...

alfa146

#44
Bu zamana kadar sabırla işi konuşarak halletmeye çalışmama rağmen ne yazıkki olumlu bir sonuç alamadım.

Genel müdürlükte Metin beye parçalar gönderildi ve parçalarda bir kusur olmadığı tespit edilmiş. Bana siz sorununuzu servisle halledeceksiniz tarzında bi cümle kullandı.

Tunalar tofaş servisi genel müdürü Levent beyle bugün için randevumuz olması ve saat 13.30 civarında aradığımda yarım saat sonra yerimde olacağım demesine rağmen ben bir saat sonra gittim, yerindeyken cep telefonundan kendisini 2 defa aramama rağmen ve yarım saatten fazla orda bekledim. Tabi Levent beyle görüşemedim.

Artık benim sabır gösterecek halim kalmadı, yarın noterden Tunalar tofaş servisine ihtar çekip aracımın garantiden yapılmasını ve yapılana kadarda tarafıma geçici olarak araç verilmesini talep edeceğim.

Birde İtalya'ya bilgi vermeyi düşünüyorum. Görsünler Türkiye'deki servis politikalarını.

Şimdi yasalar ve mahkeme konuşacak.  Ben yeterince yoruldum.

Edited by - alfa146 on 01/10/2009  16:12:12

alfa146

#45
Noter ihtarını buraya koymanın uygun olacağını düşündüm. Belki lazım olacak olan arkadaş olur, bu ihtar şekli bi örnek olarak kullanılabilir.

Temennim, inşallah kimsenin ihtiyacı olmaz bunlara.  





Register or Login" border=0>


Jakomo

#46
Yaptığın çalışmayı ve gösterdiğin sabrı taktirle karşılamaktayım kardeşim.....
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik
1999 166 V6 TB
1997 145 QV
2004 156 SWSS
2010 MiTo 1,4 TB

agucba

#47
Noter'den gönderilen bir yazının karşı tarafı bağlayıcı bir tarafı yoktur diye biliyorum.

///////////////

halley

#48
ihtarname çekiyor sadece.yazılı olarak hatanın giderilemeyeceğinin beyanını istemiş.eğer bunu verirlerse bir uzman servise gider,tabii araç da.orda tutanak tutulur ve arkadaş isterse mahkemeye verebilir.yani yazılı beyan olabilirse mahkemeye gidebilir.ama siz servisi değil tofaşı sıkıştırın bence.bir de şikayet sitelerine girip yazmanızı şiddetle tavsiye ederim zira bu insanlar ancak böyle dilden anlar hiç muhatab olmayın derim boşuna sinirlerinizi bozarsınız.tabii olan biteni ingilizce ve italyanca yurtdışındaki temsilcilere bildirirseniz de üstüne tuzla biber olur.kendim böyle konularda çamur olduğum için etkili olacağını düşünüyorumçok çok geçmiş olsun

alfa146

#49
quote:

Noter'den gönderilen bir yazının karşı tarafı bağlayıcı bir tarafı yoktur diye biliyorum.




Bağlayıcılığı kısmen yok, mahkemeye gittiğinizde elinizde yapmadıklarına dair delil oluyor. Servise ihtarı yazı olarak elden vermek istedim almadılar. yazılı cevap istiyorum vermiyorlar. Şimdi isterse versinler.