Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

iNtEGrAL

Bugün başıma gelen ve Ataşehir Mergerler'de yaşadığım bir problemi sizinle de paylaşmak istiyorum.

Aracımla (1,6 JTDm) pazartesi günü işe giderken motor arıza lambası yanması üzerine her zaman bakımlarını yaptırdığım Mengerler servisi telefonla aradım ve bugün öğleden sonra için randevu aldım. Telefonla problemi de güzelce tarif ettim ve daha önce Linea da yaşadığım turbo hortumunun patlamış olabileceğini belirttim. ( tüm belirtiler aynıydı çünkü)

Bugün ise şirketten izin alarak saat 14:00 de Mengerlere ulaştım. Servis sorumlusu arkadaş sıra olduğunu ve biraz bekleyeceğimi söyledi. Bende peki diyerek beklemeye başladım. Belli bir zaman geçtikten sonra araca bakılmaya başlandı önce bilgisayardan arıza tespitinde turbo problemi gözüktüğünü belirttiler ve 45 dakika sonra arızalı daha doğrusu patlak olan hortum bulundu. Buraya kadar herşey normal iken bütün olaylar bundan sonra gelişmeye başladı.

Servis yetkilisi yedek parça bölümünden parçaya bakacağını söyledi ve beklememi istedi. Belli bir süre sonra bekleme salonundaki kameradan aracın çekildiğini görünce tekrar aşağıya indim ve servis görevlisi arkadaşı buldum. Söz konusu hortumun italyadan geldiğini ve 3 hafta beklemem gerektiğini belirtti.

Ne yazık ki bu konu da yedek parça politikası için Tofaşımı suçlamak lazım yoksa Mengerlerimi bilemedim. 0,9 bar sıcak hava taşıyan bir hortum yüzünden aracın en lazım olduğu zaman 3 hafta yatacak olmasına karar veremedim. Sonra servis görevlisine başka bir serviste olup olmadığını sordum. Zincirlikuyu Birmotta olduğunu öğrendikten sonra ne yapacaklarını sorduğumda ise cevap şaşırtıcıydı. Parça alışverişi yapamadıklarını söyledi.

Bir yanlış yönetim politikası da burada karşıma çıktı. 0 araç satışında ortak havuzdan tüm bayiler araç satabilirken yedek parçada aynı olayın olmaması çok ilginçti.

Mengerler den Zincirlikuyu Birmotu arayarak parçayı ayırtmasını rica ettim. O konuda da önce olumsuz cevap alınca sanırım biraz sinirlendim. Birmotu kendim aramaya başladım. Bunu görünce Mengerlerdeki arkadaşta arayarak yardımcı olmaya(!) çalıştı. Neyseki yedek parçadan onay aldıktan sonra saat 14:00 de girdiğim Mengerlerden saat 17:00 de çıkarak Birmota gittim.

45 dakika içinde hortum değişti ve araç tamir edildi. Fakat kafamda ne yazık ki bir sürü soru işareti oluştu. Aradığım parça elektronik bir kart veya mekanik bir parça değildi. Yine pahalı olan gövde parçalarından birisi de değildi. Bildiğimiz kauçuk hatta teknik söylemek gerekirse vulkanize olmuş kauçuk hava hortumuydu. Böyle bir parçadan dolayı aracın 3 hafta serviste kalması bence Alfa Romeo adına büyük bir ayıptır.

Kusura bakmayın biraz uzun bir yazı oldu. Sürç-i lisans ettiysem affola...
-= Alfa Romeo Giulietta =-
-67 TC 644 -

vozkol

Alfa Romeo'nun değil de Ataşehir Mengerler'in ayıbı olmuş. Bu tip geri bildirimler mutlaka biz tüketicilerin servis seçiminde aklının bir köşesinde bulunacak. Adamlar Nasıl da rahatlıkla üç hafta aracı bağlamayı düşünebiliyorlar  :asagi-ok:
2004-2008 : 1997 145 1.6 Boxer
2010-2014 : 2006 156 1.6 TS Distinctive
2014-2016 : 2008 159 1.9 JTDM Distinctive plus
2016-....... : Giulietta 1.6 JTDM Super TCT

Doğa Tosun

İstanbuldaki servislerde işlem yapıldığında araç sahibi aranmıyor mu merkez tarafından memnuniyet anketi için ? Şikayette bulunun
"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

milano 75

bizm arkadaşın araba cam değişimi için mengerlerdeydi,dün akşam iş çıkışı teslim almış,pekde bakmamış alelacele,arabayı otoparka çekipde diğer tarafından geçince sağ kapıdaki darbeyi görmüş,sonra çamurlukda sürtme izleri,kapı kenarı aynı şekilde.adamlar arbayı sürtüp tıklayıp teslim etmişler iyi mi.aramış aaa öyle mi,enteresan ,yarın getirin bakalım v.s falan demişler,buda ağzına geleni saymış.bugün ne yapıcaklar bekliyorum,haber vermedi daha
delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum

ealprsln

Benzer sıkıntıyı bende yaşadım ve yedek parça için oldukça uzun bir süre bekledim, Tofaş stok tutma ve yönetimi konusunda oldukça başarısız. Stok tutma maliyeti (depo,ardiye, vb.) sebebi ile böyle bir yöntem izliyor olabilir ama parçanın niteliğine balımaksızın (basit yada kompleks) stok yönetimi yapabilmeleri gerekir ki bunu bilinçli bir şekilde yapmıyorlar... :asagi-ok:
THE ROMANCE OF PERFORMANCE
'11 MiTo Quadrifoglio Verde

Orhan Hoca

#330
Merhaba;
Aracı alali 1 yıl oldu (2015 dizel). 2. aydan itibaren sol B sütunundan ses geliyordu. Bana göre arkadan, arkadakine göre önden geliyordu ses 😅 Sonra bastım gittim Maslak/Ciftkurtlar'a. Önce randevu almam uyarısında bulundular. Madem geldin bakalım hesabı; kapı vidalari ile oynadı usta, olmadı. Neyse sonunda bulundu: 2015 Giulietta'da kronik sorunsa;  bu durum, ilk olarak benle başladı 😆 çünkü usta ilk kez rastlamış. Perde hava yastığı ses yapıyormuş. Sizi arayacağız randevu için dediler, çabuk olsun ama, tatile gidicem diye uyardım. Hala daha aramış değiller. 2 ay once satış bölümüne ugradigimda bunu söyledim ama durum hala aynı.  😊

Ekonomik sebeple 15-20 gün sallayayim deyip bir aradım galeriyi. Km daha gelmedi, yıl gelmek üzere deyince kmyi sordu. 12.000 deyince sorun yok gelme biraz daha dedi. Zaten Italya'da 1.5 yıl 15.000 km. Burası Türkiye edebiyatının bir versiyonu. Geçen hafta internetten servis randevusu için basvurdum,  yine donmediler. Sorun da bu; garanti bozulur korkusuyla bu servise gitmek zorundayım (150-200tl gibi indirimsözü de var). Ama ustalara güvenmiyorum. Etrafımda cok duyarım, ben de inanırım: Ustanın kötüsü serviste kalır, iyisi kendi işyerini açar ☺Okuyorum; yarı fiyatına daha kaliteli bakim yapan özel servisler var. Deftere de işliyorlar sanırım anlaşmalı servisler. Galiba yetkili servis en dandik Castrol yağı koyuyormus😂. Zaten ikinci bakımda 2 yil dolacağı için yetkili servise kesin gibi gitmem. Fazla uzun oldu ama önerilerinizi esirgemezseniz çok  mutlu olurum.


agucba

Ciftkurtlar'a gitmenize gerek yok ki. Yetkili Alfa Romeo olması yeterli. Birmot Zincirlikuyu var, Zincirlikuyu'da Çiftçiler var.

Gesendet von meinem GT-I9190 mit Tapatalk


///////////////

Orhan Hoca

Teşekkürler. Zincirlikuyu Birmot'a mı gitsem diye düşünüyorum zaten. Yetkili servisler içinde Istanbul boğaz bölgesi için en güvenilir olanı da o mu dersiniz?

Alfadanadam

You are not allowed to view links. Register or Login
Teşekkürler. Zincirlikuyu Birmot'a mı gitsem diye düşünüyorum zaten. Yetkili servisler içinde Istanbul boğaz bölgesi için en güvenilir olanı da o mu dersiniz?

Ben ve kardeşim, Yetkili servis için hep Zincirlikuyu'yu kullandık. Memnun kaldık diyebilirim ama işin kötüsü diğer yetkililerle bir tecrübemiz yok :)

denozor

birmot beylikdüzü için bir olumsuz paylaşımda benden olsun.
ufak bir kazadan ötürü sağ arka kapı değişti ve sağ arka çamurluk boyandı.
haklarını yemeyeyim kaporta işçiliği ve renk tutturma konusunda müthişler.
ancak gelelim kusura :
araç boyanırken iç kısıma örtü koymamışlar. arka koltuk full toz boyaydı.
daha da kötüsü:
araç boyandıktan sonra boya bölümünde bekledi sanırım aracın tamamı vernik uçuntusu kaplanmış. tüm camlar kaporta krom aksam pütür pütür vernik olmuş.
aracı bir gün geç aldım. dışarda bırakmışlar bende tozlandı zannettim. aracı teslim aldım. içerdeki tozlara da bir sürü söylendim kendi kendime.
aracı haftasonu yıkamaya götürdüm. yıka allah yıka banamısın demedi.
tekrar gerisin geri birmota götürdüm. bizim kusurumuz aracı bırakın temizleyeceğiz dediler. mecbur bıraktık.
ertesi gün gittim. facia 2 kat artmış aracı tiner benzeri birşeyle silmişler. belden aşağısı duruyor camlar silinmiş, üst kısım silinmiş, pek çıkmamış ama belden aşağısı hala facia. üstüne üstlük sildikleri madde neyse plastik aksamları ağartmış. Plastik aksam derken stop lambaları ön farlar, rüzgarlık ve bilimum plastik aksam.
hoppala dedik ustam ne yaptın ? zaten kötüydü siz birde üstüne tüy dikmişsiniz.
kaporta boya şefini çağırdılar. usta allahtan mert adammış. abi bizim kusur temizlemeci çocuğa verdik o yapamamış dedi. sen bana bırak, ben kendim pasta cila yapacağım dedi.
Elleri dert görmesin. çok da güzel yapmış pasta cilayı. ne kadar kusur varsa gidermiş yeni gibi yapmış.
velhasıl kelam birmotun işgüzarlığını boya ustasının ustalığı telafi etti.
.
bu sebeple birmot beylikdüzünde yaptıracağınız herhangi bir boya işçiliğinde önceden uyarınız.
2014 giulietta 1.4 multiair distinctive tct 170bg

octinum

You are not allowed to view links. Register or Login'unki gibi durumları aslında ben yetkili servis memnuniyet listesine yazıyorum. :) Tamam, o noktaların temizlenemediğini ilk farkettiğindeki sinir bozukluğunu filan ben çekmedim doğru ama servis yaptığı hatayı derhal kabul edip elinden gelen en iyi şekilde düzeltmiş. Anlaşılan denozor da bu servise gitmeye devam edecek.

denozor

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login'unki gibi durumları aslında ben yetkili servis memnuniyet listesine yazıyorum. :) Tamam, o noktaların temizlenemediğini ilk farkettiğindeki sinir bozukluğunu filan ben çekmedim doğru ama servis yaptığı hatayı derhal kabul edip elinden gelen en iyi şekilde düzeltmiş. Anlaşılan denozor da bu servise gitmeye devam edecek.
Birmot beylikdüzü mekanik , bakım ve  kaporta konusunda gayet başarılı. Gitmeye devam edeceğim tabiki. Hata eksiklik her serviste olabilir.
Kızdığım nokta şu : hatayı kabul ediyorsun aracı geri alıyorsun . Araç hazır diye arıyorsun ama hatayı düzeltip müşteri memnuniyeti sağlayacağına geçiştirip işin ehli olmayana verip hatayı tekrarlayıp kusuru daha da arttırıyorsun. Burada sanırım servisten çok kişileri eleştirmek lazım.



SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

2014 giulietta 1.4 multiair distinctive tct 170bg

octinum

You are not allowed to view links. Register or Login
Birmot beylikdüzü mekanik , bakım ve  kaporta konusunda gayet başarılı. Gitmeye devam edeceğim tabiki. Hata eksiklik her serviste olabilir.
Kızdığım nokta şu : hatayı kabul ediyorsun aracı geri alıyorsun . Araç hazır diye arıyorsun ama hatayı düzeltip müşteri memnuniyeti sağlayacağına geçiştirip işin ehli olmayana verip hatayı tekrarlayıp kusuru daha da arttırıyorsun. Burada sanırım servisten çok kişileri eleştirmek lazım.

Yo, aslında servisin kendisini eleştirmeli. Orada da tabii sorumluluk yöneticiler doğru gidiyor. Şimdi göz var izan var, o arabanın öyle teslim edilmemesi gerektiği belli. Düzeltilebileceği de belli. Demek ki birileri işgüzarlık yapmış. Onu engellemesi gereken de servisin kuralları ve bu kuralların en tepedeki uygulayıcısı. Yani düzgün bir yerin çalışanı bunu içselleştirmiş olmalı, o haliyle teslim etmek aklına bile gelmemeli.

textineer

Ben de yetkili servis olarak Birmot Beylikdüzü'nü kullanıyorum, taşındıktan sonra 5 senedir de iki aracımıda oraya götürüyorum. Açıkçası ben genel anlamda memnunum. Fakat bu şekilde bir davranış kabul edilemez tabii ki. Fakat en azından hatalarını kabul edip telafi etmeleride teselli olmuş sizin için.

Foxy

Bugün, Mengerler Ataşehir ve Zincirlikuyu Birmot 'u arayıp dizel otomatik Giulietta için ilk yıllık bakım ücretini sordum.
Mengerler 950 tl, Birmot 1200 tl fiyat verdi. Bu fiyatlar arasında fark neden kaynaklanır?

Sercan Keklik

You are not allowed to view links. Register or Login
Bugün, Mengerler Ataşehir ve Zincirlikuyu Birmot 'u arayıp dizel otomatik Giulietta için ilk yıllık bakım ücretini sordum.
Mengerler 950 tl, Birmot 1200 tl fiyat verdi. Bu fiyatlar arasında fark neden kaynaklanır?

yağ seçimi :)
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Foxy

Hangisine gitmeliyim karar veremedim.  Garanti bozulacağını bildiğim halde eskiden gittiğim  Sportivo'ya bilgi amaçlı fiyat sordum. Onlarda 580 Tl civarında olur dedi. Motul marka yağ kullandıklarını belirtti.
Yağ 300 lira fark eder mi?   :S :)

Sercan Keklik

You are not allowed to view links. Register or Login
Hangisine gitmeliyim karar veremedim.  Garanti bozulacağını bildiğim halde eskiden gittiğim  Sportivo'ya bilgi amaçlı fiyat sordum. Onlarda 580 Tl civarında olur dedi. Motul marka yağ kullandıklarını belirtti.
Yağ 300 lira fark eder mi?   :S :)

yetkilide ediyor :) normalde etmez
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

admin

You are not allowed to view links. Register or Login
Hangisine gitmeliyim karar veremedim.  Garanti bozulacağını bildiğim halde eskiden gittiğim  Sportivo'ya bilgi amaçlı fiyat sordum. Onlarda 580 Tl civarında olur dedi. Motul marka yağ kullandıklarını belirtti.
Yağ 300 lira fark eder mi?   :S :)

Kendi yağınızı alıp öyle gidin yetkili servise.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

Foxy


agucba

You are not allowed to view links. Register or Login
Kabul ederler mi o şekilde?

Ben You are not allowed to view links. Register or Login 'in dediği gibi yapmayı düşünüyorum. Bence etmemeleri için hiç bir neden yok. Neticede yağ özellikleri tuttuğu sürece bir sıkıntı olacağını sanmıyorum. Dizel motor için hangi kullanılıyor bilmiyorum ama MA için araştırmama göre Petronas/Selenia, Total ve Motul yağları var. Total konusunda henüz tam emin değilim, çünkü daha çok PSA araçları belirtiliyor.
Kendi adıma söylemem gerekirse, kendi yağımı alıp gitmeyi düşünüyorum. Hatta vites kutusu yağını değiştirtmek gibi bir düşüncem de var

///////////////

ertena

You are not allowed to view links. Register or Login
Kabul ederler mi o şekilde?

Ankara Akota özelinde konuşmak gerekirse evet kabul ediyorlar.

denozor

birmot beylikdüzüne bu cuma yıllık bakım ve muayene öncesi genel kontrol için gittim.
genel yaklaşım çok çok iyiydi.
servis bölümü , daha önce sıkıntı yaşadığım kaporta bölümünden müşteri ile çok çok daha alakalı.
muayene öncesi kontrol için gittiğimi belitmiştim. bakımın üzerinden 3 gün geçmiş, not almışlar genel muayeneye girdiğim gün aradılar, muayene ile ilgili sıkıntı varmı diye sordular.
pes dedim. bu tarz ufak nüanslar beni memnun ediyor.
Müşteri temsilcisi Gülçin hanım ve araçla ilgilenen Güray usta'ya ilgileri için teşekkür ediyorum.
2014 giulietta 1.4 multiair distinctive tct 170bg

ayredin1982

Birmot - Ankara Alfa Romeo Yetkili Servisi Açıldı.
Adres: Macun Mah. Bağdat Cad. No :97 Yenimahalle – Ankara
Telefon: 0312 591 86 00
You are not allowed to view links. Register or Login

Yeni servis ankaramıza hayırlı olsun, alternatif her zaman iyidir.

Ormanci

Yetkili Servisler süper ya, dün arkadaşım anlattı, ağzımla gülmedim...

Ortak bi arkadaşta E46 BMW 316ti Compact vardı, bagaj kapağı kilidi bozulmuş, servise gitmiş vatandaş. Adamı arıyorlar "bagaj kapağı sipariş ediyoruz" diye. Eh demiş sizin yapacağınız işi... Arabayı değiştirseydiniz yetmez kapak ya demiş. Gitmiş arabayı almış sanayide yaptırmış :D