Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



147 Baskı Balata Sorunsalı

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ugur_1903e

Arkadaşlar merhabalar.

Aracım 2004 147. baskı balata değişim zamanı geldi sayılır. bende araştırmalara koyuldum tabi hemen, araştırmalarımda forumda gördüm ki 2.0 ts manuel  baskı balatası kullanmak daha faydalı imiş ama gel sen bunu trabzonda fiat servisine anlat  :S anlatamadım tabiki. diğer satış yapan sitelerede baktım tabiki ama konu hakkında bilgim az olduğu için sipariş vermedim.

Fiat servisi şasi ile sorgulamada iki tip baskı balata çıktığını ve bakmadan hangisi olduğunu bilemeyiz deyince benim içime kurt düştü. Alfar dan felan  valeo 2.0 balatası sipariş etsem acaba uyumsuz olma gibi bir durum yaşar mıyım? Bilgi sahibi arkadaşların yardımını bekliyorum şimdiden teşekkürler.

(parçayı kendim alıp Bosch car servis e işi yaptırmayı düşünüyorum.)

tolga_ozhan

2.0 baskısının nesi daha iyi oluyormuş ve bunu söyleyenin gösterdiği kaynak neymiş.
Cidden meraktan soruyorum.

ugur_1903e

çekiş olarak faydalı olduğunu söyleyenler oldu. başka forumlardan da okumuştum ama tam bir bilgi yok tabi ortada.

Alfadanadam

You are not allowed to view links. Register or Login
2.0 baskısının nesi daha iyi oluyormuş ve bunu söyleyenin gösterdiği kaynak neymiş.
Cidden meraktan soruyorum.

Ben tecrübe etmedim ama ATA kullanıyor ve tavsiye ediyor.