Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



156 MK1 yeni tip buji kablosuyla değiştirme

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Testarossa

2001 156 aracımın kablolarını yeni tiple (her bobin kendi ana bujisini ve yardımcı bujisini ateşliyor) değiştirilse ne olur?
Daha önce deneyen oldu mu? Yabancı forumlar sorun olmadığı yazıyor.
this is all about passion

coyote

Söz konusu değişiklik Euro2 normundan Euro3 normuna geçerken yapılmış olan bir değişiklik. Biliyorsun E2 2.0TS'ler 155 beygirken E3'ler 150 beygir. Teknik detayı konusunda çok bir şey diyemem ama, şahsi görüşüm, tek başına böyle bir değişikliğin uygun olmayacağı yönünde. Bir de, neden böyle bir değişiklik yapmak istiyorsun?

Testarossa

You are not allowed to view links. Register or Login
Söz konusu değişiklik Euro2 normundan Euro3 normuna geçerken yapılmış olan bir değişiklik. Biliyorsun E2 2.0TS'ler 155 beygirken E3'ler 150 beygir. Teknik detayı konusunda çok bir şey diyemem ama, şahsi görüşüm, tek başına böyle bir değişikliğin uygun olmayacağı yönünde. Bir de, neden böyle bir değişiklik yapmak istiyorsun?
Bu aralar foruma giremedim.
Eski sistem "wasted spark" düzeninde yardımcı buji egzoz zamanında ateşleme yapıyor.
Yeni sistem E3 "TwinSpark" egzoz zamanında ateşleme yapmayıp, iki bujide emme zamanında ateşliyor.

Ben değişim yaptım ama tam olarak net fark söyleyecek kadar kullanamadım.Fikirlerim oluşunca forum ahalisiyle paylaşıcam.
this is all about passion