Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



156 Düşük Devirde Gaza Basmazken Silkeleme Sorunu

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

icebluesilversky

Merhaba, aranıza 2004 model 1.6 ts 156 sahibi olarak yeni katıldım. İlk arabam dolayısı ile hiçbir tecrübem yok.
 
Düşük hızlarda (1500) devir civarında ayağımı gazdan çektiğimde araba silkeleniyor, kullandığım silkeleme tabiri doğru mu emin değilim sanki frene basıp çekmişim gibi oluyor, gaza bastığımda sorun ortadan kalkıyor. Ayağımı gazdan çekince ufak çaplı yeniden silkeliyor düşük hızlarda. Rölanti devrim sabit, oynamıyor. Silkeleme? sorunu araba benzin ve lpgde farketmeksizin oluyor. Debimetreyi söküp temizledim ancak düzelmedi.Yarın Alfaline Nusret ustaya gideceğim ancak size de danışmak istedim. Konu ile ilgili forumda yazılanları okudum gaza basıldığında silkeleme yaptığından bahsedilmiş genelde o yüzden yeni başlık açtım.
 
Arabanın 10000 bakımlarını yaptırdım, trigerini en yakın zamanda değiştireceğim. Şuan param neredeyse kalmadı yazın çalışmaya başlayınca girişeceğim her şeyiyle. Şimdiden yardımlarınız için çok teşekkür ederim.

Testarossa

You are not allowed to view links. Register or LoginMerhaba, aranıza 2004 model 1.6 ts 156 sahibi olarak yeni katıldım. İlk arabam dolayısı ile hiçbir tecrübem yok.
 
Düşük hızlarda (1500) devir civarında ayağımı gazdan çektiğimde araba silkeleniyor, kullandığım silkeleme tabiri doğru mu emin değilim sanki frene basıp çekmişim gibi oluyor, gaza bastığımda sorun ortadan kalkıyor. Ayağımı gazdan çekince ufak çaplı yeniden silkeliyor düşük hızlarda. Rölanti devrim sabit, oynamıyor. Silkeleme? sorunu araba benzin ve lpgde farketmeksizin oluyor. Debimetreyi söküp temizledim ancak düzelmedi.Yarın Alfaline Nusret ustaya gideceğim ancak size de danışmak istedim. Konu ile ilgili forumda yazılanları okudum gaza basıldığında silkeleme yaptığından bahsedilmiş genelde o yüzden yeni başlık açtım.
 
Arabanın 10000 bakımlarını yaptırdım, trigerini en yakın zamanda değiştireceğim. Şuan param neredeyse kalmadı yazın çalışmaya başlayınca girişeceğim her şeyiyle. Şimdiden yardımlarınız için çok teşekkür ederim.
Merhaba hoşgeldiniz  :alfisti:
Km kaç, kilometreye göre ıstavroz olabilir, MK2 de kelebekten silkeleme çok yaşayan görmedim
this is all about passion
 
2009 159 JTSSW Rosso

1AL6FA6

You are not allowed to view links. Register or LoginMerhaba, aranıza 2004 model 1.6 ts 156 sahibi olarak yeni katıldım. İlk arabam dolayısı ile hiçbir tecrübem yok.
 
Düşük hızlarda (1500) devir civarında ayağımı gazdan çektiğimde araba silkeleniyor, kullandığım silkeleme tabiri doğru mu emin değilim sanki frene basıp çekmişim gibi oluyor, gaza bastığımda sorun ortadan kalkıyor. Ayağımı gazdan çekince ufak çaplı yeniden silkeliyor düşük hızlarda. Rölanti devrim sabit, oynamıyor. Silkeleme? sorunu araba benzin ve lpgde farketmeksizin oluyor. Debimetreyi söküp temizledim ancak düzelmedi.Yarın Alfaline Nusret ustaya gideceğim ancak size de danışmak istedim. Konu ile ilgili forumda yazılanları okudum gaza basıldığında silkeleme yaptığından bahsedilmiş genelde o yüzden yeni başlık açtım.
 
Arabanın 10000 bakımlarını yaptırdım, trigerini en yakın zamanda değiştireceğim. Şuan param neredeyse kalmadı yazın çalışmaya başlayınca girişeceğim her şeyiyle. Şimdiden yardımlarınız için çok teşekkür ederim.

Geçmiş olsun hocam. Vitesteyse normal. Usta kulaklara bakalım demişti. Benim 2 tane 1.6 ve 2.0 TS de de aynıydı. Sorun kelebek olan telli sistemlerde olabiliyor. Elektronik gaz pedalında sorun olmaz diye düşünüyorum. Eğer 5. Viteste yapıyorsa devirde oynama olmadan yapıyorsa debriyaj konusunda emin olun. Benim araba tut bırak yapıyordu. Sorun debriyaj çıkmıştı.

icebluesilversky

You are not allowed to view links. Register or LoginMerhaba hoşgeldiniz  :alfisti:
Km kaç, kilometreye göre ıstavroz olabilir, MK2 de kelebekten silkeleme çok yaşayan görmedim
Hoşbuldum, çok teşekkür ederim 360000'de araba.

icebluesilversky

You are not allowed to view links. Register or LoginGeçmiş olsun hocam. Vitesteyse normal. Usta kulaklara bakalım demişti. Benim 2 tane 1.6 ve 2.0 TS de de aynıydı. Sorun kelebek olan telli sistemlerde olabiliyor. Elektronik gaz pedalında sorun olmaz diye düşünüyorum. Eğer 5. Viteste yapıyorsa devirde oynama olmadan yapıyorsa debriyaj konusunda emin olun. Benim araba tut bırak yapıyordu. Sorun debriyaj çıkmıştı.
Teşekkür ederim. Viteste gaza basmazken yapıyor, özellikle 1. viteste 1500 devir civarında yüksek hızlarda hiç sorun yaşamıyorum yada daha az hissediliyor olabilir. Araçta daha büyük bir soruna yol açacak bir şey değilse inanılmaz rahatsız etmiyor şimdilik.

1AL6FA6

Şunu söyleyeyim. Eğer düşük devirde gazdan çekince fren yapıp bırakıyor sonrasında gaza basıncada bir silkeleme yaparak devam ediyorsa bu büyük bir durum değil. Bence rahatsız edecek ve bir sorun var hissi yaşayacak kadar olursa bir gösterin derim.

Testarossa

You are not allowed to view links. Register or LoginHoşbuldum, çok teşekkür ederim 360000'de araba.
Eğer otomobilinizin bakım geçmişine sahip değilseniz; eski sahibinden temin etmeye çalışırsanız ,servise gittiğinizde geçmiş bakımlar size sorunu bulmada klavuz olabilir. Ankarada iş bilmeyen alfa ustalarına düşmemeniz dileğiyle  :clover:
this is all about passion
 
2009 159 JTSSW Rosso