Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Alfa 5000 devirden sonra kesiklik

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Keox

#25
quote:

Büyük ihtimal contayı yakmışsınız sakın çalıştırmayın, başıma geldi direk servise çektirin


servise göstermedim fakat onlarda devirdaim ve termostat diyor. conta yaksan zaten suya yağ karışır su eksilir aşırı beyaz duman atarsın sulu şekilde falan dediler en başta benim hiç suyum eksilmedi. ve suyunuda kontrol ettim yağ karışmış gibi değil bakalım götürdüğümde cidden ne problemler çıkıcak :D anlıycaz.

Alfadanadam

#26
Her ihtimale karşı bu şekilde kullanmayın ve mümkünse bir alfa romeo servisine gidin bahsettiğiniz bakımlar için. Sıradan tamirciler bazen araca özel durumları teşhis edemeyebiliyorlar.

Keox

#27
haklısınız zaten kullanmıyorum bir ustam var sadece alfalara bakıyor. Ona götürücem çok ters zamanda oldu bu durum ay başını beklemek gerekcek :d

147BLACK

Arkadaşlar selam...
Yeni Alfa'mı gün geçtikçe tanıyorum ve eksiklerini bir bir anlamaya çalışıyorum. Yeni keşfettiğim şey ise aracın 3500 devirde 1-2 saniye kesiklik yapıp sonra tekrar hızlanmaya devam etmesi.
LPG'den dolayı mı yapıyor bilmiyorum. Bu akşam benzinde de deneyeceğim. Fakat genelde 3500 devirde ve birkaç kez de 3000 devirde yapması sanki varyatör ile alakalıymış gibi düşündürttü. Gerçi pek bariz bir varyatör sesi de yok. Şu an İzmir'deyim, Ankaraya dönünce baktıracağım. Siz ne düşünürdünüz böyle bir şey ile karşılaşsanız?
please teach me how to dream
I long to be more than a machine

Inan

Arda benim izmir de gittiğim özel servis var  oralarda bir şey olursa bir danış derim.

murat

Arda LPG'den yapar ama aşırı zorlamalarda olur genelde bu kesiklik, yani 3500 lerde pek yapmaması lazım..Bence önce LPG ayaryarını bir kontrol ettir, bakımını yaptır. En ucuz olanı bu ilk hareket için
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

Alfadanadam

You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaşlar selam...
Yeni Alfa'mı gün geçtikçe tanıyorum ve eksiklerini bir bir anlamaya çalışıyorum. Yeni keşfettiğim şey ise aracın 3500 devirde 1-2 saniye kesiklik yapıp sonra tekrar hızlanmaya devam etmesi.
LPG'den dolayı mı yapıyor bilmiyorum. Bu akşam benzinde de deneyeceğim. Fakat genelde 3500 devirde ve birkaç kez de 3000 devirde yapması sanki varyatör ile alakalıymış gibi düşündürttü. Gerçi pek bariz bir varyatör sesi de yok. Şu an İzmir'deyim, Ankaraya dönünce baktıracağım. Siz ne düşünürdünüz böyle bir şey ile karşılaşsanız?

LPG'den kaynaklanıp kaynaklanmadığını anlamak için makul bir süre benzinle kullanıp bakmak gerekir.
Eğer lpg'den ise belki montaj sonrası ayarı, aracı kullanırken de gözden geçirmemiş olabilirler. Yani normal kalibrasyonu rolantide yapıyorlar ama yol testi esnasındaki ayara genelde üşeniyorlar.
Ama önce benzinde bir süre kullanıp emin olmak gerekir.

burakaltun


You are not allowed to view links. Register or Login
Selam son günlerde alfam 5000 devirden sonra hafif bir iki kesiklik yaşıyor daha sonra toparlayıp 7000 devirleri görmekte ama orada yani 5000 devir ile 6000 devir arasında bir iki bazen üç silkelemeden sonra toparlıyor.Sebep ne olabilir acaba bu sorunu daha önce yaşayan varmı?Saygıyla kalın.

Eksoz sisteminde delik vs kaçaklar olabilir. Benzin pompasi problemide olabilir başka bir aracimda benzer birsey yasamistim 5000 devirden sonra 200küsür beygirlik araba gitmiyodu. Debimetrede olabilir tabi geçmiş olsun


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

universeee

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
Selam son günlerde alfam 5000 devirden sonra hafif bir iki kesiklik yaşıyor daha sonra toparlayıp 7000 devirleri görmekte ama orada yani 5000 devir ile 6000 devir arasında bir iki bazen üç silkelemeden sonra toparlıyor.Sebep ne olabilir acaba bu sorunu daha önce yaşayan varmı?Saygıyla kalın.

Eksoz sisteminde delik vs kaçaklar olabilir. Benzin pompasi problemide olabilir başka bir aracimda benzer birsey yasamistim 5000 devirden sonra 200küsür beygirlik araba gitmiyodu. Debimetrede olabilir tabi geçmiş olsun


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Abi ne hortlatmışsın konuyu be, helal olsun :) İki sene geçmiş üstünden...

Ekstra bilgi her zaman iyidir tabi, ileride sıkıntı yaşayanlara fikir olur o ayrı  :alfisti:
2005 Alfa Romeo 147 1.6TS Distinctive 2013-2016
2013 Nissan Qashqai 1.5 dci Tekna 2016 - ...