Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



ALFA ROMEO GTV V6 TB ALİP VERME YAPİYOR

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Erkay KAHYA

You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaşlar ibrede az oynama var çalışırken nedendir

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Alıp vermeyle alakalıdır.  :D

Bence aracınızı bilgisayara bağlatın. Acaba hata veriyor mu?
Genelde; debimetre, gaz kelebeği, buji kablo, bobinler olabilir.

01hakan




Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

COURE SPORTİVO

01hakan

Video bu ibre azda olsa oynuyor

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

COURE SPORTİVO

max-ime


İrmik helvası üzerine su içinçe şişme yapıyor. Bence ondandır.

Tolga033

You are not allowed to view links. Register or Login

İrmik helvası üzerine su içinçe şişme yapıyor. Bence ondandır.
:D Yani soda mı lazım abi.

blackgear

Motor bitmiş hocam, rektefiye gerek desem arkadaşlar kızacak, psikolojiniz bozuk, bi ruh hastalıkları bölümüne uğrasanız diyeceğim, siz kızacaksınız.

İyisi mi siz bir an evvel forum kurallarını okuyun, uyarı da aldınız. Yakın zamanda uzaklaştırılmanız kaçınılmaz gibi...

Selamlar...

Alfadanadam

Benim bilgisayar mı açmıyor anlamadım ama siyah bir ekran görüyorum. Sol üstte park lambası açık ibaresi var altında da bir ışık. Gerisi de karanlık.

01hakan

tam ekran yapınca gözüküyor... dün akşam çektim..
COURE SPORTİVO

ozoozo

You are not allowed to view links. Register or Login

İrmik helvası üzerine su içinçe şişme yapıyor. Bence ondandır.

2 ciğer dürüm gömsün gtv v6 değil v10 gibi çalışır üstüne bide baklava çaktımı aabbaaaaaoooğğvv ibreyi çok fena oynatır

Jrnecmi

Kesinlikle debimetre ya da lambda sensörü.. Kesin debimetre mi anlamak için,  debimetreyi sökün,  iyi bir balata spreyi alın ( würth, berner gibi)..Güzelce sıkın debimetrenin içine özellikle ortadaki içinde sensörün olduğu yere... Sonra geri takın, Alıp verme Kısmen azaldı ise sorun debimetrededir, tamiri olmaz yenisini Alıp takın..  Eğer sorun dvm ediyor ise bu kez lambda sensörüne bakın; lambda sensörü egzost sisteminin üzerinde dir, kendiniz bakamazsınız, examiner olan bir servise götürüp lambda sensörüne baktırın..  Kesin sonucu size verirler... Debimetre 150 175 tl civarı, lambda sensörü ise 250 300 civarı...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Alper



You are not allowed to view links. Register or Login
Kesinlikle debimetre ya da lambda sensörü.. Kesin debimetre mi anlamak için,  debimetreyi sökün,  iyi bir balata spreyi alın ( würth, berner gibi)..Güzelce sıkın debimetrenin içine özellikle ortadaki içinde sensörün olduğu yere... Sonra geri takın, Alıp verme Kısmen azaldı ise sorun debimetrededir, tamiri olmaz yenisini Alıp takın..  Eğer sorun dvm ediyor ise bu kez lambda sensörüne bakın; lambda sensörü egzost sisteminin üzerinde dir, kendiniz bakamazsınız, examiner olan bir servise götürüp lambda sensörüne baktırın..  Kesin sonucu size verirler... Debimetre 150 175 tl civarı, lambda sensörü ise 250 300 civarı...


Sent from my iPhone using Tapatalk

V6 tb de debi sizin dediğiniz gibi değildir.
Hele hele 150 tl hiç değil.
Açıkçası debi eğer kurcalanmadı ise bozulmaz kolay kolay ama sağolsun  bizim ustalar ilk ona el atarlar.
Ayarı tutturmak çok çok zordur.
Eğer debi ise sorun büyük geçmiş olsun.
Lambda sensörü ise ki bence değildir en kolay çözüm olur.
Bence ilk olarak rolanti valfinin fişini söküm ve biraz bekleyin eğer devir biraz yüksekte olsa oturuyorsa sorun bunda değildir. Ama eğer hiç hareket yoksa aynı devam ediyorsa dalgalanma rolanti valfini temizlemek ile başlayıp değişimine kadar gidebilir.
Buji kabloları atlama yapıyor olabilirler ki genelde çok rastlanır.
Ateşleme bobini ve Tevzi makarası da bi elden geçirilip kontrol edilmeli.
Buarada her 20 bin km de bir subap ayarı yaptırmanız yararınızadır.



SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Jrnecmi


You are not allowed to view links. Register or Login


You are not allowed to view links. Register or Login
Kesinlikle debimetre ya da lambda sensörü.. Kesin debimetre mi anlamak için,  debimetreyi sökün,  iyi bir balata spreyi alın ( würth, berner gibi)..Güzelce sıkın debimetrenin içine özellikle ortadaki içinde sensörün olduğu yere... Sonra geri takın, Alıp verme Kısmen azaldı ise sorun debimetrededir, tamiri olmaz yenisini Alıp takın..  Eğer sorun dvm ediyor ise bu kez lambda sensörüne bakın; lambda sensörü egzost sisteminin üzerinde dir, kendiniz bakamazsınız, examiner olan bir servise götürüp lambda sensörüne baktırın..  Kesin sonucu size verirler... Debimetre 150 175 tl civarı, lambda sensörü ise 250 300 civarı...


Sent from my iPhone using Tapatalk

V6 tb de debi sizin dediğiniz gibi değildir.
Hele hele 150 tl hiç değil.
Açıkçası debi eğer kurcalanmadı ise bozulmaz kolay kolay ama sağolsun  bizim ustalar ilk ona el atarlar.
Ayarı tutturmak çok çok zordur.
Eğer debi ise sorun büyük geçmiş olsun.
Lambda sensörü ise ki bence değildir en kolay çözüm olur.
Bence ilk olarak rolanti valfinin fişini söküm ve biraz bekleyin eğer devir biraz yüksekte olsa oturuyorsa sorun bunda değildir. Ama eğer hiç hareket yoksa aynı devam ediyorsa dalgalanma rolanti valfini temizlemek ile başlayıp değişimine kadar gidebilir.
Buji kabloları atlama yapıyor olabilirler ki genelde çok rastlanır.
Ateşleme bobini ve Tevzi makarası da bi elden geçirilip kontrol edilmeli.
Buarada her 20 bin km de bir subap ayarı yaptırmanız yararınızadır.



SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Haklısınız, ben Aracın v6 olduğunu atladım,
Aklım2.0Ts ve gitti.. V6 nın debimetresi ne kadar bilmiyorum..
Rolanti valfi ise geçmiş olsun, tamiri olmaz, Yaptım, tamir ettim derler, sorun Bir süre sonra gene başlar, değişmek Şart...
Lambda basit sorundur ama genelde ondan çıkar, lambda sensörü egzosdan çıkan gaz seviyelerini sağlıklı aktarmayınca beyne, ve sürekli "değişen" hatalı veri aktarır ise araç aptal olur..
Buji kabloları atlama yapması olabilir..  Ancak şunuda unutmayın, buji kablosu atlama yapıyor ise, araca gaz verirkende kesiklik yapar.... Ama daha önemlisi arıza buji kablosunda ise ve sorunu çözemeyip foruma kadar taşıdı iseniz hemen ustanızı, servisinizi değiştirin ..



Sent from my iPhone using Tapatalk

01hakan

teşekürler arkadaşlar ama bir ay istanbuldaki sahibini aradım debimetre arızalıyıdı dedi takma dedi ben takmadım yenisini aldım değiştirmeyi pazartesi yaptırcam ama mersindeki akdeniz otomobil gtv ye bakarmı onuda merak ediyorum...
COURE SPORTİVO

ATA

#38
Dayanamadim editledim...


Beklide sağlam olan debimetre bu tip öneriler yüzünden bozuluyor :) yapmayin etmeyin, bilmediğiniz işlere ezbere tavsiye vermeyin... Bu motorlarin debimetresi yurtdisinda bile yok artik! Balata spreyi ile debimetreleri temizlemeyin.

Videodan bende hic bir sey anlamadim ancak rolanti valfini kontrol etmenizi tavsiye ederim. Ve bu tip rolanti bozukluklarina sebep olarak emis-basinc hattinda kacak var mi onu kontrol edin. Eger boyle bir kacak varsa arac tam performansla yurumeyecektir.


Tapatalk
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

01hakan

#39
Adamakilli yarin çekip atarim videoyu

editörün notu: sanırım böyle demek istediniz

HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
COURE SPORTİVO

01hakan

Sorun çözüldü arkadaşlar

C6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

COURE SPORTİVO

Erkay KAHYA

Sorun neymiş?
Bu kadar alıp verdi, nasıl düzeldi?

rain man

Veresiye defterini yırtmış o zaman gtv.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD Q2 2009

01hakan

Lambda sensörü

C6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

COURE SPORTİVO