Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Birmot neden bu kadar pahalı?

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

badiercan

#25
kendım makına teknısyenıyım gemı makınaları bolumu katılıyorum sıze ama ınanmayacaksınız belkı alfaları bılen yok koskoca sanayıı sıtesınde aır bag alarmını sondurebılecek alfa uyumlu  sıstem bulamadım bırmota gıttım

Keox

#26
quote:

abs ışığı yanarken ABS sistemi çalışmaz. Ama fren sisteminin çalışması için ABS'ye ihtiyacı yoktur. Sizin aracın ya bahsettiğiniz sensörü bozuk ya da o sensörün bağlantı yerlerinde sıkıntı var. Mevsim ıslak mevsim, bağlantı yerleri ıslanmış olabilir.



şu durumda çalışmaması benim için daha iyi aslında ama abs ışığı yanarken  bir kaç kere düz ve kuru yolda ani frenler yaptım abslerin deverey girdiğini hissettim ben şöyel düşündüm ön yağ abs devre dışı kalıyor fakat diğerleri  devreye giriyor diye düşündüm tabi nekadar doğru bilemedim ama abs ışığı sönük ise eyvah diyorum çünki ek ayağımı frene attımda dokunmam ile birlikte kütküt vuruyor birazdaha basında sanki fren pedalının altına takoz koyulmuş gibi takılıyor ve basılmıyor frene bir kaç defa bs çek yaptığımda ışık yanıyor ve fren pedalıda yumuşuyor ya nerden gittim birmota abs ışı dediysem onlar baktıktan sonra bu olayda olmaya başladı zaten:( ondan önce böyle değildi

Alfadanadam

#27
quote:

kendım makına teknısyenıyım gemı makınaları bolumu katılıyorum sıze ama ınanmayacaksınız belkı alfaları bılen yok koskoca sanayıı sıtesınde aır bag alarmını sondurebılecek alfa uyumlu  sıstem bulamadım bırmota gıttım




Bosch Car Service'lere gidebilirsiniz. Bosch'un cihazı o anlamda her işinizi görür. Merkez, Bafra, Çarşamba ve Terme'de var görünüyor yakın olarak.


Alfadanadam

#28
quote:

quote:

abs ışığı yanarken ABS sistemi çalışmaz. Ama fren sisteminin çalışması için ABS'ye ihtiyacı yoktur. Sizin aracın ya bahsettiğiniz sensörü bozuk ya da o sensörün bağlantı yerlerinde sıkıntı var. Mevsim ıslak mevsim, bağlantı yerleri ıslanmış olabilir.



şu durumda çalışmaması benim için daha iyi aslında ama abs ışığı yanarken  bir kaç kere düz ve kuru yolda ani frenler yaptım abslerin deverey girdiğini hissettim ben şöyel düşündüm ön yağ abs devre dışı kalıyor fakat diğerleri  devreye giriyor diye düşündüm tabi nekadar doğru bilemedim ama abs ışığı sönük ise eyvah diyorum çünki ek ayağımı frene attımda dokunmam ile birlikte kütküt vuruyor birazdaha basında sanki fren pedalının altına takoz koyulmuş gibi takılıyor ve basılmıyor frene bir kaç defa bs çek yaptığımda ışık yanıyor ve fren pedalıda yumuşuyor ya nerden gittim birmota abs ışı dediysem onlar baktıktan sonra bu olayda olmaya başladı zaten:( ondan önce böyle değildi



Sistem tüm sensörler sağlıklı bilgi vermeden çalışamaz. Zaten ABS'nin mantığı, tekerlekler arasında hız farkına bakarak karar vermektir kayma olup olmadığına. Arızalı sensörü devreden çıkaralım diğerleri çalışsın diye bir durum söz konusu değil. Sizin sistemin herhangi bir noktasındaki sağlıksız bilgi alışverişi sebebiyle ABS ilk önce işi kendi çözmeye çalışıyor ama işin içinden çıkamıyor sonra da ışığını yakarak "ben anlamadım hiçbirşey, başının çaresine bak, ABS artık devre dışı" diyor. Sizin tuğla gibi dediğiniz evre, işte o ABS sisteminin mevzuyu anlama ve çözme safhaları.

murat

#29
Yok hiç olmuyorsa, doğru Ankara derin ben, size yaptıkları tespitleri önceden telefonla ustaya bildirip c.tesi sabah erken orda olmak kaydıyla bu olayların hepsini çözersiniz.
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

147BLACK

#30
Varyatör konusunda e-bay üzerinden siparişi tavsiye edeceğim. Uygun fiyatlı bir varyatör ilanı verilip paypal gibi bir ödemeyle 10 gün içinde getirtilebilinir. Ben öyle yapmıştım ve 1 senedir aracın motorunda. Gayet iyi bir iş yaptığımı düşünüyorum.
please teach me how to dream
I long to be more than a machine

Keox

#31
Debimetre sorunumu bir arkadaşım sağ olsun 300tl ye hallettim 0280217111 ALFA 145, 155, 156, GTV, FIAT BRAVO orjinal bosch
arkadaşımda fiat bravo var geçen konuşurken bende var dedi uygun diyebiliyorum dedi seri numaralarını kontrol ettim aynı parçaydı oda 1 kere takmış 4 saat kullandım dedi sonra bobinlerinde problem olduğunu öğrenince eskisini taktırdım dedi 700tl ye almış 6 aydır evde duruyor dedi bende aladım ondan

size bir sorum olucak sanırım bu parçayı bende takabilirim basit bir işlem sanırım bir kaç siteden araştırdım ve videolarını buldum izledim sıkıntı yaşamam sanırım sadece sizede sormak istedim değişimi yaparken + bir işlem var mı yanlış bilmiyorsam çıkartıp yenisi taktığımda beyinden hata alıcam eski aracımda öyle yapardı beyin soketini çıkartıp taktığımda düzeliyordu bunda da aynı işlemi yapmam gerekiyormu?? yardımcı olursanız sevinirim.

Keox

#32

Keox

#33
You are not allowed to view links. Register or Login

son sıkıntım bunlar sizce takım olarak verildiğini yazıyor aynı aynı sorduğumda 150 bujiler 200 civarıda kabloları tutuyordu. 1998 model 156 alfama bunlar uygunmu buji üstündeki numaralarına sökmeden göremediğim için sizlere sormak istedim

Alfadanadam

#34
Linkte verilen bilgiler doğrudur. NGK bujiler.

Keox

#35
quote:

Linkte verilen bilgiler doğrudur. NGK bujiler.



ok tşk ederim

murat

#36
Müdür bujiler ngk da arkadaş kabloları filan acaba fiyata dahil mi diye sormuş sanırım ...
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

Alfadanadam

#37
Buji kablolarını almadan önce sormak gerekir. Buji kablo bağlantı şekilleri faz3 motorda değişti çünkü.

Keox

#38
anladım buji kablolarıda değişik oluyorlar yani tşk

Anıl

#39
quote:

Debimetre sorunumu bir arkadaşım sağ olsun 300tl ye hallettim 0280217111 ALFA 145, 155, 156, GTV, FIAT BRAVO orjinal bosch
arkadaşımda fiat bravo var geçen konuşurken bende var dedi uygun diyebiliyorum dedi seri numaralarını kontrol ettim aynı parçaydı oda 1 kere takmış 4 saat kullandım dedi sonra bobinlerinde problem olduğunu öğrenince eskisini taktırdım dedi 700tl ye almış 6 aydır evde duruyor dedi bende aladım ondan

size bir sorum olucak sanırım bu parçayı bende takabilirim basit bir işlem sanırım bir kaç siteden araştırdım ve videolarını buldum izledim sıkıntı yaşamam sanırım sadece sizede sormak istedim değişimi yaparken + bir işlem var mı yanlış bilmiyorsam çıkartıp yenisi taktığımda beyinden hata alıcam eski aracımda öyle yapardı beyin soketini çıkartıp taktığımda düzeliyordu bunda da aynı işlemi yapmam gerekiyormu?? yardımcı olursanız sevinirim.


Debimetreyi sökmesi çok basit ama benim tavsiyem daha basit, komple debimetreyi sökmeyin, yuvarlak gövdesi kalsın sadece soketin girdiği sensör kısmını sökün,yenisininde bu kısmını direkt takın,şöyle bir durumda var, beşgen bir anahtar sökebiliyor bunu ben nalburdan almıştım 1-2TL'ye, başka birşey ile denemeyim vidalar yalama olmasın ben değiştirdim,herhangi bir güncelleme yapmadım,sorunda olmadı, daha doğrusu sorunum çözülmüştü!
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB