Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



156 Sürekli patlayan emme manifoldu (S. ÇÖZÜLDÜ)

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

n/a

#50
geçmş olsun..sonunda çözüme ulaşıldı..

yanlız ustanız tanıdık,iyi vs. olabilir,bilgisizlik,tecrübesizlikle hatada yapabilir ancak  şunu yaptım bunu taktım deyip te sonra başka birşey çıkıyorsa,diğer hatalarına değil yalanına bakarım ve bu çok büyük bi ayıp bnce..

n/a

#51
Haklısın.

Yalnız sahsi kanımca kendisi de ne taktıgını hatırlamıyordu. Hatası ısrar etmeme ragmen kontrol amaçlı olarak bujilere ve sente ayarına bakamaması. Bilgisine çok güvendi ve bizi mafetti.

n/a

#52
quote:

Haklısın.

Yalnız sahsi kanımca kendisi de ne taktıgını hatırlamıyordu. Hatası ısrar etmeme ragmen kontrol amaçlı olarak bujilere ve sente ayarına bakamaması. Bilgisine çok güvendi ve bizi mafetti.


İyi de çift tırnaklı buji taktığını söylemiş size, çıkan bujiler tek tırnak diyorsunuz. Bu adam çift tırnaklı ile tek tırnaklıyı ayıramıyorsa gitsin kebapçı açsın... Bu ihmal değil bence. Fazla iyi niyetli yaklaşıyorsunuz.

n/a

#53
quote:

İyi de çift tırnaklı buji taktığını söylemiş size, çıkan bujiler tek tırnak diyorsunuz. Bu adam çift tırnaklı ile tek tırnaklıyı ayıramıyorsa gitsin kebapçı açsın... Bu ihmal değil bence. Fazla iyi niyetli yaklaşıyorsunuz.



Valla bilemiyorum, belki de sinirlerim iyice hoplamasın diye polyannacılık oynuyorum ama bildiğim tek bişey var artık bu konuyu hafızamdan bile silmek istiyorum :)

Bir süre daha deneme sürüşü gibi kullanıp sorunun çözüldüğünden tamamen emin olduktan sonra arabayı satarım. Aslında daha önce satacaktım ama bu şekildeki arabayı alıcıdan habersiz satmak kelimenin en basit haliyle insanlığa sığmazdı.

Satılık ilanımı tekrar aktif hale getirdim ama bir süre denemek istediğim için gelen teklifleri de ağırdan alıyorum :)

n/a

#54
araba 3 diş kaçık çıktı diyorsunuz ama bu 3 diş kaçıklık sibopların eğilmesine sebep olmadımı 3 diş kaçıklık değil 2 dişte bile marşa basılsa araba sibopları eğer diye biliyorum.ama neyse arızanızın çözüldüğüne sevindim.kazasız belasız günler.

n/a

#55
Evet haklısınız bu konuda, ben de ilk 3 dişi duydugumda kapağı açalım dedim direk. Hatta satmadan önce oyalanmamın sebebi biraz da bu çekincemdir.

Yalnız şöyle bişey var, hatalı yapılan bakımda varyatör bakımı da yapılmıstı. Bu bakımda varyator en yuksek devirde aldıgı konuma yani son dereceye sabitlenmiş durumda idi. bu konumdayken sente yaklasık 1.5 diş kacık haldeymiş. Varyatoru olması gereken yere alınca emme sentesinin kaçıklığı da 3 dişe çıkmış.

Yani araba 1.5 diş civarı kaçık sente ile yürümüş. Şu anda makinenin calışması cok düzgün. (Gecen gece deneme amaçlı olarak 130 hp lik 1.9 tdi superb ile kaldırdık. 3. vitesin sonlarına dogru 2 boydan fazla mesafe vardı aramızda)