Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Buji Yardım

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ejelibonum

Arkadaşlar iyi geceler

Aracın bujilerini değiştirecegim orjinal bujiler ngk ama cok pahalı 300tl bosch bujiler nasıldır ve fiyatları nedir bilgisi olan arkadaşlar varsa paylaşırsa sevinirim.

Alfadanadam

#1
Bosch bujilerin birebir karşılığı yok. Yani nasıl desem, var ama ömürleri aynı değil. Daha kısa sürede değişim gerektiriyor. Bosch buji kullanıp hiç şikayeti olmayan da var, şikayetçi olan da.

ku2

#2
300 TLye 8 buji aslında fena fiyat değil NGK için..
Sonuçta kullanım ile orantı kurarsanız..uzun bir süre kullanacaksınız.. Bu rakamı o süreye bölün, aslında çok fazla olmadığını görürsünüz.
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

ejelibonum

#3
anlaşılıyorkı ngk şart :)

arabam 133 bınde bana gore 2. bujisi diye dusunuyorum aslında 200 bınde degıstırmem gerkıyor ama arabam fazla yakıyor araca baktırdım bırkac ustaya ama 2 usta mutlaka degistir diyor 1 tanesi hep kafamı celiyor :) değistirme bujilerin iyi diye ne yapıcam sasırdım :)

Alfadanadam

#4
Eskiden 100.000'lik buji derlerdi ama artık bizim memleketin yakıt kalitesinden midir nedir o kadar süre kullanabileni görmedim. Genelde 45-60.000 arası değişim ihtiyacı oluyor.

dixi

#5
ngk daha dayanıklıdır. pahalı gibi gözükebilir ama daha uzun süre kullanacağın için karlı olacaktır

badiercan

#6
ngk dan sasma derım 300 tl fazla bı para deıl bujı omru acısından  hem bızım arabalarımız bujıyı sever

ku2

#7
Bülent'in dediği gibi 45-60 arası gider..100.000 diyorlar ama..
Hadi 50 bin gitsin.. Yılda 12.500 yapsan, 4 yılda 50.000 yaparsın.

300 TL / 4 yıl = 75 TL yıllık ya da :)))
300 TL / 48 ay = 6.25 TL aylık :))

Bence değer almaya.
Ben benim v6'ya 240 TL bayılmıştım 2010 yılında.
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

murat

#8
Yılmaz Usta 250 ye veriyor ilan burda

You are not allowed to view links. Register or Login
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

murat

#9
Veya burdan yani kaynağından 4 çift tırnak 4 tek tırnak olmak üzere bir kombo yaparak 5 taksitle de almak mümkün

Burdan doğru seçimleri yapma konusunda Bujidahilherşeydenanlayanadam daha iyi yardımcı olabilir

You are not allowed to view links. Register or Login
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

Alfadanadam

#10
PMR7A ve BKR6EKPA bujilerimiz. NGK buji markette çok pahalı.

murat

#11
Bu niye ucuz ? İridium değil mi acaba?
You are not allowed to view links. Register or Login

Çünkü bu da var?

You are not allowed to view links. Register or Login
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

Alfadanadam

#12
Alıntı Yap
Bu niye ucuz ? İridium değil mi acaba?
You are not allowed to view links. Register or Login

Uyumlu diye sattıkları bu bujilerin 4 tanesi honda scooter bujisi, 4 tanesi de harcı alem astra bujisi. Sakın aldanıp ta satın almayın.

ercan zengin

You are not allowed to view links. Register or Login
Veya burdan yani kaynağından 4 çift tırnak 4 tek tırnak olmak üzere bir kombo yaparak 5 taksitle de almak mümkün

Burdan doğru seçimleri yapma konusunda <b>Bujidahilherşeydenanlayanadam</b> daha iyi yardımcı olabilir

You are not allowed to view links. Register or Login
ya abıcım ngk markette 500 tl yı gecıyo bujıler takım olarak cıddı para bu

mahoretti

190+205 = 395 tutuyor ya... başka bişeylerde mi lazım ?

ercan zengin

ya cok ama cok pardon yanlıs hesaplamısım ben kafam dalgındı bıraz 394 bujı 6 lıra kargo su var

Inan

İyi oldu bu başlık buji konusunda da bilgi sahibi oldum.Benim 156 tıda Bosh var ki 50 binde değişmiş ben 83 bindeyim bu kış değişecekler.Bujilerle birlikte başka neler değiştiriliyor?

Alfadanadam

Bujilerin bağlantılı olduğu başka parça yok. Ancak sökülünce buji kablolarınd ahasar var mı kontrol edilirse iyi olur. Buji fiyatları ngk markette her zaman daha pahalı. Başka yerlerden temin etmeniz daha iyi olur.

Inan

Teşekkürederim, bujiler için gerekli araştırmaya başladım.

Musty

Merhaba arkadaşlar aracimin bujilerini degistiricem malum 8 adet takım olarak satılıyor ve orjinal olarak satilanlar 280 tl civarı fakat farklı bi firmada yarısından daha ucuz bi fiyata champion marka olduğu söylendi orjinalini satan arkadaş ise daha ucuz buji takımlarının olduğunu fakat o bujilerin ateşleme degerlerinin düşük olduğunu ve araçta sorun yaratabileceğini iddaa etmekte sizce klasik satıcı mantigimi yoksa haklılık payı varmı? Kısacası bu champion marka satılan bujiler işimi  görürmu? Patlatma tekleme vs sorunlar yasatirmi yardımlarinizi rica ediyorum  :alfisti:

Cuore Sportivo

You are not allowed to view links. Register or Login
Merhaba arkadaşlar aracimin bujilerini degistiricem malum 8 adet takım olarak satılıyor ve orjinal olarak satilanlar 280 tl civarı fakat farklı bi firmada yarısından daha ucuz bi fiyata champion marka olduğu söylendi orjinalini satan arkadaş ise daha ucuz buji takımlarının olduğunu fakat o bujilerin ateşleme degerlerinin düşük olduğunu ve araçta sorun yaratabileceğini iddaa etmekte sizce klasik satıcı mantigimi yoksa haklılık payı varmı? Kısacası bu champion marka satılan bujiler işimi  görürmu? Patlatma tekleme vs sorunlar yasatirmi yardımlarinizi rica ediyorum  :alfisti:

buji riske girilecek bir parça değildir. işi görür olsaydı herkes onu kullanırdı. İlacını:NKK pahalı da olsa ucuz da olsa uygunu bu (:

45volkan45

Benim alfa mı götürdüğüm ustam (alfa sevisi değil ve ailecek görüştüğüm birisi) mutlaka orginal buji takılmasından yana,çok ısrar ettim ucuz muadil buji takalım diye, ama anlattıklarını kısaca size aktarayım." Uygun olmayan buji kullandığımızda araçta performans kaybı yada artışı yaşarız ama önemli olan bu değil, farklı ateşlemeye bağlı olarak ateşleme bobinlerin arızalanır üç kuruştan kaçarken daha fazla hasar açarsın" Ustamın sözlerini aktardım Karar tabi ki sizin

ismet

ben aracı aldığımda buji champion idi. anında değiştirdi usta :)
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

Musty

Neyse NGK Başkasi yalan burdan bu çıkar.. :haydi:

alfistahakan

BOSCH da kullanabilirsiniz.
Hakan
Forever Alfa