Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: Detailing, İç - Dış Kozmetik Bakım Hakkında Bilgiler-Sorular-Cevaplar  (Okunma sayısı 63090 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

agucba

  • Amministratore
  • İleti: 8.877
    • Çevrimdışı
https://www.nasiol.com/tr/nasiol-nl272-tr/

Bu ürün ile ilgili bilgisi, tecrübesi olan var mı?
Almanya'dan bir tanıdık soruyor ve bilmediği bir ürün için, memnun kalmaması durumunda, yaklaşık 180 EUR vermek istemiyor. Numune olarak elimde 5 ml bile olsa yeterli olur diyor.

@ilbey666
İlbey, belki senin tecrüben veya bilgin vardır?

///////////////

Bandırmalı

  • Membro
  • İleti: 688
    • Çevrimdışı
Ben uzun yıllardır 145 ile başlayan serüvenimde hep boyasız olsun değişensiz olsun diyerek 3 e 5 vermiş bir kullanıcı olarak artık yeter diyorum.
ya arkadaşlar nedir bu boya takıntısı. yeter artık. ağır kazası olmayan boyası adam gibi yapılan bir araç almak yerine vernik yanıklı olsun ama illa da boyasız olsun diyerek milletin hurdalarını topladık. Yeter artık.
Evet değişeni olmasın ama temiz bakımlı fark etmez kaçıncıya boyandığı. Mesai başlar başlamaz bir adam gibi boyacı arıyorum. harbi hakkını isteyecek ve aldığı parayı hak edecek bi usta bulur bulmaz 159 u komple boyaya sokucam. yeter bu km ve boya takıntısı. tampon da sürtme arka tamponda çöp konteynere sürtme kapıda market arabası sürtme yeter artık valla yeter bıktım... beni çok az kişi tanır. servisim parça tedarik çim bilir beni. 3 ile beşi kıyaslamam. Ama her şeyin bir limiti  vardır..
Ön tamponu değiştirdim arka tamponu değiştirdim. Motor aksamına girmeyeceğim. Araçta değişmedik bi şöför kaldı. şimdi ben 159x2 harcadım. Eeee ne oldu yamalı boğça gibi mi gezicem ..  Boya haktır. İtiraz eden olabilir.. O da ayrı bir mesele...

ekdellal

  • Membro
  • İleti: 90
    • Çevrimdışı
Ben uzun yıllardır 145 ile başlayan serüvenimde hep boyasız olsun değişensiz olsun diyerek 3 e 5 vermiş bir kullanıcı olarak artık yeter diyorum.
ya arkadaşlar nedir bu boya takıntısı. yeter artık. ağır kazası olmayan boyası adam gibi yapılan bir araç almak yerine vernik yanıklı olsun ama illa da boyasız olsun diyerek milletin hurdalarını topladık. Yeter artık.
Evet değişeni olmasın ama temiz bakımlı fark etmez kaçıncıya boyandığı. Mesai başlar başlamaz bir adam gibi boyacı arıyorum. harbi hakkını isteyecek ve aldığı parayı hak edecek bi usta bulur bulmaz 159 u komple boyaya sokucam. yeter bu km ve boya takıntısı. tampon da sürtme arka tamponda çöp konteynere sürtme kapıda market arabası sürtme yeter artık valla yeter bıktım... beni çok az kişi tanır. servisim parça tedarik çim bilir beni. 3 ile beşi kıyaslamam. Ama her şeyin bir limiti  vardır..
Ön tamponu değiştirdim arka tamponu değiştirdim. Motor aksamına girmeyeceğim. Araçta değişmedik bi şöför kaldı. şimdi ben 159x2 harcadım. Eeee ne oldu yamalı boğça gibi mi gezicem ..  Boya haktır. İtiraz eden olabilir.. O da ayrı bir mesele...
Tüm otomotiv aktör ve taraflarının bu bilince gelmesi dileklerimle destekliyorum. Kolay gelsin ve iyi bayramlar.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Dellobaltino

  • Membro
  • İleti: 513
    • Çevrimdışı
Boyatmak da sıkıntı yok da değişmesinde ne sıkıntı var? Şahsen yamulan çamurluğun çekiçle düzeltilip sonra da macunlanıp boyanmasındansa orjinal sıfır çamurlukla değişmesi daha içime sinen bir durum. Resimle, fotoyla ağır bir kazadan dolayı değişmediği ispatlandığı sürece değişen olması benim açımdan problem değil. Fiyatta elbette farkeder ülke piyasasında, ama teknik açıdan bakarsak boyanmasından daha düzgün bir iş olarak geliyor bana. Şu an sahip olduğum aracımda değişen bir parça var ve alırken hiç sorun etmedim bunu.

VTR-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

kuti147

  • Membro
  • İleti: 818
    • Çevrimdışı
Bu bilincin oluşmasının tek sebebi bizim insanımızın karaktersiz, yalancı ve güvenilmez olmasıdır.. arabanın sag tarafı komple uçup gitmiştir, ama sorduğumuz da "ufak bi sürtme boyası var" denilir.  Araba takla atar, tavan vernik atığından dolayı boyalı denir. Eskiden şimdi ki gibi her köse basında expertizciler yoktu. Satıcının sözüne güvenilir, en kötü bi motor ustasına baktırılir idi (bizden büyüklerin anlattıkları, ufakken gördüklerimiz böyleydi)

Bu süreç de piyasayı bu hale getirdi. Kimse kimseye güvenmez oldu. Bi arabayi hem o markanın ustasına, hem expertize götürüp anca karar verip güvenebilir olduk.
Bu benim şahsi fikrimdir, katılmayabilirsiniz tabi ki..

He ben keyif icin arabaya biniyorum. Signore 156 yi aldığımda ilk isim rezil halde ama "orijinal" olan kaputu boyatmak oldu. Pişmanmiyim, asla. Varsın daha ucuza satılsın, ama ben o araca bindiğim de mutlu olmalıyım.
34 BS 3090 - Rosso Mk1 147
34 FH 3300 - Rosso Mk2 147
34 KY 5602 - Jarama Mk2 156 SS
34 NT 0522 - Jarama Mk2 156 SS
--------------------------------------
A4 2.0T Quattro Sline

Theillest

  • Membro
  • İleti: 820
    • Çevrimdışı
Ek olarak bende bişiler yazayım ön tampon ve arka tampon ve sağ kapıda boyama fikrimiz vardı ama kaputta da inanılmaz taş izleri vardı ilk alındığında . Boyacının yolunu tuttuğumuzda ön kaputu da boyamasını istedim bana cevabı abi bence boyama yarın birgün satarsan başına bela olur kazalı derler benden demesi dedi .Bana temiz durması daha önemli diyerekden boyattım o halindende çok güzel oldu güneşe kafa atmış araba orjinal diyor adam o araba alıcak kişiye direk ek masraf boya , ciddi kaza olmadıkca boyalı temiz olması artı bence .Zaten bizim ülkede var bu kafa boya takıntısı fln .Düzgün kafama yatan bir boyacı bulursam işçiliği iyi komple tertemiz boyancak İnşallah.

LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


radar54

  • Membro
  • İleti: 996
    • Çevrimiçi
Boyalı bir yüzeyin zamanla aşınmaya maruz kalarak tekrar boyanmasının ne kadar doğal bir şey olduğunu kabul ettirmek lazım. Evimizde kullandığımız bir çok beyaz eşya radyatör vs. zamanla boyasında atma paslanma oluşuyor ki bunlar kapalı ortamda olmasına rağmen. Daha önce çalıştığım panel radyatör firması evin içinde duran radyatöre bile 10 sene boya garantisi veriyor sonrasında atmalar paslanmalar olabilir diyordu.

Keza 7/24 dışarıda kar yağmur rüzgar taş bisiklet çocuk vs. ne varsa maruz kalan boyalı bir yüzeyin boyatılması çok doğal bence  :)  Signore bildiğiniz gibi bende bir yıl olacak neredeyse @kuti147 kaputu boyatmış ne güzel ama tavan ve bagaj kapağındaki kuş pisliği yanıkları giderek büyümekte. Ne yapalım tavan bagaj orijinal diyerek böyle mi binelim yakında ben de komple boya işine girebilirim gözüme batmaya başladı.

Başkasının ne dediği değil benim nasıl hissettiğim önemli  ;)
2004_156 1.6 TS Progression 2015-2018

2008_147 1.6 TS Collezione 2018-2019

2004_156 2.0 TS Distincive Selespeed 2019-...

EmKa

  • Membro
  • İleti: 136
    • Çevrimdışı
Yurtdışında ev sahibim 200 bin kmye yaklaşan bir Range Rover aldığında onlar ve bizim aramızdaki otomobil kültürünü canlı canlı görmüştüm. Klasik muhabbet olsun diye boya değişen var mı diye sormuştum adama :) Anlam verememişti soruma, boyatılınca bir tık fazla isteniyordu ikinci el araçlarda çünkü @Theillest in dediği gibi boyasız ama boya ihtiyacı olan bir halde olması satın alacak kişi için ek masraf olduğu için fiyat düşmek zorunda kalıyorlardı. Değişen parçada bile, eskiyen bir parçanın sıfır yenisiyle değiştirmenin alıcı için daha avantajlı bir durum olduğunu söylemişti. KM için ise fabrika 500-600 bin gitsin diye yapıyor daha ömrünün yarısında bile değil demişti.

Teknik olarak söylediği her şey doğruydu ne diyebilirdim, biz de öyle düşünüyoruz ama şöyle ufak bir fark var aramızda. Ona birisi ortadan birleştirilmiş bir araç satmaya kalkarsa, veya km düşürüp bunu söylemeden bir hile hurda çevirmeye kalksa doğal olarak dolandırıcılıkla suçlanıyor satan kişi ve ciddi bir suçlama bu. Bizdeki gibi her şey olabilirsin ama rezil olamazsın diye bir kalıplaşmış ifadeleri yok yani.

Diğer bir açı da, şahıs olarak ikinci el araç alım satımından kar etmeleri çok zor ve yenisini yerine koymaya kalkan asgari ücretli bir vatandaş bile sattığı aracın sıfırını alırken ya birkaç senelik birikimle bu hedefine ulaşabiliyor ya da neredeyse bizim doğalgaz faturalarımız boyutunda taksitlerle araç alabiliyor. 35-40 bin TL'ye sıfır BMW 3, 90 bin TL'ye sıfır Giulia QV satılıyor olsa şu anda ülkemizde, kim 98 model orta sınıf araçların kmsini düşürmekle veya kazasını gizlemekle uğraşır? En temiz en kazasız en düşük kmsine isteyebilecekleri maksimum fiyat zaten birkaç bin TL olacak ve araba bir statü göstergesi, bir hava atma aracı olmaktan çıkacak. Açlıkla sınanınca yalan dolanla iş yapıp ahlaksızlığı sindiriebilen büyük bir güruhla yaşadığımızı fark ediyoruz sadece zaman geçtikçe, ister karın açlığı diyelim buna ister göz açlığı.

Son birkaç haftayı malum sitede geçirince ben de çok dolmuşum, kusura bakmayın. :)
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

alperturkeri

  • Membro
  • İleti: 108
    • Çevrimdışı
Yurtdışında ev sahibim 200 bin kmye yaklaşan bir Range Rover aldığında onlar ve bizim aramızdaki otomobil kültürünü canlı canlı görmüştüm. Klasik muhabbet olsun diye boya değişen var mı diye sormuştum adama :) Anlam verememişti soruma, boyatılınca bir tık fazla isteniyordu ikinci el araçlarda çünkü @Theillest in dediği gibi boyasız ama boya ihtiyacı olan bir halde olması satın alacak kişi için ek masraf olduğu için fiyat düşmek zorunda kalıyorlardı. Değişen parçada bile, eskiyen bir parçanın sıfır yenisiyle değiştirmenin alıcı için daha avantajlı bir durum olduğunu söylemişti. KM için ise fabrika 500-600 bin gitsin diye yapıyor daha ömrünün yarısında bile değil demişti.

Teknik olarak söylediği her şey doğruydu ne diyebilirdim, biz de öyle düşünüyoruz ama şöyle ufak bir fark var aramızda. Ona birisi ortadan birleştirilmiş bir araç satmaya kalkarsa, veya km düşürüp bunu söylemeden bir hile hurda çevirmeye kalksa doğal olarak dolandırıcılıkla suçlanıyor satan kişi ve ciddi bir suçlama bu. Bizdeki gibi her şey olabilirsin ama rezil olamazsın diye bir kalıplaşmış ifadeleri yok yani.

Diğer bir açı da, şahıs olarak ikinci el araç alım satımından kar etmeleri çok zor ve yenisini yerine koymaya kalkan asgari ücretli bir vatandaş bile sattığı aracın sıfırını alırken ya birkaç senelik birikimle bu hedefine ulaşabiliyor ya da neredeyse bizim doğalgaz faturalarımız boyutunda taksitlerle araç alabiliyor. 35-40 bin TL'ye sıfır BMW 3, 90 bin TL'ye sıfır Giulia QV satılıyor olsa şu anda ülkemizde, kim 98 model orta sınıf araçların kmsini düşürmekle veya kazasını gizlemekle uğraşır? En temiz en kazasız en düşük kmsine isteyebilecekleri maksimum fiyat zaten birkaç bin TL olacak ve araba bir statü göstergesi, bir hava atma aracı olmaktan çıkacak. Açlıkla sınanınca yalan dolanla iş yapıp ahlaksızlığı sindiriebilen büyük bir güruhla yaşadığımızı fark ediyoruz sadece zaman geçtikçe, ister karın açlığı diyelim buna ister göz açlığı.

Son birkaç haftayı malum sitede geçirince ben de çok dolmuşum, kusura bakmayın. :)

 :yukari-ok:
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Theillest

  • Membro
  • İleti: 820
    • Çevrimdışı
Yurtdışında ev sahibim 200 bin kmye yaklaşan bir Range Rover aldığında onlar ve bizim aramızdaki otomobil kültürünü canlı canlı görmüştüm. Klasik muhabbet olsun diye boya değişen var mı diye sormuştum adama :) Anlam verememişti soruma, boyatılınca bir tık fazla isteniyordu ikinci el araçlarda çünkü @Theillest in dediği gibi boyasız ama boya ihtiyacı olan bir halde olması satın alacak kişi için ek masraf olduğu için fiyat düşmek zorunda kalıyorlardı. Değişen parçada bile, eskiyen bir parçanın sıfır yenisiyle değiştirmenin alıcı için daha avantajlı bir durum olduğunu söylemişti. KM için ise fabrika 500-600 bin gitsin diye yapıyor daha ömrünün yarısında bile değil demişti.

Teknik olarak söylediği her şey doğruydu ne diyebilirdim, biz de öyle düşünüyoruz ama şöyle ufak bir fark var aramızda. Ona birisi ortadan birleştirilmiş bir araç satmaya kalkarsa, veya km düşürüp bunu söylemeden bir hile hurda çevirmeye kalksa doğal olarak dolandırıcılıkla suçlanıyor satan kişi ve ciddi bir suçlama bu. Bizdeki gibi her şey olabilirsin ama rezil olamazsın diye bir kalıplaşmış ifadeleri yok yani.

Diğer bir açı da, şahıs olarak ikinci el araç alım satımından kar etmeleri çok zor ve yenisini yerine koymaya kalkan asgari ücretli bir vatandaş bile sattığı aracın sıfırını alırken ya birkaç senelik birikimle bu hedefine ulaşabiliyor ya da neredeyse bizim doğalgaz faturalarımız boyutunda taksitlerle araç alabiliyor. 35-40 bin TL'ye sıfır BMW 3, 90 bin TL'ye sıfır Giulia QV satılıyor olsa şu anda ülkemizde, kim 98 model orta sınıf araçların kmsini düşürmekle veya kazasını gizlemekle uğraşır? En temiz en kazasız en düşük kmsine isteyebilecekleri maksimum fiyat zaten birkaç bin TL olacak ve araba bir statü göstergesi, bir hava atma aracı olmaktan çıkacak. Açlıkla sınanınca yalan dolanla iş yapıp ahlaksızlığı sindiriebilen büyük bir güruhla yaşadığımızı fark ediyoruz sadece zaman geçtikçe, ister karın açlığı diyelim buna ister göz açlığı.

Son birkaç haftayı malum sitede geçirince ben de çok dolmuşum, kusura bakmayın. :)
Acı ve kabullendiğimiz gerçekleri yazmışsın hocam .

LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Onurkaymaz

  • Membro
  • İleti: 116
    • Çevrimdışı
Bugüne kadar hızlı cila olarak Auto Finesse Finale iki veya üç haftada bir de seramiğe benzer bir katman oluşturması açısından Gyeon Cure sealant kullanıyordum. İkisi de bitmeye yaklaşınca wax benzeri bir ürün denemek istedim ve Meguiar's Hybrid Seramik Wax Sprey tercih ettim. Kıvamı tam istediğim gibi (ne su gibi ne krem gibi) dolayısıyla uygulaması kolay. Kalıcılığı benim için pek önemli değil her hafta veya iki haftada bir uygulayabilirim o yüzden onla ilgilenmedim, su iticilik Gyeon'a göre çok daha iyi ve boyaya verdiği derinlik algısını baya beğendim. Fiyatına göre boyutu ve işlevi ile çok iyi bence.  Ürünü uyguladıktan sonra çektiğim fotoğrafı aşağıya bırakıyorum.


« Son Düzenleme: 31 Mayıs 2020, 21:57:06 Gönderen: Onurkaymaz »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

agucba

  • Amministratore
  • İleti: 8.877
    • Çevrimdışı
Tecrübelilere sorum olacak?

1. Boyadaki su (kireç) izlerini yok edebilecek uygun, orta ve üst seviye ürün tavsiye edebilir misiniz?

2. Susuz yıkama solüsyonlarını tavsiye eder misiniz? Bunlar için de uygun, orta ve üst seviye ürün tavsiye edebilir misiniz?

3. Yukarıdaki adımlar uygulandıktan sonra (2. soru/adım es geçilebilir, o konuda tereddütlerim var ama yine de tecrübelilerden bilgi beklerim) koruma ve parlaklık için uygun, orta ve üst seviye ürün tavsiye edebilir misiniz?

Korona Virüs ve Kısa Çalışma sebebi ile garajda bekleyen Giulietta'mızı bu esnada yaza hazırlamak gibi bir niyetim var.

///////////////

Shirb13

  • Membro
  • İleti: 4
    • Çevrimdışı
Tecrübelilere sorum olacak?

1. Boyadaki su (kireç) izlerini yok edebilecek uygun, orta ve üst seviye ürün tavsiye edebilir misiniz?

2. Susuz yıkama solüsyonlarını tavsiye eder misiniz? Bunlar için de uygun, orta ve üst seviye ürün tavsiye edebilir misiniz?

3. Yukarıdaki adımlar uygulandıktan sonra (2. soru/adım es geçilebilir, o konuda tereddütlerim var ama yine de tecrübelilerden bilgi beklerim) koruma ve parlaklık için uygun, orta ve üst seviye ürün tavsiye edebilir misiniz?

Korona Virüs ve Kısa Çalışma sebebi ile garajda bekleyen Giulietta'mızı bu esnada yaza hazırlamak gibi bir niyetim var.

1 ve 3. Soruların cevabını aynı anda vermiş olayım; Kireç lekelerinin oluşumunun üzerinden yıllar geçmemiş ise, 3D eraser bu alanda ki en iyi üründür. Kireç yüzeyde bağımsızlık ilan etmiş ise 3D eraser yeterli gelmeyebilir ve çıkarmanın tek yolu finishing polisajıdır.

a- Finishing polisajı için yağlı ve amatör kullanıma uygun yapısıyla Koch Chemie M3 ve aynı marka mor renkli ped ile düşük devirde uygulama yapılabilir. Öncesinde demirtozu ve yumuşak bir kil ile kil temizliği yapılmalıdır, Bilt Hamder Soft Clay öneririm. Çizik almaz ancak bazı çizikleri örter. Parlaklık verir.

b- KC M3 yerine varsa Auto finesse tripple da kullanılabilir. All in one tarzında bir üründür, yine KC mor ped yada herhangi bir cila pedi ile polisaj mk yardımı ile uygulandığında sizi istediğiniz sonuca ulaştırır. Öncesinde demirtozu ve kil önerilir.

3d eraser performansına örnek, araç Audi A8;






2- Susuz yıkamada çok bez tüketirsiniz, bezleri tek yönlü kullanmak gerekir soldan sağa bastırmadan çek ve diğer yüze geç, riskli bir yöntem önermiyorum.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

murat

  • Amministratore
  • İleti: 6.180
    • Çevrimdışı
Tecrübelilere sorum olacak?

1. Boyadaki su (kireç) izlerini yok edebilecek uygun, orta ve üst seviye ürün tavsiye edebilir misiniz?

2. Susuz yıkama solüsyonlarını tavsiye eder misiniz? Bunlar için de uygun, orta ve üst seviye ürün tavsiye edebilir misiniz?

3. Yukarıdaki adımlar uygulandıktan sonra (2. soru/adım es geçilebilir, o konuda tereddütlerim var ama yine de tecrübelilerden bilgi beklerim) koruma ve parlaklık için uygun, orta ve üst seviye ürün tavsiye edebilir misiniz?

Korona Virüs ve Kısa Çalışma sebebi ile garajda bekleyen Giulietta'mızı bu esnada yaza hazırlamak gibi bir niyetim var.

Yine bir ramazan gecesini cilayla geçirelim istersen müdür  :haydi:
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)

agucba

  • Amministratore
  • İleti: 8.877
    • Çevrimdışı
Yine bir ramazan gecesini cilayla geçirelim istersen müdür  :haydi:
Keşke yapabilsek...
Cila bahane, muhabbet şahane ama şu Korona illeti sebebi ile eve tıkıldık kaldık.

RMX2151 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


///////////////

Shirb13

  • Membro
  • İleti: 4
    • Çevrimdışı
Yine bir ramazan gecesini cilayla geçirelim istersen müdür  :haydi:

Keşke yapabilsek...
Cila bahane, muhabbet şahane ama şu Korona illeti sebebi ile eve tıkıldık kaldık.

RMX2151 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Bende teşekkür ederim beyler eksik olmayın.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

agucba

  • Amministratore
  • İleti: 8.877
    • Çevrimdışı
1 ve 3. Soruların cevabını aynı anda vermiş olayım; Kireç lekelerinin oluşumunun üzerinden yıllar geçmemiş ise, 3D eraser bu alanda ki en iyi üründür. Kireç yüzeyde bağımsızlık ilan etmiş ise 3D eraser yeterli gelmeyebilir ve çıkarmanın tek yolu finishing polisajıdır.

a- Finishing polisajı için yağlı ve amatör kullanıma uygun yapısıyla Koch Chemie M3 ve aynı marka mor renkli ped ile düşük devirde uygulama yapılabilir. Öncesinde demirtozu ve yumuşak bir kil ile kil temizliği yapılmalıdır, Bilt Hamder Soft Clay öneririm. Çizik almaz ancak bazı çizikleri örter. Parlaklık verir.

b- KC M3 yerine varsa Auto finesse tripple da kullanılabilir. All in one tarzında bir üründür, yine KC mor ped yada herhangi bir cila pedi ile polisaj mk yardımı ile uygulandığında sizi istediğiniz sonuca ulaştırır. Öncesinde demirtozu ve kil önerilir.

3d eraser performansına örnek, araç Audi A8;






2- Susuz yıkamada çok bez tüketirsiniz, bezleri tek yönlü kullanmak gerekir soldan sağa bastırmadan çek ve diğer yüze geç, riskli bir yöntem önermiyorum.
Bilgiler için teşekkür ederim.
Uygun bir zamanda uygulamak istiyorum.
Gerçi pek bir şey kalmadı ama yine de tek tük kalan yerleri temizlemek isterim.

RMX2151 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


///////////////

Kubilay

  • Membro
  • İleti: 657
    • Çevrimdışı
Selamlar herkese,

Şuan 147'im komple boyanmakta. (Siyah) Boyadan sonra nasıl bir korumaya almak lazım? Baya bir masraf ettik, koruyalım  :)
Aracım normal şartlar açık otorparkta duruyor ve pandemi nedeniyle evden çalıştığım için iyice az KM yapıyorum.
Bu nedenle kuş pisliği vs derken aracımın sürekli korumasız kalması canımı sıkıyor. Bir kaç yıldır da dolu sorunu var biliyorsunuz.
Bu nedenle dolgulu bir branda almak istiyorum.

Nasıl bulabilirim bunu acaba?
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

kuti147

  • Membro
  • İleti: 818
    • Çevrimdışı
Selamlar herkese,

Şuan 147'im komple boyanmakta. (Siyah) Boyadan sonra nasıl bir korumaya almak lazım? Baya bir masraf ettik, koruyalım  :)
Aracım normal şartlar açık otorparkta duruyor ve pandemi nedeniyle evden çalıştığım için iyice az KM yapıyorum.
Bu nedenle kuş pisliği vs derken aracımın sürekli korumasız kalması canımı sıkıyor. Bir kaç yıldır da dolu sorunu var biliyorsunuz.
Bu nedenle dolgulu bir branda almak istiyorum.

Nasıl bulabilirim bunu acaba?

Bence boya iyice kendini çektikten ve kuruduktan sonra kaliteli bir seramik kaplama yaptırın. İlk adım bu olmalı.
Ardından güzel bir yazlik branda alın. Dolu icin üretilen brandalar aracı tamamen örtmüyor. İsterseniz ekstra, aşırı pahali olmayan bir dolu brandasi da alıp diğerinin uzerine örtebilirsiniz.
Tam örtmesine gerek yok derseniz, sadece güzel bir dolu brandasi işinizi görür.
Hepsiburada vb sitelerde çeşitleri mevcut.
34 BS 3090 - Rosso Mk1 147
34 FH 3300 - Rosso Mk2 147
34 KY 5602 - Jarama Mk2 156 SS
34 NT 0522 - Jarama Mk2 156 SS
--------------------------------------
A4 2.0T Quattro Sline

ayhankurban

  • Membro
  • İleti: 3
    • Çevrimdışı
Selamlar, benim MiTo'da taş izleri var ve yaşı gereği kılcal çizikler var. Bunlarla ilgilenecek vaktim olmadığı için işin ehli ama kazıklanmayacağım bir yer arıyorum. Boya kusurlarını tamamladıktan sonra, iç dış detaylı baya detaylı ama:) yıkanmasını yapıp pasta, cila, seramik işlerini tamamlayacak bir yer arıyorum. LMA Garage ve Paddock Detailing'i gözüme kestirdim ama fiyatlar epey yukarıda. Özellikle LMA Garage'ın instagram hesabını bir kaç aydır takip ediyorum işlerini aşkla yapmaları çok hoşuma gitti. Sizin önereceğiniz bir yer varsa çok iyi olur. Keyifli sürüşler.
Alfa Romeo MiTo 2011 TCT Sportivo

 

GoogleTagged



SimplePortal 2.3.7 © 2008-2022, SimplePortal