Sevgili forumdaşlar.2011 82 bin km de. 1.6 jtm julyet kullanıyorum.
75 bin bakımı 1 ay önce yaptırdım. Tüm eksiklerinide kontrol ettirmiştim.
Neyse bugun TEM'de giderken 6 vites 2.500 devirde anlık gaza bassamda araç sanki gaz yemedi aracı sabitledi anlık devir hız limitlemedeki gibi düşüyordu. Gazdan çektim bastım düzeldi. Tabi durmadım anlık sensör arızası dır dedim.
Akşam eve dönüşte tekrar aynı tepkiyi yaptı bu sefer gazdan çektim tekrar gaz bastım gene araç 2500 devirde kendini sınırladı. Devir ve hız yükselmiyor. Gazdan çektim vites ufalttım 5. vites gibi tam gaz yaptım. Anlık uyarı verdi. Radyatör sıvı seviyesi sıcak diye. Tabi sıcaklık 130 olmuş bir anda 130 oldu. ( Tem ikizkuleler önü )
Korkudan boşa alıp 4 lü yakıp emniyet şeridine girdim. Emniyet şeridine girmeden hararet göstergesi tak diye 90 a indi tekrar.
Stop etmedim hemen kaputu açtım, araçta su kalmamış. Motorun şag önünde bulunan bir parçadan su akıtıyor gaza yüklenince.
Saf su aldırdım. 0.75 cl olunca su kabındaki seviye kapa ulaştı. 0.75 cl daha ekleyince kapda ki su seviyesi max seviyeye ulaştı.
Su kabında kaynama, fokurdama yok. 2-3 km yol geçip eve geldim eksilmede yok.
Fakat gaz vermede resimde koyacağım yerden. Anlam veremediğim çatlak oluşmuş ve su damlatmıyor , gaza çok bastırınca.
Araçla evin önüne geldiğim de aracın orjinal antifiriz rengi olan kırmızıya dönmüştü. Devirdaim yaptığı için karıştı su demek. Biraz içimi rahatlattı, araç hareket yaptı heralde demiştim.
Şimdi size sormak istediğim hararet yapmışmıdır sizce ?
Bu ne parçasıdır ?
Motor su kabındaki su radyatör gidiyor. Radyatörden hemen bu parçanın arkasına giriyor sonrada motor. Fazlası tekrar ufak hortum ile su kapına geliyor.
Yarın Bostancı'ya kadar idare eder mi sizce, güneşliden.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi