Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Maximum Kalkış Performansı

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

oguzhanyildiz

Merhabalar arkadaşlar giulietta 170 hp aracımı alalı 1 ay kadar oldu . Daha önceki arabam 1.3 multijet grande punto idi . Tabiki puntodan sonra 170 hp lik canavarı zaptetmek zor oluyor. Özellikle dynamic modda sert kalkışlar. Geçenlerde 122 hp scirocco ile ışıkta kaldırdık 1. viteste tamamen scirocco beni geçiyor  :duvar: , 2. vitese taktığımız an boy boy açıyorum fakat 50 km hıza kadar aracımda sürekli esp ışığı yakıyorum ve balatalarım fena kokuyor. Tamamen benim hatam kalkış konusunda sorun yaşıyorum nasıl tavsiyeler verirsiniz yardımlarınızı bekliyorum. Bu arada giuliettam manuel 6 ileri.
01BOY53 170 hp

rain man

0-100 deneme işi bana hep gereksiz gelmiştir. Sadece bir iki kez denedim onda da gerçekten fabrika verisi doğru mu merak ettim. Giu ile ilgili hiç bilgim yok ancak 0-100 testi baskı balatanın anasını ağlatan bir test. En azından manuelde.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD Q2 2009

oguzhanyildiz

You are not allowed to view links. Register or Login
0-100 deneme işi bana hep gereksiz gelmiştir. Sadece bir iki kez denedim onda da gerçekten fabrika verisi doğru mu merak ettim. Giu ile ilgili hiç bilgim yok ancak 0-100 testi baskı balatanın anasını ağlatan bir test. En azından manuelde.
Haklısınız benimde çok kaldırmışlığım yoktur fakat bazen arkadaşlarınla keyfi denemeler yapabiliyorsun yada biri geliyor ışıkta gaza geliyorsun. O yüzden öğrenmek istiyorum açıkçası
01BOY53 170 hp

Oğuz

2006 147 1.6 TS Distinctive
2013 Giulietta 1.4 MultiAir Distinctive

oguzhanyildiz

You are not allowed to view links. Register or Login
Dipgaz kalkmayın.
Devri 3000-4000 arasına getiriyorum debriyaj bırakıp gazı köklüyorum
01BOY53 170 hp

Oğuz

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Dipgaz kalkmayın.
Devri 3000-4000 arasına getiriyorum debriyaj bırakıp gazı köklüyorum

Aracın kavrama noktasını ve gaz tepkisini öğrendikten sonra kalkış yapmanızı tavsiye ederim.
2006 147 1.6 TS Distinctive
2013 Giulietta 1.4 MultiAir Distinctive

master

İlk tavsiyem kalkış yapmamanız yönünde olacaktır. Zira baskı balatayı ve yürüyen aksamı yemek için en güzel iki yoldan bir tanesidir. Sert yapılan az sayıda kalkış sonrasında "bu debriyaj niye kaçırıyor yeav" diyerek sanayi yollarını arşınlamanız yüksek olasılık.

Yok illa ki yapmak istiyorum derseniz el frenini çekin, ideal devire kadar gaza yüklenin (Giu ile kalkış yapmadığım için ideal devri bilmiyorum, deneyerek bulmanız lazım, ki baskı balataya elveda deme sürecini eser miktarda hızlandıracaktır), kavramaya gelin ve kalkışı yapacağınız anda el frenini indirip turbo dolu dolu kalkın. Vitesleri de vites değiştirdiğinizde güç eğrisinin en yüksek noktada kalacağınız devirlerde değiştirin, ki bu da deneme gerektirecektir(genelde turbo araçta devir bitirmek pek mantıklı olmuyor belli bir devirden sonra eğri ciddi anlamda düştüğü için). Sanıyorum ki Giu ile en hızlı kalkışı bu şekilde gerçekleştirirsiniz.

Ancak her halükarda Scirocco'su olan arkadaşınızın sizi 50'ye kadar geçmesi normaldir. Çünkü siz ön tekerleklere giden fazla güç sebebiyle ilk viteste sararken, o daha az güç sayesinde patinajsızca gücü tekerleklere aktaracak ve önde kalkacaktır. Ne zaman ki sizin aracınız tutunmaya başlar, o zaman öne geçersiniz yavaş yavaş.

Tekrar söyleme ihtiyacı hissediyorum 0-100 denemeyin. En azından günümüzdeki teknolojik otomobillerde manası kalktı ortadan. Eskiden yüksek hızlar ve yüksek güçler bu kadar yaygın olmadığı için ayırıcı bir özelliği vardı belki, ancak günümüz otomobillerinde 0'dan sert kalkış yapmak için fazla güç mevcut. İki araç arasında hangisi daha hızlı, hiçbir şekilde belirleyici de değil. Mesela 0-100 hızlanmasını 8 saniyede ancak tamamlayan Ford Mondeo 2.0 Ecoboost, 0-200 hızlanmasını 25 saniyede tamamlıyor. Yani kalkış yapılsa Giu 100'e kadar geçer, ama sonrasında stoplarını arkadan seyreder. Bu bir örnek.

Kalkış hem araca gereksiz zarar verir, hem de bir ayırıcılığı yok. Güç denemesi illa ki yapılacaksa artık 100-200 hızlanmaları daha mantıklı bence.
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

schumi

Ağırlık olarak Scirocco, Giu'dan daha hafif olduğundan 1. viteste daha seri kalkması normal bence...

oguzhanyildiz

You are not allowed to view links. Register or Login
İlk tavsiyem kalkış yapmamanız yönünde olacaktır. Zira baskı balatayı ve yürüyen aksamı yemek için en güzel iki yoldan bir tanesidir. Sert yapılan az sayıda kalkış sonrasında "bu debriyaj niye kaçırıyor yeav" diyerek sanayi yollarını arşınlamanız yüksek olasılık.

Yok illa ki yapmak istiyorum derseniz el frenini çekin, ideal devire kadar gaza yüklenin (Giu ile kalkış yapmadığım için ideal devri bilmiyorum, deneyerek bulmanız lazım, ki baskı balataya elveda deme sürecini eser miktarda hızlandıracaktır), kavramaya gelin ve kalkışı yapacağınız anda el frenini indirip turbo dolu dolu kalkın. Vitesleri de vites değiştirdiğinizde güç eğrisinin en yüksek noktada kalacağınız devirlerde değiştirin, ki bu da deneme gerektirecektir(genelde turbo araçta devir bitirmek pek mantıklı olmuyor belli bir devirden sonra eğri ciddi anlamda düştüğü için). Sanıyorum ki Giu ile en hızlı kalkışı bu şekilde gerçekleştirirsiniz.

Ancak her halükarda Scirocco'su olan arkadaşınızın sizi 50'ye kadar geçmesi normaldir. Çünkü siz ön tekerleklere giden fazla güç sebebiyle ilk viteste sararken, o daha az güç sayesinde patinajsızca gücü tekerleklere aktaracak ve önde kalkacaktır. Ne zaman ki sizin aracınız tutunmaya başlar, o zaman öne geçersiniz yavaş yavaş.

Tekrar söyleme ihtiyacı hissediyorum 0-100 denemeyin. En azından günümüzdeki teknolojik otomobillerde manası kalktı ortadan. Eskiden yüksek hızlar ve yüksek güçler bu kadar yaygın olmadığı için ayırıcı bir özelliği vardı belki, ancak günümüz otomobillerinde 0'dan sert kalkış yapmak için fazla güç mevcut. İki araç arasında hangisi daha hızlı, hiçbir şekilde belirleyici de değil. Mesela 0-100 hızlanmasını 8 saniyede ancak tamamlayan Ford Mondeo 2.0 Ecoboost, 0-200 hızlanmasını 25 saniyede tamamlıyor. Yani kalkış yapılsa Giu 100'e kadar geçer, ama sonrasında stoplarını arkadan seyreder. Bu bir örnek.

Kalkış hem araca gereksiz zarar verir, hem de bir ayırıcılığı yok. Güç denemesi illa ki yapılacaksa artık 100-200 hızlanmaları daha mantıklı bence.

Verdiğiniz bilgiler için çok teşekür ederim.
Çok haklısınız gerçekten arabaya fazlasıyla zarar veren bir hareket ama altımızda giu varken arabayı kaldıramıyor demesinler  :D
01BOY53 170 hp

Oğuz

Dipgaz veya devirli kalkmadan da gaza kademe kademe ve limitte basılınca 122'liğin yetişebileceğini sanmıyorum.
2006 147 1.6 TS Distinctive
2013 Giulietta 1.4 MultiAir Distinctive

blackgear

0-100 bence çok korkulacak birşey değil :) Açıkçası el freni, uygun devir falan da gerekmiyor. Eğer rakip 122 hp lik bir araç ise, yapmanız gereken tek şey ön tekerleri kaydırmadan kalkış yapmak. Bunun için de ne aracınızı zorlamanıza gerek var, ne de korkmanıza sebep olacak bir hadise.

Aracı devirli ve dip gaz kaldırdığınız müddetçe, ön tekerler patinaja düşer. Patinaj durumu ASR' yi açar. ASR tekere giden momenti yani torku düşürür. Gücü otomatik olarak kaybetmiş olursunuz.

Bunun yerine yumuşak gaz hareketi uygulamanızı öneririm. Normal kalkış yapar gibi kalkın, sertliğe falan gerek yok, kalkış sonrası aracın hızlanması ile doğru orantılı bir şekilde gaz pedalına da yüklenmeye başlayın. Bu şekilde aracı ASR' ye düşürmeden kaldırabilirsiniz. Antreman gerekecektir. Aracınızın kataloğunda maksimum tork devrini öğrenin. Örnek olarak 5500 RPM ise, 6000 RPM de vites geçişini sağlayın. ARACI DEVİR KESİCİYE KADAR ZORLAMAYIN. Gereksiz bir harekettir. Çünkü zaten 5500 RPM' de maksimum torku aldınız, sonraki devirlerde tork düşmeye başlar. 6000-6500 RPM vites değişikliği sonraki vitese geçiş için gerekli olabilir, ama devir kesiciye girmeye gerek yok.

Kalkış sonrası ne kadar hızlı vites değiştirirseniz o kadar iyi sonuç alırsınız. Motorun yeni vitese geçişi maksimum tork devrine ne kadar yakın olursa o kadar seri hızlanmaya devam edebilirsiniz.

Lakin LÜTFEN BU YAZDIKLARIMI TRAFİĞE KAPALI ALANLARDA DENEYİN. Trafik, birden fazla aracın kalkış yarışları düzenleyeceği alanlar değildir. Bu iki araçdan daha fazla araç ve yayalar vardır ve hem kendinizi hem de trafikteki diğer varlıkları tehlikeye sokabilirsiniz.

Keyifli sürüşler.

oguzhanyildiz

You are not allowed to view links. Register or Login
0-100 bence çok korkulacak birşey değil :) Açıkçası el freni, uygun devir falan da gerekmiyor. Eğer rakip 122 hp lik bir araç ise, yapmanız gereken tek şey ön tekerleri kaydırmadan kalkış yapmak. Bunun için de ne aracınızı zorlamanıza gerek var, ne de korkmanıza sebep olacak bir hadise.

Aracı devirli ve dip gaz kaldırdığınız müddetçe, ön tekerler patinaja düşer. Patinaj durumu ASR' yi açar. ASR tekere giden momenti yani torku düşürür. Gücü otomatik olarak kaybetmiş olursunuz.

Bunun yerine yumuşak gaz hareketi uygulamanızı öneririm. Normal kalkış yapar gibi kalkın, sertliğe falan gerek yok, kalkış sonrası aracın hızlanması ile doğru orantılı bir şekilde gaz pedalına da yüklenmeye başlayın. Bu şekilde aracı ASR' ye düşürmeden kaldırabilirsiniz. Antreman gerekecektir. Aracınızın kataloğunda maksimum tork devrini öğrenin. Örnek olarak 5500 RPM ise, 6000 RPM de vites geçişini sağlayın. ARACI DEVİR KESİCİYE KADAR ZORLAMAYIN. Gereksiz bir harekettir. Çünkü zaten 5500 RPM' de maksimum torku aldınız, sonraki devirlerde tork düşmeye başlar. 6000-6500 RPM vites değişikliği sonraki vitese geçiş için gerekli olabilir, ama devir kesiciye girmeye gerek yok.

Kalkış sonrası ne kadar hızlı vites değiştirirseniz o kadar iyi sonuç alırsınız. Motorun yeni vitese geçişi maksimum tork devrine ne kadar yakın olursa o kadar seri hızlanmaya devam edebilirsiniz.

Lakin LÜTFEN BU YAZDIKLARIMI TRAFİĞE KAPALI ALANLARDA DENEYİN. Trafik, birden fazla aracın kalkış yarışları düzenleyeceği alanlar değildir. Bu iki araçdan daha fazla araç ve yayalar vardır ve hem kendinizi hem de trafikteki diğer varlıkları tehlikeye sokabilirsiniz.

Keyifli sürüşler.

Bence ben biraz alıştırma yapayım arabaya alışayım  :D
Aslında çok sakin araç kullanan biriyimdir arabamı hiç yormam hatta şuanda aracım ortalama 7.4 lt görünüyor. Fakat bazen yol boş oluyor bir müzik çalıyor gaza geliyosunuz insanın motor sesini duyası geliyor  :))
01BOY53 170 hp

blackgear

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
0-100 bence çok korkulacak birşey değil :) Açıkçası el freni, uygun devir falan da gerekmiyor. Eğer rakip 122 hp lik bir araç ise, yapmanız gereken tek şey ön tekerleri kaydırmadan kalkış yapmak. Bunun için de ne aracınızı zorlamanıza gerek var, ne de korkmanıza sebep olacak bir hadise.

Aracı devirli ve dip gaz kaldırdığınız müddetçe, ön tekerler patinaja düşer. Patinaj durumu ASR' yi açar. ASR tekere giden momenti yani torku düşürür. Gücü otomatik olarak kaybetmiş olursunuz.

Bunun yerine yumuşak gaz hareketi uygulamanızı öneririm. Normal kalkış yapar gibi kalkın, sertliğe falan gerek yok, kalkış sonrası aracın hızlanması ile doğru orantılı bir şekilde gaz pedalına da yüklenmeye başlayın. Bu şekilde aracı ASR' ye düşürmeden kaldırabilirsiniz. Antreman gerekecektir. Aracınızın kataloğunda maksimum tork devrini öğrenin. Örnek olarak 5500 RPM ise, 6000 RPM de vites geçişini sağlayın. ARACI DEVİR KESİCİYE KADAR ZORLAMAYIN. Gereksiz bir harekettir. Çünkü zaten 5500 RPM' de maksimum torku aldınız, sonraki devirlerde tork düşmeye başlar. 6000-6500 RPM vites değişikliği sonraki vitese geçiş için gerekli olabilir, ama devir kesiciye girmeye gerek yok.

Kalkış sonrası ne kadar hızlı vites değiştirirseniz o kadar iyi sonuç alırsınız. Motorun yeni vitese geçişi maksimum tork devrine ne kadar yakın olursa o kadar seri hızlanmaya devam edebilirsiniz.

Lakin LÜTFEN BU YAZDIKLARIMI TRAFİĞE KAPALI ALANLARDA DENEYİN. Trafik, birden fazla aracın kalkış yarışları düzenleyeceği alanlar değildir. Bu iki araçdan daha fazla araç ve yayalar vardır ve hem kendinizi hem de trafikteki diğer varlıkları tehlikeye sokabilirsiniz.

Keyifli sürüşler.

Bence ben biraz alıştırma yapayım arabaya alışayım  :D
Aslında çok sakin araç kullanan biriyimdir arabamı hiç yormam hatta şuanda aracım ortalama 7.4 lt görünüyor. Fakat bazen yol boş oluyor bir müzik çalıyor gaza geliyosunuz insanın motor sesini duyası geliyor  :))

Bazen yol boş oluyor, hoş bir müzik eşliğinde gaza geliyor olmak ile, 122 lik sirocco ile kalkış yapmak aynı değil efenim :) Aman dikkat :) Kazasız sürüşler, keyifli forumlar...

Doğa Tosun

Önden çeken arabayla kalkış zevksiz ve lastiğe, gergilere, ıvıra zıvıra, yakıta ve baskı balataya zarar birşey. Patinajın eğlencesi arkadan itiyorsa çıkar  :p
"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

rain man

You are not allowed to view links. Register or Login
Önden çeken arabayla kalkış zevksiz ve lastiğe, gergilere, ıvıra zıvıra, yakıta ve baskı balataya zarar birşey. Patinajın eğlencesi arkadan itiyorsa çıkar  :p

Bak yaaa :D

Yeni giu arkadan itişli gelsin de seneye sen de rahatla biz de rahatlayalım kardeşim :)
Alfa Romeo 147 1.9 JTD Q2 2009

master

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
0-100 bence çok korkulacak birşey değil :) Açıkçası el freni, uygun devir falan da gerekmiyor. Eğer rakip 122 hp lik bir araç ise, yapmanız gereken tek şey ön tekerleri kaydırmadan kalkış yapmak. Bunun için de ne aracınızı zorlamanıza gerek var, ne de korkmanıza sebep olacak bir hadise.

Aracı devirli ve dip gaz kaldırdığınız müddetçe, ön tekerler patinaja düşer. Patinaj durumu ASR' yi açar. ASR tekere giden momenti yani torku düşürür. Gücü otomatik olarak kaybetmiş olursunuz.

Bunun yerine yumuşak gaz hareketi uygulamanızı öneririm. Normal kalkış yapar gibi kalkın, sertliğe falan gerek yok, kalkış sonrası aracın hızlanması ile doğru orantılı bir şekilde gaz pedalına da yüklenmeye başlayın. Bu şekilde aracı ASR' ye düşürmeden kaldırabilirsiniz. Antreman gerekecektir. Aracınızın kataloğunda maksimum tork devrini öğrenin. Örnek olarak 5500 RPM ise, 6000 RPM de vites geçişini sağlayın. ARACI DEVİR KESİCİYE KADAR ZORLAMAYIN. Gereksiz bir harekettir. Çünkü zaten 5500 RPM' de maksimum torku aldınız, sonraki devirlerde tork düşmeye başlar. 6000-6500 RPM vites değişikliği sonraki vitese geçiş için gerekli olabilir, ama devir kesiciye girmeye gerek yok.

Kalkış sonrası ne kadar hızlı vites değiştirirseniz o kadar iyi sonuç alırsınız. Motorun yeni vitese geçişi maksimum tork devrine ne kadar yakın olursa o kadar seri hızlanmaya devam edebilirsiniz.

Lakin LÜTFEN BU YAZDIKLARIMI TRAFİĞE KAPALI ALANLARDA DENEYİN. Trafik, birden fazla aracın kalkış yarışları düzenleyeceği alanlar değildir. Bu iki araçdan daha fazla araç ve yayalar vardır ve hem kendinizi hem de trafikteki diğer varlıkları tehlikeye sokabilirsiniz.

Keyifli sürüşler.

Bence ben biraz alıştırma yapayım arabaya alışayım  :D
Aslında çok sakin araç kullanan biriyimdir arabamı hiç yormam hatta şuanda aracım ortalama 7.4 lt görünüyor. Fakat bazen yol boş oluyor bir müzik çalıyor gaza geliyosunuz insanın motor sesini duyası geliyor  :))

Bazen yol boş oluyor, hoş bir müzik eşliğinde gaza geliyor olmak ile, 122 lik sirocco ile kalkış yapmak aynı değil efenim :) Aman dikkat :) Kazasız sürüşler, keyifli forumlar...

Ben çok katılmıyorum :) Atmosferik araç için katılırım, ama tork basan turbo araçlarda 0-100'den her zaman korkmak lazım diye düşünüyorum. M32 şanzımanlı 159 ile chip tuning'den sonra normalde hiç yapmadığım şekilde kalkış deneyeyim dedim, maksat 0-200 ölçmek. ASR ve VDC'yi kapattım. Abartmadan anlatıyorum, 3. kalkışımdan sonra debriyaj kaçırmaya başladı. 1 ay içinde de kaçırma bütün viteslerde hissedilir hale geldi ve değiştirmek durumunda kaldım. Debriyajın durumu iyiydi bu arada.

Yıllar önce 156 ile track day'e gittim, ve fazla sayıda tur attım. Bu birçok kalkış da içeriyordu, hikaye değişmedi. Track day ardından servis ve masraf.

Artı süspansiyon ve aktarması hassas araçlar kullanıyoruz, her kalkış birkaç bin TL'ye malolacak aksamın daha çok zarar görmesi demek.

Hepsini geçtim, onbinlerce km kullanılacak lastiklerin ömrünün %50'sini az sayıda sağlam kalkışın ardından yemek mümkün.

Bunun dışında hızlı bir kalkış için Giu'yu patinaja düşürmeden kaldırmanın zor olacağını düşünüyorum. Yine konu turbo'ya geliyor. Atmosferik kadar dengeli gaz ayarı yapmak mümkün değil, bu yüzden ASR kapatılabiliyorsa kapatıp ardından sert bir kalkışla bence daha iyi sonuca varılır. El frenini neden söylüyorum, el freni sayesinde turbo halihazırda dolu kalkmak daha kolay. Rahmetli GTV V6 Turbo'da örnek olarak kalkış yapacağımda mutlaka el freniyle yapardım, yoksa zaman zaman yanlış gaz ayarımdan dolayı turbonun dolmasının aldığı zaman neticesinde kalkış başarılı olmazdı. Saniyeden daha kısa bir süre olsa da kalkış için önemli.

Özet olarak, çok zorlamayan insan için belki kalkış o kadar zararlı değildir. Ancak en iyi zaman peşinde koşan için, arabası da 150hp'nin üstünde ve torku da 250nm'lerden fazla ise ben problem yaratacağını tecrübe ile sabitledim.
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

Doğa Tosun

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Önden çeken arabayla kalkış zevksiz ve lastiğe, gergilere, ıvıra zıvıra, yakıta ve baskı balataya zarar birşey. Patinajın eğlencesi arkadan itiyorsa çıkar  :p

Bak yaaa :D

Yeni giu arkadan itişli gelsin de seneye sen de rahatla biz de rahatlayalım kardeşim :)
:)) inşallah abi, rwd canımdır cananımdır :D
"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

milano 75

kalkış ön çeker arabaya zulümdür bencede,hele ki yeni nesillerde asr falan filan(bende yok onlardan  :)) ).birileriyle kapışacaksanız bunu 2. den başlayarak yapmanız en mantıklısı.yada bunu sözlü teklif edenlere;balatam bitik yav,motor rodajda kardeş gibi şeyler söyleyip aracın gizemini koruyun.akfırata çok gittim,arabayı gören yanıma gelip  abi kalkalımmı falan diyo,ben hep böyle diyorum  ;) (son isteyen  lancer hariç)
delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum

balesanist

Giu yu okut bir GT al kardeşim
"Mantığınla sev, duygularınla seç"

Doğa Tosun

Sefa'nın gectigimiz aylarda sattığı Gt ss ile o dönem bende olan 147 1.6 ts manuel'i kaldırmıştık maksadımız 120 beygir ile 165 beygir arasında ne kadar fark olduğunu görmekti. 147'de launch yapma imkanı, gt ss'de tabiki yoktu.

Bunun da etkisiyle denememizde 147 , Gt ss'in 120'ye kadar önündeydi. Bir deneme daha yaptık, nerdeyse aynı sonucu aldık ve daha fazla zorlamak istemedik.

Gt ss 0-100 = 8,7 sn
147 1,6 ts 0-100 = 10,6 sn
"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

KUY65

You are not allowed to view links. Register or Login
Sefa'nın gectigimiz aylarda sattığı Gt ss ile o dönem bende olan 147 1.6 ts manuel'i kaldırmıştık maksadımız 120 beygir ile 165 beygir arasında ne kadar fark olduğunu görmekti. 147'de launch yapma imkanı, gt ss'de tabiki yoktu.

Bunun da etkisiyle denememizde 147 , Gt ss'in 120'ye kadar önündeydi. Bir deneme daha yaptık, nerdeyse aynı sonucu aldık ve daha fazla zorlamak istemedik.

Gt ss 0-100 = 8,7 sn
147 1,6 ts 0-100 = 10,6 sn
fark launchta mı ? yoksa arabanın fabrika verisine çıkamaması mı yani. mantıken gt nin 3-4 boy açması lazım fabrika verileri düşünüldüğünde.
O zaman 155 hp lpgli mitoyla 200+hp DG ye kafa tutayım ben bi  :rock: You are not allowed to view links. Register or Login
06KUY65-MiTo Kutay Yıldız, Ankara

admin

GT SS'de sıkıntı olmalı, yoksa alelade 1,6 litre motora sahip bir 147 ile iki litre motorlu GT'yi geçemezsiniz.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

blackgear

You are not allowed to view links. Register or Login
GT SS'de sıkıntı olmalı, yoksa alelade 1,6 litre motora sahip bir 147 ile iki litre motorlu GT'yi geçemezsiniz.

+1 hem 1.6 ts hem de 2.0 SS kullanmış biri olarak, aradaki farkın çok ciddi farkındayım. Fabrika verileri de bunu söylüyor zaten.

erdem1904

alelade 1.6 ts de bu kadar yerden yere vurulmaz ki, bende otobanda jaguarları geçiyorum   :D
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

mahoretti

yalnız 1.6 motor ancak bu kadar yere batırılırdı tebrikler....  :duvar: