Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Q4 silkeleme problemi

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

n/a

Arkadaşlar merhaba
10 gün önce aldığım 155 q4'de ciddi bir problemim var..
yorumlarınızı bekliyorum..
arabanın peak basıncı 0,8 şu an
1 den 2 ye geçince silkeleme yaptı dün..
sonra tekrar denedim bu seferde 2 den 3 e geçince silkeleme yaptı
1 den 2 ye ve 3 den 4 e geçişte bir sorun olmadı..
ilk çalışma sorunsuz tık diye çalışıyo arabanın gaz yemesinde de bir sorun yok..
bu problem neden kaynaklanabilir?
benim aklıma gelenler şunlar
1-bujiler
2-benzin pompası (benzin pompası olsa bunu sürekli yapması lazım gibi geliyor bana,)
3-araba bir şekilde fakir karışım yakıyo galiba??

konu hakkında yardımlarınızı rica ediyorum
teş.

alfa146

#1
debriyaj balatanızı kontrol ettirin bence

n/a

#2
2000 km önce değişti balata

n/a

#3
quote:

Arkadaşlar merhaba
10 gün önce aldığım 155 q4'de ciddi bir problemim var..
yorumlarınızı bekliyorum..
arabanın peak basıncı 0,8 şu an
1 den 2 ye geçince silkeleme yaptı dün..
sonra tekrar denedim bu seferde 2 den 3 e geçince silkeleme yaptı
1 den 2 ye ve 3 den 4 e geçişte bir sorun olmadı..
ilk çalışma sorunsuz tık diye çalışıyo arabanın gaz yemesinde de bir sorun yok..
bu problem neden kaynaklanabilir?
benim aklıma gelenler şunlar
1-bujiler
2-benzin pompası (benzin pompası olsa bunu sürekli yapması lazım gibi geliyor bana,)
3-araba bir şekilde fakir karışım yakıyo galiba??

konu hakkında yardımlarınızı rica ediyorum
teş.




biraz daha açıklama yapabilirmisiniz ?
1 den 2 ye hangi kondisyonda silkeleme yaptı ?
yani tam gaz kalkıp 2 ye atıncamı ? yoksa sahil yolunda normal normal giderkenmi ?

genelde tam gazda 1 den 2`ye , 2 den 3`e geçerken ani turbo basıncı yükselmeleri mekanik turbo saatlerinde pek anlaşılamıyor , bu peak basınç artışları ecu nun gözünden kaçmıyor ve anlık kesinti yaşanıyor .

n/a

#4
turbo devreye 2500 de devreye giriyo..4000 de vites değiştiriyorum
1 den 2 ye geçişte hiç bir sorun yok
ancak 2 den 3 e geçişte silkeleme yapıyor
tam gaz kalkmıyorum zaten bu arabayla
olması gerektiği gibi kalkıyorum ozetle:)





Burak

#5
benim arabada da benzer bi problem vardı .
hava giriş hortumlarını ve plastikleri ( hava filtre kutusu debimetre giriş çıkışlerı vs.) kontrol edin. bu gibi yerlerde yaralar varsa hava kaçırıp bu problemi çıkarabilir.
1997 Gtv V6 TB

ozyt1000

#6
Turbo saatinizi kontrol ettirin basınc yuksek ise ecu korumaya alır ve arac silkeleme yapabilir.

n/a

#7
turbo hortumunu çıkarmıştım dün başka bir hortumun kelepçesini sıkmak için , tekrar takarken belki de tam oturtamadım
olabilir.
turbo saatinde bir problem olmaması lazım neticede her viteste yapmıyor..peak noktasına geldiğinde vites değiştiriyorum ki hep öyle kullanıyorum

n/a

#8
büyük ihtimalle fazla basıyo turbo ecuda standrt ise korumayaa alıyo arb kendini selenoidin veya pierlotrmu ne vardı onun hortumlarında sorun vardır :)ya Q4 makinesine bişi olmaz ben ısstandrt piston la 1.6 peak kullanıyodum hiç bi sorun olmadı :)

Dentist

#9
Bu turbo motorlar bizimkiler gibi değil,adeta yaprak oynasa etkileniyorlar anladığım kadarıyla.Kullanması kuşkusuz müthiş zevklidir.ama çok ilgi bekliyor galiba,allah kolaylık versin sahiplerine.
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

n/a

#10
arkadaşlar sorunu hallettik basınç hortumu çıkmış yerine taktık fişşek gibi oldu:)
ama verdim arabayı ustaya..10 gün sonra alıcam
komple motor ve şanzuman indi..bütün hortumlar kablolar soketler keçeler değişiyor..bakalım nasıl olacak..
çok ilgi ve para bekliyo bu alet ama ok yaydan çıktı..geri dönüş yok artık benim için:)

burcintun

#11
hadi hayırlısı gelişmeleri merakla bekliyoruz. foto falan çekmeyi unutma sakın.