Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



WTCC'deki 156'larin Teknik Ozellikleri..

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

n/a

ALFA ROMEO 156



TEKNİK ÖZELLİKLER



(Süper 2000 kategorisi teknik şartnamesi doğrultusunda)



MOTOR



Önde, yanlamasına konumlandırılmış, sıralı dört silindirli

1998 cm 3

8450 dev/dak'da 275 bg

Enjeksiyonlu ve elektronik ateşlemeli

64 mm çapında gaz kelebeği bulunan manifold



AKTARMA



Önden çekiş

Sıralı şanzıman, 6 ileri + geri

185 mm çapında çift balatalı karbon kavrama

N.Technology kendinden kilitlenen sürtünme plakalı diferansiyel



FRENLER



Ön: 4 pistonlu kaliperler, 330 mm çapında hava soğutmalı diskler

Arka: 2 pistonlu kaliperler, 278 mm çapında diskler

Pedaldan ayarlı fren gücü dağıtıcısı

Sürücü tarafından ayarlanan arka aks fren gücü dağıtıcısı



DİREKSİYON



Elektrik pompalı hidrolik kremayer



SÜSPANSİYON



Dört sıkışma ve açılma ayarlı amortisörler

Ön: çapraz çift salıncak

Arka: McPherson



JANTLAR



9x17 ebadında OZ marka alüminyum jantlar



AERODİNAMİK ÖZELLİKLER



Yerden 80 mm yükseklikte ön splitter



Ayarlanabilen arka spoyler



AĞIRLIK



1140 kg (sürücü dahil)

Onur

#1
tork belli mi?

Sportivo

#2
WTCC'yi pek takip edemiyorum ama Mayıs'taki Valencia yarışını izledim. Alfa Romeo kullanan James Thompson muhteşem bir yarış çıkarttı, Beni Alfa Romeo'ya bir kere daha aşık bıraktı. 8.likten gelip önündeki her arabayı teker teker tokatlayıp yarışı 1.likle bitirdi. Kıpkırmızı 156 ile önündeki BMW,Seat ve çakma Chevrolet'leri dize getirdi. Tabii biraz ağırlık avantajı da vardı zannedersem. O zaman Alfam yoktu ama bir Alfisti olarak müthiş keyif almıştım o yarıştan.
Alfa Romeo 156
35 AU 4494

kayhan_hircin

insan öylesine güçlü bir 156 aracı olsun istiyor aaaahhh     aaaahhhh 

asklepios


Tolga033

You are not allowed to view links. Register or Login
6 yıllık hort...tebrikler  :yukari-ok:
6 yıl 19 gün olalı 16 dk oldu. :D

dnr1

Iyi yapmis bende hep bu ozellikleri merak etmistim..cok iyi oldu bu hort You are not allowed to view links. Register or Login lik.atmosferik. motor 272 hp cok iyi..targini yaslandimi bilmem ama honda suana kadar yapilan yarislarda daha bir kez 1.lik gordu..chevrolet her yarista lider ustune diger araclar ona yetissin diyede +40 kg agirlik ekliyorlar..her yarista bu fark git gide aciliyo..simdiki wtcc cok zevksiz. Bi hal aldi.nerde o alfanin estigi gunler..bence. alfa guilletta ile tekrar girmeliki yarisa renk gelmeli..
[url="http://img16.imageshack.us/img16/64/sanalmod3.jpg"]http://img16.imageshack.us/img16/64/sanalmod3.jpg[/url]

ATA

Giulietta wtcc ye giremez. Giulietta bir touring değil, c segmette. C30lar nasil giriyor derseniz onlar literatürde d segment olarak geçiyor.


Tapatalk
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

agucba

Yanlışın olmalı Ata, WTCC'de Leon ve Civic HB yarişabilirse Giulietta da olabilmeli diye düşünüyorum.  Gerçi yönetmelikler ne diyor, belli olmuyor.

Gesendet von meinem GT-I9190 mit Tapatalk 4

///////////////

ATA

Eskiden touring yarişiydi bu adi üstünde sedanlar yarişirdi. Ben ilk c30'u gördüğümde şaşrip bakmiştim internetten onuda d sinifi yazmişlar, eyvallah dedim.  Stcc vardi daha eskilerde accordlar yarişirdi honda markasinda mesela. Simdi civic ve leonda var haklisin. Kafa karişiyor bazen...


Tapatalk
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts