Herkese tekrar merhaba uzun bir ara oldu fakat hala zeytinleyiz uğraşıyoruz kerata ile 5 yıla doğru gidiyoruz, bu süreçte başımızdan geçen oldukça fazla macera oldu kısaca bahsedeyim
Airbag lambası yaktığı için bunlarda kronik sanırım sol kemer gergisinin soketi zarar görüp şase yapıyor kemer alarak başladık.
- Varyatör, triger seti
-Komple boyandı (güneş yanıkları artık sinir bozucu kıvamdaydı)
-Bujiler sıfırlandı
-Radyatör fanını çok komik rakama sıfır orjinal buldum 900 tl onuda aldım.
-Yağ olarak Molygen 10w40 a geçiş yaptık
-Tüm su hortumları yenilendi.
-Kasnaklar triger kasnağı egzantirik kasnağı yenilendi.
-Janları kumlatıp boyattım düzelttirdim Asymetric 5 lastiklere geçiş yaptık (öncesi asymetric 3 idi)
-Jant göbeklerini sıfır orjinal olarak tekrar aldım.
-Ön takım tamamen yenilendi orjinal olsun çok isterdim fakat can dayanmıyor, tektronot marka olarak
-Termostat, yedek su deposu sıfırlandı.
-Ufak çaplı bir ses sistemi ekledim.
-Varta 74 amp akü aldık.
-Karter tapası elimizde kaldı öyle kaynak falan o tarz işleri sevmediğim için karter aldık.
-Sağ sol aks sıfırlandı.
-Far temizliği yaptık ama elimde çok iyi durumda iki adet orjinal carello far mevcut mercek işlemi yapılıp onlara geçiş yapabilirim.
Daha aklıma gelmeyen niceleri kısaca hala beraberiz ilk gün ki gibi ben onu oda beni üzmedi bu zamana kadar. Boya işi pek iç açıcı olmadı maalesef tekrar boyanabilir bazı parçaları, egzoz nedeniyle yakın zamanda bağlandım corsa opc remus egzoz mevcuttu hırtonun birine denk geldik opet'te bağladı arabayı o nedenle katalizör vs tamamen orjinal sisteme dönüş yaptım. Askerlik vs hayat kavgası araya girince uzunca zaman uzak kaldık fakat bir yanımız burada alfaya gönül veren herkese selamlarımı sunuyorum buradan.
https://imgur.com/a/p7tukYvhttps://imgur.com/a/p7tukYv